Ομελέτα με κοτόπουλο για πρόσληψη πρωτεϊνης: Θα γίνει το αγαπημένο σου γεύμα!

Κοτόπουλο, αβγά και λαχανικά για ένα σούπερ γεύμα αποκατάστασης και ενίσχυσης της μυϊκής σας μάζας αμέσως μετά το γυμναστήριο ή πριν από αυτό!

Υλικά
κοτόπουλο στήθος ή μπούτι (κομμένο σε μπουκιές)
αυγά (όσα θέλετε)
1 μεγάλο κρεμμύδι ψιλοκομμένο
ντομάτες ψιλοκομμένες ή ντοματάκια κομμένα στη μέση
πιπεριές κόκκινες
κασέρι (ή άλλο τυρί )
αλάτι
πιπέρι
ρίγανη
ελαιόλαδο

Διαβάστε την συνέχεια στο manslife.gr

Δείτε επίσης

Το καλύτερο γλυκό που μπορείτε να φτιάξετε την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου: Τούρτα κρέπας με μους σοκολάτας!

Κοινοποίηση Κάντε το tweet sharesΣυστατικά Για τις κρέπες 250 γραμμ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *