Formula 1: Ένα κλατάρισμα του Φερστάπεν λίγο πριν το τέλος του στέρησε τη νίκη – Νικητής ο Πέρεθ | TheCaller Formula 1: Ένα κλατάρισμα του Φερστάπεν λίγο πριν το τέλος του στέρησε τη νίκη – Νικητής ο Πέρεθ - TheCaller

Αθήνα

30 oC

αίθριος καιρός

Hottest

Ενημέρωση σε…fast-forward!

Γλυκά Νερά: Συγκλονίζει ο μαραγκός που επισκεύασε τη σπασμένη πόρτα της μεζονέτας – «Είχε σπάσει από κάποιον που είχε πάρει φόρα»

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Formula 1: Ένα κλατάρισμα του Φερστάπεν λίγο πριν το τέλος του στέρησε τη νίκη – Νικητής ο Πέρεθ

Ένα κλατάρισμα του Φερστάπεν 4 γύρους πριν το τέλος του GP της Formula 1 στο Αζερμπαϊτζάν του στέρησε μια σίγουρη νίκη, η οποία κατέληξε στον Σέρχιο Πέρεθ.

Ειδικότερα, έχοντας κυριαρχήσει σε όλο τον αγώνα, μετά τα πιτ-στοπς, ο Φερστάπεν όδευε με άνεση προς τη νίκη στο GP του Μπακού, 6ο φετινό αγώνα της F1, που θα διεύρυνε το βαθμολογικό του προβάδισμα από τον Λιούις Χάμιλτον.

Όμως, ένα κλατάρισμα των ιδιαίτερα καταπονημένων (για 34 γύρους) ελαστικών του, στον πίσω αριστερό τροχό, τον έκανε να χάσει τον έλεγχο της RB16B στην κεντρική ευθεία, να προσκρούσει στις μπαριέρες και να εγκαταλείψει – κάνοντας σαφή τον εκνευρισμό του τόσο στη ραδιοεπικοινωνία και έπειτα, βγαίνοντας από το μονοθέσιο.

Μετά το ατύχημα ο αγώνας διεκόπη, και μετά από 40 λεποτά έγινε νέα, στατική εκκίνηση. Στη διάρκειά της, φάνηκε πολύς καπνός να βγαίνει από τα φρένα της Mercedes W12 του Χάμιλτον. Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα, ο Λιούις εκκίνησε καλύτερα από τον Πέρεθ, τον πέρασε στην ευθεία, αλλά στην πρώτη στροφή έχασε ολοκληρωτικά το φρενάρισμα και βγήκε στο χώρο διαφυγής, πέφτοντας στην τελευταία θέση.

Έτσι, ο Σέρχιο Πέρεθ δεν δυσκολεύτηκε να πάρει την πρώτη του νίκη με την RBR και δεύτερη της καριέρας του, και οι Σεμπάστιαν Φέτελ και Πιέρ Γκασλί έκλεισαν το βάθρο – καθώς ο δεύτερος κράτησε εντυπωσιακά πίσω του τη Ferrari του Σαρλ Λεκλέρ και τη McLaren του Λάντο Νόρις.

Η εξέλιξη του αγώνα

Στο σβήσιμο των πέντε κόκκινων φώτων οι Λεκλέρ, Χάμιλτον και Φερστάπεν εκκίνησαν αλάνθαστα από τις τρεις πρώτες θέσεις και παρέμειναν σε αυτές στην πρώτη στροφή και για τους επόμενους δυόμισι γύρους. Όμως, στον 3ο ο Χάμιλτον αξιοποίησε το DRS και πέρασε με σχετική άνεση τη Ferrari του Μονεγάσκου, ενώ ακριβώς το ίδιο πέτυχε και ο Φερστάπεν στον 7ο γύρο.

Στο μεταξύ, ο Πέρεθ είχε κάνει εξαιρετική εκκίνηση και από τον πρώτο γύρο βρέθηκε πίσω από το τρενάκι των τριών πρώτων. Ο Μεξικανός δεν δυσκολεύτηκε και αυτός να περάσει για την 3η θέση τον Λεκλέρ, που έμοιαζε με πολύ πιο εύκολη λεία από όσο ίσως θα περίμενε κανείς μετά τις δύο διαδοχικές του πολ ποζίσιονς. Όμως, οι ρυθμίσεις της SF21 εδώ ήταν γνωστό ότι ήταν εστιασμένες στις δοκιμές κατάταξης, αντί του αγώνα.

Ο Λεκλέρ, έτσι, αποφάσισε στον 9ο γύρο να μπει πρώτος στα πιτς, για να κάνει το undercut, τοποθετώντας της σκληρή γόμα – την οποία έτσι κι αλλιώς όλοι θα έβαζαν στο μοναδικό τους πιτ-στοπ, με στόχο να φτάσουν ως τον τερματισμό.

Το ίδιο ρίσκο πήραν νωρίτερα -στον 8ο γύρο- και οι Φερνάντο Αλόνσο (από την 7η θέση) και Λάντο Νόρις, αλλά και αργότερα στον 12ο γύρο ο Λιούις Χάμιλτον, να προλάβει το undercut της RBR, αλλά το ρίσκο δεν απέδωσε για κανέναν από τους τέσσερις.

Ο Φερστάπεν και ο Πέρεθ μπήκαν για το πιτ-στοπ τους στον 13ο και 14ο γύρο και κατάφεραν και οι δύο να περάσουν με χαρακτηριστική άνεση τον Χάμιλτον, και να ανελιχθούν στις δύο πρώτες θέσεις του αγώνα. Η άνεση αυτή δεν είχε να κάνει με την καθυστέρηση 4” του Χάμιλτον στη στάση του (διότι καυστέρησε και ο Πέρεθ), αλλά στους εκπληκτικούς γύρους που έκαναν ο Ολλανδός και ο Μεξικανός πριν την είσοδό τους στα πιτς, με φθαρμένη μαλακή γόμα έναντι στη φρέσκια σκληρή του Άγγλου της Mercedes.

Ο Φερστάπεν σύντομα οικοδόμησε διαφορά 3 δευτερολέπτων από τον Πέρεθ στην κορυφή, καθώς ο Μεξικανός κρατούσε τον Χάμιλτον πίσω του εκτός ζώνης DRS. Στον 19ο γύρο την τέταρτη θέση κατείχε ο Λανς Στρολ, που είχε εκκινήσει με τη σκληρή γόμα και δεν είχε κάνει ακόμα πιτ-στοπ, εμπρός από τους Γκασλί, Λεκλέρ, Φέτελ, Τσουνόντα, Νόρις, Μπότας, Ρικιάρντο, Αλόνσο.

Κι ενώ στους επόμενους δέκα γύρους οι διαφορές αυξάνονταν, τουλάχιστον στις θέσεις της κορυφής, στον 31ο εξανεμίστηκαν μεμιάς με την είσοδο του οχήματος ασφαλείας. Αιτία ήταν το σφοδρό ατύχημα του Λανς Στρολ της Aston Martin, που έχασε τον έλεγχο με μεγάλη ταχύτητα στην ευθεία με το κλατάρισμα ενός από τα πίσω ελαστικά της Pirelli, μετά από καταπόινηση 31 γύρων. Ο Καναδός προσέκρουσε στις μπαριέρες τις ευθείας υπό γωνία, η ταχύτητα εκτονώθηκε στην ευθεία κι έτσι δεν υπέστη τραυματισμό.

Το όχημα ασφαλείας αποχώρησε πέντε γύρους μετά, και ο Φερστάπεν δεν δυσκολεύτηκε να παίξει το παιχνίδι της επανεκκίνησης, και κράτησε άνετα την πρώτη θέση. Ο Πέρεθ επίσης έλεγξε τον Χάμιλτον που παραμόνευε, και η μεγάλη μάχη δόθηκε για τις θέσεις 4-6. Ο πολύπειρος Φέτελ εκμεταλλεύτηκε άρτια την ευκαιρία να περάσει τον Λεκλέρ για την 5η θέση, και σύντομα έκανε το ίδιο και απέναντι στον Πιέρ Γκασλί για να ανέβει τέταρτος.

Ώσπου ήρθε ο 47ος γύρος, και το ατύχημα του Φερστάπεν, που έβγαλε για δεύτερη φορά το όχημα ασφαλείας στην πίστα. Δύο γύρους αργότερα οι αγωνοδίκες αποφάσισαν να διακόψουν τον αγώνα, και τα μονοθέσια επέστρεψαν στη γραμμή των πιτς.

Μετά την επανεκκίνηση, και το συμβάν με τον Χάμιλτον, ο Πέρεθ κράτησε με άνεση τη νίκη στους δύο τελευταίους γύρους και ο Σεμπάστιαν Φέτελ την εντυπωσιακή 2η θέση, καταρρίπτοντας κάθε αποδοκιμασία που γνώρισε τους τελευταίους μήνες. Η μεγάλη μάχη του τέλους μεταξύ του Πιέρ Γκασλί, του Σαρλ Λεκλέρ και του Λάντο Νόρις έληξε υπέρ του πρώτου.

Πηγή: sport24.gr

Ροή Ειδήσεων

24/06/2021 | 21:57

Στο Βερολίνο ο Τσίπρας με τους Σοσιαλιστές και με ατζέντα τις κοινωνικές ανισότητες

24/06/2021 | 21:56

Σταύρος Δαϊλάκης: Πέθανε ο πρώην βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας

24/06/2021 | 21:51

H Microsoft παρουσίασε τα Windows 11- Δωρεάν η αναβάθμιση από τα Windows 10

24/06/2021 | 21:42

Κορονοϊός – Σουρβίνος για μετάλλαξη Δέλτα: Νέοι και ανεμβολίαστοι τα νέα κρούσματα

24/06/2021 | 21:39

Γλυκά Νερά: «Ρουκέτα» Κατερινόπουλου – «Μήπως ήξερε κάτι η Καρολάιν για τον 32χρονο και απειλούσε να τα βγάλει στη δημοσιότητα»;

24/06/2021 | 21:23

Τσίπρας: Το Ταμείο Ανάκαμψης είναι σημαντικό βήμα, αλλά πρέπει να γίνουν πολύ περισσότερα

24/06/2021 | 21:12

Δημοσκόπηση Interview: 14,8% μπροστά η ΝΔ από τον ΣΥΡΙΖΑ- Στο 7% το Κίνημα Αλλαγής

24/06/2021 | 21:06

Αθωώθηκε ο Mr Bitcoin για τη συντριπτική πλειονότητα των κατηγοριών- Η δήλωση της Κωνσταντοπούλου

24/06/2021 | 20:55

Snik: Έκανε άνω-κάτω με τα «καμώματά» του την πρόβα των MAD VMA 2021 – Άλλαξε το πρόγραμμα εξαιτίας του

24/06/2021 | 20:55

Γιαννακόπουλος: «Δεν ασχολούμαι με τον Παναθηναϊκό- Όποιος θέλει, μπορεί να αγοράσει την ΚΑΕ»

24/06/2021 | 20:41

Σάκης Ρουβάς: Πώς αντέδρασε on camera οταν τον ρώτησαν για συνεργασία με τον Τριαντάφυλλο

24/06/2021 | 20:30

Κορονοϊός: ΠΟΥ – Ετήσιος εμβολιασμός για ηλικιωμένους – ευπαθείς, ανά δύο έτη για τον γενικό πληθυσμό

24/06/2021 | 20:22

Γλυκά Νερά: Tο twitter «πετσοκόβει» την Δημουλίδου για την απαράδεκτη ανάρτησή της

24/06/2021 | 20:20

Γλυκά Νερά: Οι αντιφάσεις του 32χρονου πιλότου – Ήξερε ακριβώς πως θα έπνιγε την Καρολάιν, σαν επαγγελματίας δολοφόνος 

24/06/2021 | 20:01

Πέτρος Κόκκαλης για Κλιματικό Νόμο: «Το κατεπείγον των καιρών δεν επιτρέπει ημίμετρες μη-λύσεις»
Euro 2020: Ποιοι καίγονται; Όλα τα σενάρια της τελευταίας ημέρας
Αδιανόητο αυτογκόλ στο Euro 2020! Ο τερματοφύλακας της Σλοβακίας «κάρφωσε» τη μπάλα στα δίχτυα της ομάδας του (vid)
Κριστιάνο Ρονάλντο: Έγραψε ιστορία στο παγκόσμιο ποδόσφαιρο
Euro 2020: Δεν «Χ»αλάστηκε κανείς από το 2-2 της Γαλλίας με την Πορτογαλία (ΒΙΝΤΕΟ)
Euro 2020: Η Σουηδία πήρε την ματσάρα (3-2) με την Πολωνία και προκρίθηκε (ΒΙΝΤΕΟ)
Euro 2020: Οι Ισπανοί… ξανάρχονται και με 5άρες! (ΒΙΝΤΕΟ)