Αθήνα

8 oC

αίθριος καιρός

Hottest

Ενημέρωση σε…fast-forward!

Συνελήφθη πασίγνωστος Έλληνας παρουσιαστής στο «Ελευθέριος Βενιζέλος»

AUTO

Ανανεωμένο Peugeot 3008 στην Ελλάδα

Το PEUGEOT 3008 βρίσκεται στην κορυφή των μικρομεσαίων SUV στην Ευρωπαϊκή αγορά, γεγονός που επιβεβαιώνουν τα πάνω από 800.000 οχήματα που έχουν κατασκευαστεί από την ημέρα που λανσαρίστηκε το 2016. Ήρθε η ώρα για την ανανέωσή του.

Το εμπνευσμένο design του νέου PEUGEOT 3008 διαθέτει στοιχεία που παραπέμπουν σε μια νέα εποχή, με ολοένα και περισσότερη κομψότητα. Επανασχεδιασμένο μπροστινό μέρος, νέα Full LED πίσω φωτιστικά σώματα, νέα χρώματα αμαξώματος, καθώς και ένας νέος προαιρετικός εξοπλισμός με την ονομασία “Black Pack”, είναι μερικά από αυτά.

Το νέο PEUGEOT 3008 ενσαρκώνει ιδανικά την έννοια της «δύναμης της επιλογής», καθώς προσφέρεται με δυνατότητα επιλογής PLUG-IN υβριδικών με κίνηση στους δύο ή στους τέσσερις τροχούς, και με κινητήρες εσωτερικής καύσεως βενζίνης Puretech ή Diesel BlueHDi, που εξασφαλίζουν οδηγική ευχαρίστηση και οικονομία.

Χωρίς κανέναν συμβιβασμό σε ότι αφορά τις ευφυείς τεχνολογίες, το νέο SUV PEUGEOT 3008 προσφέρει τελευταίας γενιάς συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, αλλά και το νέο PEUGEOT i- Cockpit® που διαθέτει νέα οθόνη αφής 10 ιντσών υψηλής ανάλυσης.

Για να ολοκληρώσει την αναβαθμισμένη εμπειρία, το μοντέλο προσφέρεται με τη νέα δομή διάρθρωσης της γκάμας, Smart Diversity, η οποία διαμορφώνεται από 3 βασικά επίπεδα εξοπλισμού, το καθένα από τα οποία μπορεί να εμπλουτισθεί και με πρόσθετο εξοπλισμό που ονομάζεται «Plus» επιλογή.

Tο νέο PEUGEOT 3008 μπορεί να πωληθεί και Online μέσω του ιστότοπου της μάρκας.

Δείτε περισσότερα για το νέο 3008 στο Sτρίβειν και μπείτε στο κανάλι μας στο YouTube για να δείτε τα βίντεο δοκιμών.

Ανανεωμένο Peugeot 3008 στην Ελλάδα
Νέες σπορ και «πράσινες» εκδόσεις του Golf στην ελληνική αγορά
Το Honda e αναδείχτηκε νικητής στην κατηγορία ECOBEST των βραβείων AUTOBEST
Η SKODA γιορτάζει 125 χρόνια ιστορίας
ΕΛ.ΑΣ: Το νέο «όπλο» κατά των ασυνείδητων οδηγών αξίας 100.000€ – Δεν τη «γλιτώνει» κανείς
Η ιστορία του σήματος της Mazda