Audi S4, το πολυτελές αμάξι του γρήγορου δημάρχου που θέλει να βρίσκεται άμεσα παντού! - TheCaller

Αθήνα

30 oC

αίθριος καιρός

Hottest

Ενημέρωση σε…fast-forward!

Γυναικοκτονία στη Δάφνη: Η κοπέλα που την είχε προβλέψει έβαλε την τηλεφωνήτρια της ΕΛ.ΑΣ να ακούει τις κραυγές (vid)

AUTO

Audi S4, το πολυτελές αμάξι του γρήγορου δημάρχου που θέλει να βρίσκεται άμεσα παντού!

Η Audi είναι η εταιρεία που με τα μοντέλα της εισήγαγε εδώ και πολλά χρόνια την πρωτοπορία της τετρακίνησης.

Η Audi είναι η εταιρεία που με τα μοντέλα της εισήγαγε εδώ και πολλά χρόνια την πρωτοπορία της τετρακίνησης.

Το εφαρμόζει σε όλα τα μοντέλα της με το σήμα S και σε πολλές άλλες εκδόσεις.  Όλοι γνωρίζουν πως το Quattro είναι το σήμα κατατεθέν της γερμανικής φίρμας και σε κάθε νέο μοντέλο της φροντίζει να το αναδεικνύει ακόμα περισσότερο.

Του Κώστα Μπουλούκη (strivein.gr)

Ένα σύστημα που ξεκίνησε ως κάτι νέο στα Ράλλυ, όταν το S1 κέρδιζε πρωταθλήματα από τους αντιπάλους με μεγάλη άνεση και που πολλοί έσπευσαν να το αντιγράψουν για να έχουν αυτή την εκπληκτική πρόσφυση που είχαν και τα Audi.

audi_s4_3_1811

Ήταν μια αρχή που έμελλε να αλλάξει το μέλλον των αγώνων Ράλλυ και κατ’επέκταση ολόκληρης της αυτοκίνησης με την εισαγωγή του Quattro στα αυτοκίνητα παραγωγής. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα τα Audi που κυκλοφορούσαν στους δρόμους να έχουν καλύτερη οδική συμπεριφορά, περισσότερη πρόσφυση στις στροφές, αλλά και σε δρόμους με βροχή ή χιόνι, κάνοντάς τα πιο αγαπητά στο κοινό και βγάζοντας προς τα έξω ένα προφίλ δυνατού και στιβαρού αυτοκινήτου. Αυτό διατηρούν μέχρι τώρα. Όλες οι γενιές S4 έχουν ως κοινό παρονομαστή – να μιλήσουμε λίγο και με μαθηματικούς όρους (!) – το σύστημα Quattro μαζί με έναν δυνατό κινητήρα πολλών κυβικών και τα χαρακτηριστικά ενός αυθεντικού Grand Tourer που ταξιδεύει με… τα “όσα” στο Autobahn!

Ξεκινώντας απ’τον κινητήρα, η καρδιά του νέου S4 χτυπά δυνατά με 6 κυλίνδρους σε διάταξη V, 3.000 κυβ. εκ. και με τη βοήθεια υπερτροφοδότη φτάνει σε ιπποδύναμη τα 354 άλογα! Αντίστοιχα εκπληκτική είναι η τιμή της μέγιστης ροπής (500 Nm) που είναι διαθέσιμη ήδη απ’τις 1.300 στροφές/λεπτό και παραμένει σταθερή μέχρι και τις 4.500. Μπορεί οι αριθμοί να έχουν ανέβει σε σχέση με το προηγούμενο S4, ωστόσο η Audi ισχυρίζεται ότι ο νέος TFSI άμεσου ψεκασμού είναι πιο οικονομικός και ρυπαίνει λιγότερο το περιβάλλον. Χωρίς σχόλιο, ας μείνουμε στα λόγια της εταιρείας, ίσως μέχρι αποδείξεως του εναντίου! Μέχρι ενός σημείου έχει χάσει την αξιοπιστία της, αλλά θέλουμε να πιστεύουμε πως το πάθημα με το παράνομο λογισμικό παραποίησης ρύπων έγινε μάθημα για τα επόμενα μοντέλα των VW-Audi.

audi_s4_2_1811

Το σίγουρο είναι πάντως ότι η δύναμη του S4 δεν κρύβεται, καθώς η τελική του περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 Km/h και φτάνει τα πρώτα 100 km/h σε 4,7 δευτερόλεπτα με τη βοήθεια του 8-τάχυτου tiptronic αυτόματου κιβωτίου. Όσον αφορά τη μετάδοση, είπαμε Quattro, με το κεντρικό διαφορικό να διανέμει σε κανονικές συνθήκες τη ροπή 60-40% για πίσω-μπροστά άξονες και να δίνει μέχρι και 85% στον πίσω, όταν αυτό χρειαστεί.

Όμως ένα μπλοκέ διαφορικό χρειάζεται εξτρά παραγγελία, αφού η βασική έκδοση έχει μόνο το κλασικό σύστημα που ελέγχει την πρόσφυση των τροχών μέσω του μπλοκαρίσματος με το φρένο. Αυτό δε βοηθάει τους σωστούς χειρισμούς, κόβοντας την ορμή του αυτοκινήτου και σε καμία περίπτωση δε φτάνει τα αγωνιστικού τύπου διαφορικά που τοποθετούνται σε άλλα, γρήγορα αυτοκίνητα ακόμα και μικρότερης κατηγορίας.

[adsense]

Η ανάρτηση πέντε ανεξάρτητων συνδέσμων μπροστά και πίσω είναι ό,τι καλύτερο για να απορροφά κραδασμούς και να προσφέρει ακριβείς χειρισμούς στο αμάξωμα των 1630 κιλών. Επίσης η ανάρτηση ρυθμίζεται μέσω του συστήματος CDC, ώστε να κάνει ακριβώς αυτό που θέλει ο οδηγός, είτε αυτό είναι μια άνετη βόλτα, είτε μια γρήγορη διαδρομή με απαιτητικές στροφές. Στο τελευταίο είναι σημαντικές και οι ζάντες 18 ιντσών για την πλευρική πρόσφυση, αλλά το 40-άρι προφίλ, αναγκαστικά χάνει λίγο απ’την άνεση. Άλλο ένα χαρακτηριστικό των S4 είναι ότι είναι διακριτικά και ταυτόχρονα διαφορετικά απ’τα Α4.

Διαφορετικοί προφυλακτήρες, πιο σπορ με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, λίγο περισσότερο χρώμιο παντού, τετραπλές εξατμίσεις με πίσω διαχυτή και το νέο S4 είναι έτοιμο! Με τον ίδιο τρόπο έχει χτιστεί και το εσωτερικό που βασίστηκε στο νέο Α4. Εκεί το highlight – “κλεμμένο” απ’το TT – είναι το Virtual Cockpit που περιέχει έναν τεράστιο ψηφιακό πίνακα οργάνων με όλες της χρήσιμες ή άχρηστες πληροφορίες μπροστά στα μάτια του οδηγού.

audi_s4_1811

Το “less is more” εφαρμόζεται και στο S4 που έχει λίγα χειριστήρια στην κεντρική κονσόλα και όλες τις λειτουργίες της οθόνης τις ελέγχει μέσω του συστήματος MMI. Περιέχει επίσης όλες τις λειτουργίες του infotainment που θα ήθελε ένας σύγχρονος οδηγός, όπως και τα συστήματα που βοηθούν έναν οδηγό να… μην οδηγήσει μόνος του το αυτοκίνητο, καθώς πλέον έχουν γίνει απαραίτητα (;) τα συστήματα αλλαγής λωρίδας, προειδοποίησης σύγκρουσης, παρκαρίσματος μέχρι και σύστημα να πηγαίνει μόνο του σε μποτιλιάρισμα για να ξεκουραστεί ο οδηγός! Τι άλλο θα δούμε πια; Πόσο κοιμισμένοι πρέπει να γίνουμε ακόμα; Ας το βάλουμε να τα κάνει όλα μόνο του να τελειώνει η ιστορία…

S4 σημαίνει δύναμη και χλιδή ταυτόχρονα. Το αυτοκίνητο που θα πάει από μια πόλη σε μια άλλη με καταιγιστικό ρυθμό, χωρίς οι επιβάτες του να καταλαβαίνουν το παραμικρό. Δεν είναι αυτό που θέλει να βρίσκεται συνεχώς σε μια πίστα, αλλά δε θα πει όχι στις ορέξεις του ανήσυχου οδηγού. Είναι ίσως το αμάξι του γρήγορου δημάρχου που θέλει να βρίσκεται άμεσα παντού, έχοντας και την ανάλογη πολυτέλεια. Ένα πολυτελές σεντάν που ζητά απεγνωσμένα απ’το δήμαρχο να πατήσει τέρμα το γκάζι!

Περισσότερα για τα αυτοκίνητα ΕΔΩ

Ροή Ειδήσεων

01/08/2021 | 00:00

Θάνος Μωραΐτης: «Ντροπή για την Πολιτεία όσα είπε ο Ιακωβίδης»

31/07/2021 | 23:45

Μαυρωτάς για το θέμα Ιακωβίδη: Ας δουν τα συριζοτρόλ ποιος έκανε μείωση 55% στην Άρση Βαρών

31/07/2021 | 23:33

Κορονοϊός: Το 46% των κρουσμάτων στα νησιά, προέρχεται από εστίαση, μπαρ και πάρτι σε βίλες

31/07/2021 | 23:21

Η Ζέτα Μακρυπούλια «έριξε» το instagram ποζάροντας με μπικίνι και χωρίς ίχνος μακιγιάζ (ΦΩΤΟ)

31/07/2021 | 23:07

Άγριο έγκλημα στους Αγίους Αναργύρους: Ανδρας έσφαξε τον πατέρα του

31/07/2021 | 22:39

Δάφνη: Κόβουν την ανάσα οι λεπτομέρειες της άγριας δολοφονίας της 30χρονης από τoν σύζυγό της

31/07/2021 | 22:18

Συγκλονίζει ο Ιακωβίδης: «Έχω φτύσει αίμα…»- Στο πλευρό του Αντετοκούνμπο και Πετρούνιας

31/07/2021 | 21:51

Άγριες Μέλισσες: Ένας έρωτας από το παρελθόν επανέρχεται στη ζωή της Ελένης

31/07/2021 | 21:31

5 άτομα στο νοσοκομείο από τη μεγάλη φωτιά στην Αιγιαλεία – Κάηκαν τουλάχιστον 20 σπίτια

31/07/2021 | 21:08

Δωρεάν η είσοδος σε Αστέρα Βουλιαγμένης και άλλες οργανωμένες παραλίες λόγω καύσωνα

31/07/2021 | 20:45

Μύκονος: Λουκέτο στο sushi bar της Χριστίνας Παππά

31/07/2021 | 20:18

Συγκίνηση για τον Θεόδωρο Ιακωβίδη: Καμπάνια στο Twitter για να αυξηθούν οι followers του

31/07/2021 | 20:04

Χρυσοχοΐδης για φωτιά στην Αχαΐα: Στη μάχη 8 αεροσκάφη, 7 ελικόπτερα και 290 Πυροσβέστες

31/07/2021 | 19:48

Σπύρος Καρανικόλας: To μπρατσωμένο στέλεχος του ΚΙΝΑΛ μοιράζεται φωτογραφίες από τις διακοπές του

31/07/2021 | 19:34

Φωτιά στην Αχαΐα: Κάηκαν πάνω από 20 σπίτια, λέει ο Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου Αιγιαλείας
Νέο Volkswagen Polo GTI: σύγχρονο, σπορ, με βαρύ όνομα
Audi Q3 TFSI e & Q3 Sportback TFSI e
Ford Mustang Mach-E. Οδηγούμε την ηλεκτρική Mustang στην επίσημη ελληνική πρεμιέρα της!
Ο Σωτήρης Κοντιζάς επανασυνδέεται με την αγαπημένη του Mazda.
Sτρίβειν-Δοκιμή: Volkswagen ID.3 1st Edition 204hp
Το 54% των τροχαίων ατυχημάτων στην Ελλάδα προκαλείται εντός των κατοικημένων περιοχών