• Παρασκευή, 19 Απριλίου
  • 17:26

Αθήνα

17 oC

σποραδικές νεφώσεις

Citroen DS (Déesse) 3: Η… θεά κλείνει 60 χρόνια από την πρώτη εμφάνιση του θρυλικού «βάτραχου»

Citroen DS (Déesse) 3: Η… θεά κλείνει 60 χρόνια από την πρώτη εμφάνιση του θρυλικού «βάτραχου»

Το όνομα DS (Déesse) που σημαίνει Θεά, είναι κομμάτι της ιστορίας της Citroen. Φέτος, κλείνει 60 χρόνια από την πρώτη εμφάνιση του θρυλικού ‘βάτραχου’ και το γιορτάζει με ένα ιδιαίτερο livery στο DS3 WRC που τρέχει στο φετινό πρωτάθλημα.

Τα τελευταία χρόνια το όνομα αυτό είναι συνδεδεμένο με το σπορ τμήμα της εταιρείας, καθώς όταν στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλλυ άλλαξαν οι κανονισμοί και επιβλήθηκαν μικρότερες διαστάσεις σε αυτοκίνητα και κινητήρες, η Citroen αντικατέστησε το C4 με το DS3 δημιουργώντας ταυτόχρονα και ένα σπόρ αυτοκίνητο παραγωγής. Σήμερα το ανανεωμένο DS3 δείχνει πιο φρέσκο από ποτέ.

Του Κώστα Μπουλούκη (Strivein.gr)

Αν και κυκλοφορεί σχεδόν 5 χρόνια, οι γραμμές του είναι στυλιστικές, φουτουριστικές και καθόλου ξεπερασμένες, ενώ με τις βελτιώσεις στα φωτιστικά σώματα μπρός και πίσω ολοκληρώνεται η σύγχρονη και καλαίσθητη εικόνα του.

citroen_ds2_3110

Τα μπροστινά φανάρια διαθέτουν λάμπες Led και Xenon για να προσφέρουν τον καλύτερο δυνατό φωτισμό, με μεγαλύτερη διάρκεια ζωής (20 φορές περισσότερο από τις λάμπες αλογόνου) και με μικρότερες απαιτήσεις ενέργειας από τον κινητήρα. Επίσης, στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα λάμπουν τα γνωστά Led ημέρας. Γενικά, αν το δείς από μπροστά τη νύχτα, μάλλον θα σε τυφλώσει! Βελτιωμένα είναι και τα πίσω φανάρια τα οποία δημιουργούν μια τρισδιάστατη ψευδαίσθηση όταν τα κοιτάς.

[adsense]

Η διχρωμία ουρανού και υπόλοιπου αμαξώματος διατηρείται, όπως επίσης και οι 17άρες, στυλάτες ζάντες αλουμινίου. Ένα άλλο στοιχείο που ίσως ξενίσει μερικούς και θα αρέσει στους πιο ρομαντικούς είναι ένα γράφημα από laser στο ταμπλώ που αναφέρεται στο Παρίσι, έτσι για να θυμίσει από πού ξεκίνησε το όνομα DS. Ευτυχώς επιλέγεται στα πλαίσια της εξατομίκευσης και δεν είναι στάνταρ!

citroen_ds4_3110

Αφήνοντας την εμφάνιση, ένα DS3 θα πρέπει να φοράει και έναν δυνατό κινητήρα. Έτσι, ο 1,6 λίτρων, τούρμπο με 155 ίππους είναι ικανοποιητικός, ενώ η έκδοση Racing που αναμένεται να είναι για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων, θα αποδίδει 200 ίππους. Ας μείνουμε όμως, στον 1,6 THP 155 που είναι περισσότερο εντός ελληνικής πραγματικότητας.

citroen_ds3_3110

Με σφιχτή ανάρτηση, άμεσο τιμόνι και ένα σβέλτο μοτέρ, το μικρό DS είναι ένα εν δυνάμει mini-Gti που προσφέρει αρκετές συγκινήσεις είτε το οδηγείς, είτε το χαζεύεις από έξω… Μόνο να μην παρεκτραπούμε και νομίσουμε πως είμαστε ο Σεμπάστιαν Λέμπ. Πάντα οδήγηση με ασφάλεια στους δρόμους. Αν έχετε την δυνατότητα εισόδου σε μια πίστα, τότε, καψ’ τε το!

Περισσότερα για τα αυτοκίνητα ΕΔΩ

Send this to a friend