AUTO
Αυτά τα αυτοκίνητα υψηλής αξίας θα προσελκύσουν πελάτες με μεγάλη οικονομική δυνατότητα και παράλληλα αποτελούν το φυτώριο για την δοκιμή και την εξέλιξη τω νέων τεχνολογιών παραγωγής ενέργειας, ασφάλειας κ.α.
Η Toyota, η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ιαπωνίας με ιδιαίτερα υψηλό ποσοστό στην πίτα της διεθνούς αγοράς αυτοκινήτων, ολοκλήρωσε την εξέλιξη του νέου της μοντέλου, που υπόσχεται εντυπωσιακές επιδόσεις και οδηγική απόλαυση.
Ο λόγος για το Toyota GR Supra GT4, που βασίζεται στο πρώτο παγκόσμιο μοντέλο GR Supra – TOYOTA GAZOO Racing.
Αυτό το αυτοκίνητο ειδικών προδιαγραφών εξελίσσεται και παράγεται από την Toyota Motorsport GmbH (TMG). Προορίζεται για αγωνιστική χρήση ενώ εκτιμάται ότι θα το προτιμήσουν και όσοι έχουν την δυνατότητα να το οδηγούν κυρίως σε πίστες.
Το τεχνολογικό του υπόβαθρο είναι εξελιγμένο και περιλαμβάνει τμήματα τα οποία συμβάλουν στην επίτευξη του στόχου των σχεδιαστών και των μηχανικών.
Κάτω από το μεγάλο σε μέγεθος καπό, τοποθετήθηκε ένας εξακύλινδρος κινητήρας 3.000 κ.εκ. με έναν τελευταίας γενιάς υπερσυμπιεστή. Η ρύθμιση των μηχανικών εξασφαλίζει την παροχή της υψηλής ιπποδύναμης των 430 ίππων.
Η ενέργεια από τον ιαπωνικό κινητήρα μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω του σπορ αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων 7 σχέσεων. Για την διαχείριση της μεγάλης ποσότητας ισχύος και ροπής επιστρατεύτηκε και ένα μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
Τμήματα του μπροστινού μέρους του αυτοκινήτου και η πίσω αεροτομή είναι κατασκευασμένα από σύνθετες φυσικές ίνες, για να μειωθεί το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου.
Τελικά το βάρος περιορίσθηκε στα 1.350 κιλά. Ακολουθώντας τις προδιαγραφές του αυτοκινήτου παραγωγής GR Supra, η μπροστινή ανάρτηση απαρτίζεται από γόνατα MacPherson και η πίσω ανάρτηση είναι multilink. Αποσβεστήρες KW μπροστά και πίσω. Οι μηχανικοί μετά από εξαντλητικές δοκιμές στις πίστες και στο δρόμο κατέληξαν στη βέλτιστη ρύθμιση των αναρτήσεων για να διαχειριστούν την υψηλή ενέργεια του κινητήρα και να εξασφαλίσουν ασφαλή κίνηση.
Το σύστημα πέδησης ενισχύεται με τη χρήση ειδικών φρένων που είναι κατάλληλα για αγωνιστικά αυτοκίνητα.
Η ασφάλεια αποτελεί προτεραιότητα και στο Toyota GR Supra GT4 εγκαταστάθηκε ένα υψηλής αντοχής κλωβός από χάλυβα και ένα πρότυπο αγωνιστικό κάθισμα της FIA με ζώνη ασφάλειας έξι σημείων. Το εσωτερικό διαθέτει όργανα, οθόνη και αλλά τμήματα ειδικά σχεδιασμένα για το GT4.
Ροή Ειδήσεων
28/03/2024 | 22:46
Θοδωρής Αθερίδης: Μου αρέσει πάρα πολύ το Ζάρι της Μαρίνας Σάττι, σίγουρα θα είναι μέσα στην τριάδα
28/03/2024 | 22:26
Σωκράτης Φάμελλος: Σχέδιο συγκάλυψης του εγκλήματος των Τεμπών με ευθύνη Μητσοτάκη, να γίνει Προανακριτική για τον Καραμανλή
28/03/2024 | 22:20
MasterChef-Απών ο Σωτήρης Κοντιζάς: «Δεν είμαστε όλοι καλά, δεν ακολούθησε τις οδηγίες»
28/03/2024 | 22:05
Νίκος Ανδρουλάκης: Εδραιωμένη η πεποίθηση στον λαό πως η κυβέρνηση λειτουργεί ως μηχανή διαφθοράς
28/03/2024 | 21:47
Κυριάκος Μητσοτάκης: «Δεν ντρέπεστε να λέτε ότι μέλημά μου ήταν να αλλάξω τους διαλόγους;» – Ουδέποτε υπήρξε εντολή για συγκάλυψη, κοιτώ στα μάτια τους συγγενείς των θυμάτων
28/03/2024 | 21:34
Κασσελάκης σε Μητσοτάκη: Επαναφέρω την πρόταση για αξιοπρεπή αποχώρηση προτού το παρακράτος καταρρεύσει πάνω σας
28/03/2024 | 21:23
ΚΚΕ για παραιτήσεις υπουργών: Αδιαμφισβήτητες οι σχέσεις της κυβέρνησης με μεγάλα επιχειρηματικά συμφέροντα
28/03/2024 | 20:57
Καιρός αύριο Παρασευή: Ανοιξιάτικος σε όλη τη χώρα με θερμοκρασίες μέχρι και 26 βαθμούς Κελσίου
28/03/2024 | 08:25
Μαριάνθη Κάσδαγλη: «Μετά το Survivor έπεσα θύμα χάκερ και έχασα όλα μου τα χρήματα»
28/03/2024 | 09:27
Διονύσης Ατζαράκης για Χαρούλα Αλεξίου: «Η χιουμοριστική μας συνεργασία ήταν ιδέα του γιου της»
28/03/2024 | 11:30