Αθήνα

16 oC

ελαφρές νεφώσεις

Hottest

Ενημέρωση σε…fast-forward!

Κορονοϊός: Νεαρή ασθενής περιγράφει τα συμπτώματα – «Σαν να σε κρατάνε κάτω από το νερό και παλεύεις να ανέβεις»

AUTO

Sτρίβειν Tests – Δοκιμή – Το ανανεωμένο Honda Civic sport 1,5 turbo (182hp)

Το πιο δυνατό Honda Civic πριν το Type R έχει 182 άλογα και υπόσχεται δυνατές συγκινήσεις όχι μόνο με την εμφάνισή του, αλλά κυρίως με το εκρηκτικό του ταμπεραμέντο.

Ναι, είναι ακόμα ένα βίντεο-review για το ανανεωμένο Honda Civic και ναι, δεν το χορταίνουμε σαν αμάξι! Μόνο και μόνο που το βλέπεις σου προκαλεί ένα ανεπαίσθητο χαμόγελο, καθώς ξέρεις ότι κάτι καλό έρχεται μόλις μπεις πίσω απ’το τιμόνι. Κι όταν τελικά μπαίνεις, τότε είναι που το χαμόγελο πλέον είναι συνειδητό και πλατύ. Ξεχειλίζεις από ευφορία! Ξεκινήσαμε με το 1.0-αρι turbo με 126 ίππους και συνεχίζουμε τώρα με το πιο δυνατό, το 1,5 turbo με 182 αγριεμένους, ιαπωνικούς ίππους. Ελπίζουμε να δοκιμάσουμε και την αμέσως επόμενη, κορυφαία έκδοση όταν έρθει στην Ελλάδα. Στο Type R αναφέρομαι φυσικά. Εκεί είναι σίγουρο ότι θα τρελαθούμε τελείως!

Αν ήδη από αυτό το Civic Sport έχω τοποθετήσει στο μυαλό μου ένα από τα κορυφαία πλάσια στην κατηγορία του, μόνο απλά μπορώ να φανταστώ πόσο φοβερό θα είναι το Type R. Δεν είναι τυχαίος αυτός ο συσχετισμός. Όχι. Είναι επειδή κάθε φορά που οδηγείς ένα Civic σου αφήνει αυτή την αίσθηση ότι τα κάνει όλα τέλεια. Πατάει, στρίβει, είναι άνετο, έχει χώρους, αρκετό εξοπλισμό και δε θα σε αφήσει παραπονεμένο σε κανέναν τομέα. 

Μπορεί οι 126 ίπποι από το τρικύλινδρο σύνολο της Honda να ακούγονται λίγοι, όμως όταν οδηγήσεις το 1,5 τετρακύλινδρο με τα 182 άλογα εκεί καταλαβαίνεις τη διαφορά. Είναι ακριβώς αυτό που του έλειπε. Η δύναμη για να έχεις ένα εξαιρετικό grand tourer. Ο κινητήρας είναι πολύ γραμμικός και ελαστικός από χαμηλά. Η συγκεκριμένη έκδοση που οδηγήσαμε έχει και το αυτόματο κιβώτιο 6-σχέσεων CVT που κάνει τη ζωή σου πανεύκολη στην οδήγηση.

Είναι τόσο άνετο που ξεκινάς σε ένα φανάρι χαλαρά και χωρίς να το καταλάβεις έχει ήδη φτάσει στα 100 κι οι υπόλοιποι δίπλα σου προσπαθούν ακόμα να βάλουν δευτέρα και τρίτη! Ξεχνάς ότι πρέπει να κάνεις κάτι άλλο για να πας γρήγορα. Βέβαια, δεν είναι τόσο υπάκουο το CVT σε γρήγορη οδήγηση, ακόμα και με τα paddles στο τιμόνι. Θα προτιμούσαμε περισσότερη εμπλοκή με ένα χειροκίνητο κιβώτιο που θα αναδείκνυε άψογα τον χαρακτήρα αυτού του Civic. 

Δείτε στο κανάλι του Sτρίβειν το βίντεο της δοκιμής του νέου Civic Sport.

Ακολουθήστε το TheCaller στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

Συντάξεις-Αναδρομικά: Τα καθαρά ποσά και οι εκπλήξεις για κάθε ταμείο (Πίνακες)

Οι 11 προτάσεις Τσίπρα για έξοδο από την κρίση – Προσλήψεις σε υγεία-παιδεία, μείωση φόρων και στήριξη της εργασίας

«Ιανός»: Νεκρός ο αγνοούμενος στην Καστανιά Καρδίτσας – Τρία τα θύματα της κακοκαιρίας

 

Το Ford Mondeo πλέον και υβριδικό!
Ο πρωταθλητής της F1 Nico Rosberg, δοκιμάζει το ηλεκτρικό μονοθέσιο ID.R
Ford Mustang Mach 1
H υβριδική γκάμα της Renault διευρύνεται με 3 νέα μοντέλα
Νέο Golf GTI Clubsport: το πιο ισχυρό Golf GTI
Ο Hamilton ισοφάρισε το ρεκόρ νικών του Schumacher (video)