Honda NSX: Μην ανοιγοκλείνετε τα μάτια σας, δεν είναι deja vu! - TheCaller

Αθήνα

30 oC

ελαφρές νεφώσεις

Hottest

Ενημέρωση σε…fast-forward!

«Πήγε να βοηθήσει και μου τον έφεραν νεκρό» – Θρήνος στο τελευταίο «αντίο» στον 48χρονο Dj που πέθανε από ηλεκτροπληξία

AUTO

Honda NSX: Μην ανοιγοκλείνετε τα μάτια σας, δεν είναι deja vu!

25 χρόνια μετά την παρουσίαση του πρώτου, θρυλικού NSX, η Honda δίνει τον καλύτερό της εαυτό για να δημιουργήσει ένα αυτοκίνητο αντάξιο της φήμης του αυθεντικού NSX

25 χρόνια μετά την παρουσίαση του πρώτου, θρυλικού NSX, η Honda δίνει τον καλύτερό της εαυτό για να δημιουργήσει ένα αυτοκίνητο αντάξιο της φήμης του αυθεντικού NSX και ανταγωνιστικό απέναντι στον πολύ “ψαγμένο” – πλέον – ανταγωνισμό που έχει να αντιμετωπίσει, εισερχόμενο στις μοντέρνες, τεχνολογικές απαιτήσεις του (υβριδικού) 21ου αιώνα των supercars.

[adsense]

Κατασκευάζεται αποκλειστικά στις ΗΠΑ – όπου και αναφέρεται ως Acura NSX – και θα αρχίσει να διατίθεται απ’τα μέσα του 2016, κυρίως λόγω αλλαγών που γίνονται ακόμα στον τρόπο τοποθέτησης του κινητήρα.

Του Κώστα Μπουλούκη, strivein.gr

Δεν κουβαλάει μόνο το όνομα του παλιού NSX, καθώς οι υπεύθυνοι εξέλιξης αναφέρουν πως έχουν δημιουργήσει ένα αυτοκίνητο που θα υπακούει άμεσα σε όλες τις εντολές του αφεντικού-οδηγού του, ενώ ταυτόχρονα φέρει καινοτομίες σε πολλούς τομείς, όπως ακριβώς και ο προκάτοχός του τη δεκαετία του ’90. Το όλο concept δηλαδή έχει εμπνευστεί από την επιτυχία και τον αντίκτυπο που έχει αφήσει όλα αυτά τα χρόνια το NSX, κάτι που προσπαθεί να βγάλει προς τα έξω το νέο μοντέλο της Honda. Παρ’όλα αυτά, υπάρχουν σημαντικές διαφορές με το παλιό και έτσι πρέπει να γίνει, αν θέλει να σταθεί όρθιο απέναντι σε αυτοκίνητα όπως τα Nissan GT-R, Ferrari 458 Italia, Porsche 911, Audi R8.

Το νέο NSX δεν θα έχει εξ’ολοκλήρου αλουμινένιο πλαίσιο, ούτε ατμοσφαιρικό κινητήρα V-Tec, ούτε πίσω κίνηση κι ούτε έναν μόνο κινητήρα! Θα έχει ανθρακονημάτινο πάτωμα και πολλά μέρη θα είναι φτιαγμένα από αλουμίνιο και άλλα κράματα μετάλλων, θα έχει υβριδικό σύστημα με έναν διπλοτούρμπινο βενζινοκινητήρα και τρεις ηλεκτροκινητήρες, ενώ τέλος θα έχει κίνηση στους 4 τροχούς. Ας τα δούμε πιο αναλυτικά. Το πλαίσιο του NSX είναι φτιαγμένο από αλουμίνιο, ατσάλι υψηλής αντοχής και άλλα εξελιγμένα υλικά, ενώ το πάτωμα δημιουργήθηκε από ανθρακονήματα και οι πόρτες από μια μίξη αλουμινίου με SMC (φύλλα συνθέτων από χύτευση). Όλα αυτά κινούνται προς την κατεύθυνση της μείωσης βάρους με την ύψιστη αντοχή, ακαμψία και στιβαρότητα που αρμόζει σε ένα σπορ αυτοκίνητο. Η κύρια δύναμη που κινεί το εξαιρετικό αυτό πλαίσιο είναι τοποθετημένη στη μέση, ακριβώς πίσω απ’τα κεφάλια οδηγού-συνοδηγού! Σ’αυτή τη θέση, λοιπόν, υπάρχει ο κινητήρας 3,5 λίτρων, 6-κύλινδρος σε διάταξη V υπό γωνία 75 μοιρών και με δύο τούρμπο. Για να καταλάβουμε την αγωνιστική διάθεση των Ιαπώνων, αρκεί να δούμε το “στεγνό” κάρτερ που τοποθέτησαν στο NSX, στοιχείο που έχουν τα αμιγώς αγωνιστικά αυτοκίνητα. Με κάρτερ αυτού του τύπου, η θερμοκρασία του λαδιού διατηρείται χαμηλά όση ώρα κι αν οδηγηθεί στα όρια το αυτοκίνητο, καθώς μια αντλία τραβάει τα λάδια που πέφτουν στο κάρτερ και τα μεταφέρει σε ένα άλλο ρεζερβουάρ, ώστε να γίνει η ψύξη πιο αποτελεσματική.

Στον πίσω άξονα μεταφέρεται άμεσα η δύναμη, όχι μόνο του βενζινοκινητήρα, αλλά και ενός από τους ηλεκτροκινητήρες. Οι άλλοι δύο ηλεκτροκινητήρες έχουν τοποθετηθεί μπροστά και δίνουν κίνηση στους εμπρός τροχούς, προσφέροντας άμεση απόκριση στο γκάζι και άψογη διαχείριση της ροπής σε κάθε τροχό που έχει ως αποτέλεσμα την εκτόξευση στην εκκίνηση και κανένα “ψάρωμα” στο τιμόνι λόγω ροπής, λειτουργώντας σαν μπλοκέ διαφορικό. Το μηχανικό σύνολο του Honda NSX φημολογείται ότι θα αποδίδει συνολικά πάνω από 550 άλογα, τα οποία θα βγαίνουν στην άσφαλτο μέσω ενός κιβωτίου ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη 9 σχέσεων (!) και κίνηση στους 4 τροχούς (Super Handling-AWD). Οι ανεξάρτητες αλουμινένιες αναρτήσεις εμπρός και πίσω, σε συνδυασμό με τις 19άρες ζάντες μπροστά και τις 20άρες πίσω δημιουργούν τις κατάλληλες συνθήκες για στρίψιμο υψηλού επιπέδου ενός ελαφρωμένου και τρομερά δυνατού supercar, το οποίο βέβαια πρέπει και να σταματά το ίδιο γρήγορα με όσο επιταχύνει. Έτσι, τα 6-πίστονα φρένα μπροστά (4-πίστονα πίσω) και οι κεραμικοί δίσκοι κάνουν άμεση την επιβράδυνση χωρίς υπάρχει πτώση στην απόδοση, κάτι που είναι απόλυτα χρήσιμο σε μια πίστα.

honda_1210

Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τον τρόπο οδήγησής του, πατώντας Quiet για να οδηγεί μόνο με τους ηλεκτροκινητήρες σε μικρές αποστάσεις, Sport ή Sport+ για πιο γρήγορη οδήγηση και Track για τις μέρες που θα αποφασίσει να λιώσει μια τετράδα λάστιχα σε μια πίστα. Σε όλα αυτά τα οδηγικά modes, το NSX κάνει τις απαραίτητες ρυθμίσεις στους κινητήρες, στο σασί, στο κιβώτιο ακόμα και στον ήχο που παράγει με μόνο σκοπό να ακολουθήσει τις επιθυμίες του οδηγού ανάλογα με τις συνθήκες. Αισθητικά το νέο NSX δε θυμίζει και πολύ το παρελθόν του, αν και οι σχεδιαστές του προσπάθησαν πάρα πολύ να πετύχουν ένα αεροδυναμικά άψογο πακέτο που να εναρμονίζεται με τα σημερινά σύγχρονα στάνταρ. Όλα τα αεροδυναμικά του βοηθήματα δημιουργήθηκαν με γνώμονα την μέγιστη δυνατή βελτίωση της πρόσφυσης και την ψύξη του κινητήρα, ενώ εξελίχθηκαν στην αεροδυναμική σύραγγα ή σε πίστες.

Γι’αυτό η πλαϊνή εισαγωγή κατευθύνει τον αέρα στον κινητήρα και μορφοποιεί τη ροή του προς το πίσω μέρος για περισσότερη κάθετη δύναμη. Εκεί στο πίσω μέρος, τα led φώτα δημιουργούν μια ανάμνηση απ’το παλιό NSX, αλλά όχι κάτι που να το θυμίζει έντονα, όπως για παράδειγμα το ίσιο τελείωμα του πίσω μέρους που τώρα έχει γίνει πολύ πιο καμπυλωτό και μοντέρνο. Στο εσωτερικό, οι σχεδιαστές καμαρώνουν για το οδηγοκεντρικό του προφίλ με πολύ καλή ορατότητα, εύχρηστους και εργονομικούς διακόπτες, ενώ τα καθίσματα προσφέρουν εξαιρετική στήριξη στους δύο επιβαίνοντες.

Η Honda είναι μια εταιρεία που παράγει αυτοκίνητα με πάθος, που δημιουργούν συγκινήσεις και μένουν αξέχαστα. Μπορεί για κάποια χρόνια να μη μετείχε σε ένα τέτοιο μεγάλο εγχείρημα, αλλά οι πρόσφατες κινήσεις της δείχνουν πως έχει επανέλθει για τα καλά. Ας σκεφτούμε το εξής: επέστρεψε στη Formula 1 φέτος με σκοπό να κάνει μια ιστορική επανασύνδεση της McLaren Honda, μιας ομάδας που στα τέλη της δεκαετίας του ’80 και στις αρχές του ’90 σάρωνε τα Grand Prix με το πιο δυνατό και ανταγωνιστικό δίδυμο των Σένα και Πρόστ. Δημιούργησε απ’το μηδέν τον φετινό υβριδικό κινητήρα 1,6 τούρμπο και παρά τα όλα προβλήματα, προσπαθεί με καταιγιστικό ρυθμό να φτάσει τους πρώτους και να γίνει μια απ’τις κορυφαίες δυνάμεις του grid, ανταποκρινόμενη στην κληρονομιά της ιστορικής αυτής ομάδας. Έτσι και το νέο NSX. Δεν είναι το υπεραυτοκίνητο του 1990, τότε που ο Άιρτον Σένα συμβούλευε τη Honda για το πώς θα πρέπει να συμπεριφέρεται στο όριο, δοκιμάζοντας πρωτότυπα διαφορετικών ρυθμίσεων σε πίστες όπως η Σουζούκα και το Νύρμπουργκρινγκ, ενώ τελικά τους έπεισε να κάνουν ακόμα πιο σφιχτό το σασί.

Μην παραξενευτείτε αν δείτε, για παράδειγμα, τον Φερνάντο Αλόνσο να συμβουλεύει τη Honda για να βελτιώσει το νέο NSX. Μπορεί να αργήσει λίγο παραπάνω η παραγωγή του, αλλά όλα δείχνουν πως το αποτέλεσμα θα είναι εκπληκτικό και η Honda θα έχει δημιουργήσει ένα αυτοκίνητο-όνειρο για πολλούς.

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τα αυτοκίνητα πατήστε εδώ

Ροή Ειδήσεων

24/07/2021 | 17:34

Κορονοϊός: 2.472 κρούσματα και 8 νέοι θάνατοι – Ανεβαίνουν οι διασωληνωμένοι

24/07/2021 | 17:28

Σοκαριστικό βίντεο! Ετοιμαζόταν για bungee jumping, μπέρδεψε το σινιάλο και πήδηξε χωρίς να την έχουν δέσει

24/07/2021 | 17:00

Πυρκαγιά ξέσπασε σε Εύβοια και Επίδαυρο – Λραυγή αγωνίας από τον δήμαρχο Μαντουδίου – «Κινδυνεύουν σπίτια»

24/07/2021 | 16:52

Αποτεφρώθηκε η Γκέλυ Μαυροπούλου – Η τελευταία της επιθυμία

24/07/2021 | 16:46

Σοκ στα Χανιά: 19χρονος με νοητική στέρηση καταγγέλλει κακοποίηση από τον πατέρα του

24/07/2021 | 16:37

Αντελίνα Βαρθακούρη: Το σύνδρομο που αντιμετώπισε με τα κιλά – «Το φαγητό ήταν μια αγκαλιά»

24/07/2021 | 16:19

«Ξέσπασε» ο Πετρούνιας: «Νιώθω απογοητευμένος – Είναι ατόπημα και άδικο»

24/07/2021 | 16:01

Τραγωδία στην Πρέβεζα: 14χρονο παιδί σκοτώθηκε σε τροχαίο δυστύχημα

24/07/2021 | 16:00

Βαλέρια Κουρούπη: Ποζάρει με μπικίνι στα 47 της χρόνια με κορμί “φέτες” (ΦΩΤΟ)

24/07/2021 | 15:52

Ανεξαρτητοποιήθηκε η βουλευτής του ΜεΡΑ25 Κωνσταντίνα Αδάμου – Κάνει λόγο για «αντιδημοκρατική και αυταρχική συμπεριφορά»

24/07/2021 | 15:44

Η αντίδραση του Λευτέρη Πετρούνια όταν έμαθε ότι δεν μετέδοσαν την προσπάθειά του

24/07/2021 | 15:26

Αποκάλυψη – σοκ ιατροδικαστή για τα τραύματα της Γαρυφαλλιάς: «Την έσερνε στα βράχια»

24/07/2021 | 15:09

Χριστόφορος Παπακαλιάτης: Χάκερ παραβίασε τον λογαριασμό του – Οι αναρτήσεις και το μήνυμα του ηθοποιού

24/07/2021 | 14:49

Χανιά: Άγριος ξυλοδαρμός 19χρονου με νοητική στέρηση από τον πατέρα του

24/07/2021 | 14:46

Βερόνικα Αντετοκούνμπο: Απ’ όταν ήταν ακόμα παιδιά, ήξερα πως όταν μεγαλώσουν θα καταφέρουν κάτι
Audi Q3 TFSI e & Q3 Sportback TFSI e
Ford Mustang Mach-E. Οδηγούμε την ηλεκτρική Mustang στην επίσημη ελληνική πρεμιέρα της!
Ο Σωτήρης Κοντιζάς επανασυνδέεται με την αγαπημένη του Mazda.
Sτρίβειν-Δοκιμή: Volkswagen ID.3 1st Edition 204hp
Το 54% των τροχαίων ατυχημάτων στην Ελλάδα προκαλείται εντός των κατοικημένων περιοχών
Τροχαία ατυχήματα: Η Ελλάδα πέτυχε μείωση 54% την τελευταία 10ετία