Kia Pro Ceed GT με 7 χρόνια εγγύησης ή 160.000 km για οποιαδήποτε ζημιά! - TheCaller

Αθήνα

38 oC

αίθριος καιρός

Hottest

Ενημέρωση σε…fast-forward!

Πέτρος Φιλιππίδης: Η «δικαίωση» του Πέτρου Μπουσουλόπουλου 9 χρόνια μετά την κόντρα τους

AUTO

Kia Pro Ceed GT με 7 χρόνια εγγύησης ή 160.000 km για οποιαδήποτε ζημιά!

Kia, μια κορεάτικη εταιρεία που συνήθιζε να φτιάχνει άχρωμα και άοσμα αυτοκίνητα. Ή μήπως όχι;

Kia, μια κορεάτικη εταιρεία που συνήθιζε να φτιάχνει άχρωμα και άοσμα αυτοκίνητα. Ή μήπως όχι;

Πάμε απ’την αρχή. Μια κορεάτικη εταιρεία με εργοστάσιο στη Σλοβακία που φτιάχνει πλέον εντυπωσιακά, ποιοτικά και γρήγορα αυτοκίνητα σε άκρως ανταγωνιστικές τιμές.

Του Κώστα Μπουλούκη (strivein.gr)

Τώρα μάλιστα! Μετά τη στροφή της Hyundai στη δημιουργία μοντέλων που ταιριάζουν στις ευρωπαϊκές αγορές, σειρά είχε και η Kia να κάνει το ίδιο με το εργοστάσιό της στην καρδιά της Ευρώπης, όπου σχεδιάζονται, ρυθμίζονται και βγαίνουν στην παραγωγή όλα τα νέα Kia ευρωπαϊκών προδιαγραφών. Σε μια αγορά που συνεχώς ζητάει ποιοτικά, αξιόπιστα αυτοκίνητα που δεν κοστίζουν υπερβολικά πολλά χρήματα, η Kia εμφανίστηκε ανανεωμένη στην πιο κατάλληλη εποχή.

kia_ceed2_2811

Οι πελάτες της είναι αυτοί που θα ήθελαν ένα γερμανικό Audi και αντ’αυτού παίρνουν – λόγω έλλειψης χρημάτων – ένα “γερμανικό” Kia, αγοράζοντας με ένα φυσιολογικό budget, ένα πολύ καλό αυτοκίνητο που δεν είναι υπερτιμημένο λόγω ενός σήματος που υπάρχει στη μάσκα και μόνο. Το Kia Ceed έχει αναλάβει μεγάλο μέρος αυτής της καμπάνιας του να κλέψει πελάτες από άλλες ευρωπαϊκές εταιρείες και το καταφέρνει ήδη τα τελευταία χρόνια με μεγάλη επιτυχία. Ακόμα και στην Ελλάδα, πολλοί είναι οι νέοι που επιλέγουν ένα Kia Ceed από ένα VW Golf ή ένα Opel Astra. Ειδικά με την τελευταία έκδοση Pro Ceed GT έχει κλέψει καρδιές με τη νεανική, δυναμική εμφάνιση και τη σπορτίφ αίσθηση που βγάζει προς τα έξω.

[adsense]

Όταν μιλάμε για το Pro Ceed εννοούμε την τρίθυρη έκδοσή του, δεν είναι κάτι διαφορετικό σε σχέση με το Ceed. Το ανανεωμένο Pro Ceed GT θα κυκλοφορεί στους δρόμους τους επόμενους μήνες με πολύ ελκυστικές τιμές, όπως και ο προκάτοχός του. Συμβιβασμοί στην εμφάνιση δεν υπάρχουν, καθώς ελάχιστες είναι οι διαφορές με το προηγούμενο μοντέλο που ήταν αντικειμενικά όμορφο βγάζοντας μια δυναμική προσωπικότητα. Μικρές αλλαγές στις ζάντες, στα led φανάρια, αφού δεν είναι λογικό να χαλάσουν μια πετυχημένη συνταγή, γιατί να το αλλάξουν;

kia_ceed4_2811

Το νέο κοφτό, δερμάτινο τιμόνι, τα μπάκετ καθίσματα και οι αλουμινένιες επενδύσεις με τα μαύρα ματ πλαστικά, ανεβάζουν το επίπεδο στο εσωτερικό του Ceed GT και δίνουν μια δυναμική εικόνα. Βρίσκεσαι σε μια ποιοτική καμπίνα που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα απολύτως από άλλες πολύ πιο ακριβές ανταγωνιστικές προτάσεις. Ο εξοπλισμός είναι υπερπλήρης με ηλεκτρονικό κλιματισμό, οθόνη πολυμέσων και όλα τα συστήματα αποφυγής συγκρούσεων, παρκαρίσματος και ενεργητικής ασφάλειας. Σε ό,τι αφορά την – 7 ιντσών – οθόνη πολυμέσων, έχει GPS, συνδέεται με κάμερα οπισθοπορείας και διαθέτει σύστημα προειδοποίησης για την παραβίαση του Κ.Ο.Κ. αν ο οδηγός το παρακάνει!

Για τον κινητήρα δε μένει να πούμε πολλά, καθώς στο Pro Ceed GT παραμένει ο ίδιος 1,6 λίτρων τούρμπο GDI κινητήρας με ισχύ 204 ίππων. Καθόλου άσχημα για ένα αυτοκίνητο που δείχνει και είναι όντως σπορ. Η ανάρτηση με ανεξάρτητους συνδέσμους πίσω, προσφέρει την καλύτερη λύση ανάμεσα στην άνεση και τη γρήγορη οδήγηση, χωρίς να χρειάζονται παραχωρήσεις σε κανέναν από τους δύο τομείς.

[adsense]

Ακόμα, το anti rool bar στον πίσω άξονα είναι κούφιο (!) και όχι συμπαγές, ώστε να μειώνεται ο θόρυβος από το δρόμο που περνάει στην καμπίνα. Συνολικά η ανάρτηση έχει μια σπορ ρύθμιση η οποία ταιριάζει γάντι με τις μεγάλες 18άρες ζάντες αλουμινίου, αλλά και με τα μεγαλύτερα φρένα, στοιχεία απαραίτητα για ένα GT μικρομεσαίο που θέλει να στρίβει και να φρενάρει όταν και όσο πρέπει. Από έξω που το κοιτάς μέχρι που το οδηγείς το Kia Pro Ceed GT φωνάζει από μακριά ότι είναι για ζόρικες καταστάσεις! Torque Vectoring εφαρμόζεται κι εδώ για να αποτυπώνεται σωστά η δύναμη στην άσφαλτο, χωρίς “ψαρώματα” απ’τους μπροστινούς τροχούς, ενώ το τιμόνι ρυθμίστηκε απ’την αρχή με σκοπό να δίνει περισσότερες πληροφορίες στον οδηγό και την αντίστοιχη αμεσότητα που αρμόζει σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο.

Το κουμπί GT είναι πιο πολύ για show off παρά για ουσία, καθώς όταν πατηθεί, εμφανίζονται στο καντράν μπαρόμετρα, ενδείξεις για τη ροπή και ακούγεται στο εσωτερικό ένας, αν μη τι άλλο, ψεύτικος – ηλεκτρικά παραγόμενος – ήχος που είναι πιο δυνατός αλλά δεν προέρχεται απ’τα σωθικά του κινητήρα ή την εξάτμιση. Στο ίδιο πλαίσιο εντυπωσιασμού και το ηλεκτρικό χειρόφρενο που δεν έχει λόγο ύπαρξης σε ένα αυτοκίνητο που θέλει να το χαρακτηρίζουν σπορ.

kia_ceed3_2811

Το αδιαμφισβήτητο πλεονέκτημα του Kia Pro Ceed GT έναντι των αντιπάλων του είναι ένα και μοναδικό. Όχι δεν είναι η σπορ εμφάνιση, ούτε η δύναμη και η οδική συμπεριφορά. Δεν είναι η ποιοτική του προσέγγιση στο εσωτερικό, ούτε καν η δελεαστική τιμή για τόσα που προσφέρει. Είναι τα 7 χρόνια εγγύησης ή 160.000 km για οποιαδήποτε ζημιά πάθει συμπεριλαμβανομένης της εργασίας που απαιτείται.

Σε έναν αυτοκινητιστικό κόσμο που όλα πάσχουν από κάποια βλάβη, μια τέτοιου είδους εγγύηση είναι το πιο δυνατό χαρτί στην αγορά. Σου λένε, κύριε, αγόρασε Kia κι αν χαλάσει εμείς είμαστε εδώ! Α και έχουμε ένα πολύ όμορφο και δυναμικό πακέτο. Γιατί, λοιπόν, να πας αλλού; Αυτό είναι το μέλλον. Αυτό ζητούν οι πελάτες: Να αξίζει, να μην κοστίζει, να μη χαλάει κι αν χαλάσει να μην υπάρχει κανένα πρόβλημα…

Περισσότερα για τα αυτοκίνητα ΕΔΩ

Ροή Ειδήσεων

30/07/2021 | 11:32

Σοκ στη Ζάκυνθο: 44χρονος βίαζε και κακοποιούσε γυναίκα επί τέσσερα χρόνια

30/07/2021 | 11:26

Στέφανος Ντούσκος: O φοιτητής ιατρικής που έγινε χρυσός ολυμπιονίκης κι έκανε περήφανη την Ελλάδα

30/07/2021 | 11:19

Επιμένει η Μαρία Ιωαννίδου: «Πενθούμε τον καλλιτέχνη και σπουδαίο ηθοποιό Πέτρο Φιλιππίδη»

30/07/2021 | 11:07

Ζαν Μπαρέ: Η πρώτη γυναίκα που έκανε τον περίπλου της Γης, ταξίδεψε μεταμφιεσμένη σε άνδρα και ανακάλυψε τη βουκαμβίλια

30/07/2021 | 11:07

Ορέστης Τζιόβας: «Ήθελα να κολλήσω κορονοϊό για να φτιάξω αντισώματα»

30/07/2021 | 10:51

Προειδοποίηση Καλλιάνου: «Έρχεται ένας από τους ισχυρότερους καύσωνες των τελευταίων 40 ετών» – Μέχρι και 46 βαθμούς η θερμοκρασία

30/07/2021 | 10:40

Σοκάρει η 26χρονη για επίθεση από γείτονά της: «Έπεσε πάνω μου με το αυτοκίνητο και μετά μαχαίρωσε τον φίλο μου»

30/07/2021 | 10:30

Μητσοτάκης: Το εμβόλιο είναι ασφαλές, δεν έχει παρενέργειες – Εμβολιαστείτε

30/07/2021 | 10:20

Το Βέλγιο δείχνει τον δρόμο: 7 στους 10 ενήλικους πολίτες έχουν ολοκληρώσει τον εμβολιασμό

30/07/2021 | 10:14

Μετάλλαξη Δέλτα: Οι εμβολιασμένοι ενδεχομένως τη μεταδίδουν τόσο εύκολα όσο… η ιλαρά και η ανεμοβλογιά!

30/07/2021 | 10:04

Βιασμός στα Πετράλωνα: Σοκάρουν οι διάλογοι του δράστη με τη μητέρα του

30/07/2021 | 10:01

Πέτρος Φιλιππίδης: Νέες αποκαλύψεις – Γυναίκα αστυνομικός καταγγέλλει ότι της “όρμηξε” στο θέατρο

30/07/2021 | 09:54

«Λείπει τόσο μα τόσο πολύ» – Το συγκινητικό μήνυμα της Λάουρας Νάργες για τον πατέρα της που έχει φύγει από τη ζωή

30/07/2021 | 09:43

«Η Βουγιουκλάκη ήταν πολύ ταλαντούχα, αλλά κατέστρεψε το ταλέντο της, κάνοντας μανιέρα»

30/07/2021 | 09:43

Τουρκία: Οργισμένοι κάτοικοι επιτέθηκαν στον Τσαβούσογλου για τις φωτιές στην Αττάλεια και τον έδιωξαν (vid)
Νέο Volkswagen Polo GTI: σύγχρονο, σπορ, με βαρύ όνομα
Audi Q3 TFSI e & Q3 Sportback TFSI e
Ford Mustang Mach-E. Οδηγούμε την ηλεκτρική Mustang στην επίσημη ελληνική πρεμιέρα της!
Ο Σωτήρης Κοντιζάς επανασυνδέεται με την αγαπημένη του Mazda.
Sτρίβειν-Δοκιμή: Volkswagen ID.3 1st Edition 204hp
Το 54% των τροχαίων ατυχημάτων στην Ελλάδα προκαλείται εντός των κατοικημένων περιοχών