Αθήνα

20 oC

σποραδικές νεφώσεις

Hottest

Ενημέρωση σε…fast-forward!

Παπαχελάς για Δένδια-Τσαβούσογλου: Δεν πήγε καλά – Θα μπορούσε να χειροτερέψει η κατάσταση με μονομερή ενέργεια της Τουρκίας

AUTO

Νέο Ford Explorer Plug-In Hybrid

Το νέο Ford Explorer Plug-In Hybrid συνδυάζει ένα βενζινοκινητήρα της γενιάς EcoBoost και ηλεκτροκινητήρα που συνδυαστικά αποδίδουν ισχύ 457 ίππων και ροπή 825 Nm.

Το νέο και τεχνολογικά προηγμένο Ford Explorer Plug-In Hybrid είναι ένα SUV που καταφέρνει να συνδυάζει με τον πιο ιδανικό τρόπο τα πλεονεκτήματα δύο διαφορετικών κόσμων. Με την ηλεκτροκίνηση, από τη μια μεριά, να εξασφαλίζει αθόρυβη λειτουργία σε συνδυασμό με κορυφαία για την κατηγορία αυτονομία κίνησης με μηδενικές εκπομπές σε αστικό περιβάλλον, το νέο Explorer Plug-In Hybrid είναι σε θέση την ίδια στιγμή να προσφέρει απαράμιλλες επιδόσεις αλλά και την απαραίτητη ελευθερία κίνησης που του εξασφαλίζει ο προηγμένος και πανίσχυρος κινητήρας εσωτερικής καύσης με τον οποίο εξοπλίζεται.

Πιο συγκεκριμένα, το Explorer Plug-In Hybrid «παντρεύει» τον προηγμένο 3λιτρο EcoBoost V6 βενζινοκινητήρα της Ford με έναν ηλεκτροκινητήρα, μία γεννήτρια και μία μπαταρία ιόντων λιθίου 13,6 kWh που φορτίζεται με ηλεκτρική ενέργεια από εξωτερική πηγή αλλά και εν κινήσει, μέσω συστήματος αναγεννητικής πέδησης, αποδίδοντας συνδυαστικά ισχύ 457 ίππων και ροπή 825 Nm. Τα επιτεύγματα αυτά καθιστούν το νέο Explorer Plug-In Hybrid ως το ισχυρότερο υβριδικό όχημα της Ford.

Παράλληλο υβριδικό σύστημα για μέγιστη δύναμη

Η παράλληλη υβριδική διάταξη του υβριδικού συστήματος του νέου Ford Explorer επιτρέπει την ταυτόχρονη αξιοποίηση όλης της συνδυασμένης ισχύος και ροπής του βενζινοκινητήρα και του ηλεκτροκινητήρα, εξασφαλίζοντας έτσι κορυφαίες επιδόσεις εντός και εκτός ασφάλτου. Πιο συγκεκριμένα, για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα το νέο Explorer χρειάζεται χρόνο μόλις 6,0 δευτερολέπτων επιτυγχάνοντας τελική ταχύτητα 230 χλμ./ώρα.

Οδήγηση με ηλεκτρική ενέργεια

Χάρη στον ηλεκτροκινητήρα, το επιβλητικό SUV της Ford μπορεί να ταξιδεύει αμιγώς με την αρωγή ρεύματος, την ώρα που οι οδηγοί μπορούν να επιλέγουν πότε και πώς να αξιοποιούν κάθε φορά την αποθηκευμένη ηλεκτρική ενέργεια της μπαταρίας, με τη βοήθεια των προγραμμάτων EV Auto, EV Now, EV Later και EV Charge. Με στόχο τη βέλτιστη απόδοση, όταν η μπαταρία φτάσει στο χαμηλότερο επίπεδο φόρτισης, το σύστημα επιστρέφει αυτόματα στο EV Auto, συμπληρώνοντας έτσι την ισχύ του βενζινοκινητήρα με υποβοήθηση από το ηλεκτρικό μοτέρ με χρήση της ανακτημένης ενέργειας.

Δείτε περισσότερα και το βίντεο για το νέο Explorer στο Sτρίβειν και μπείτε στο κανάλι μας στο YouTube για να δείτε τα βίντεο δοκιμών.

 

Ακολουθήστε το TheCaller στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

«Να μην εμβολιαστούν όσοι κάνουν θεραπεία με κορτιζόνη», λέει ο Δ. Κούβελας

Το άνοιγμα των κέντρων αισθητικής και τα… γιορτινά ρεβεγιόν στο Stigma του TheCaller WEB TV

Κορονοϊός-ΕΟΦ: Προειδοποίηση της Interpol για πώληση εμβολίων «μαϊμού»

Η μοναδική Ford Mustang Mach 1 στην Ελλάδα
Νέα Skoda Fabia: μεγαλύτερη, πιο σπορ, ακόμα πιο ασφαλής
Νέο Volkswagen Tiguan: πλήρης γκάμα, αιχμή του δόρατος το eHybrid
Mazda MX-5. Το θρυλικό roadster γίνεται ακόμα καλύτερο
Νέο Hyundai Tucson Plug-in Hybrid 4×4
Το Peugeot 208 πρώτο σε πωλήσεις στην Ευρώπη