AUTO
[adsense]
Μπορεί το είδωλο που ακούει στο όνομα Skyline να κυκλοφορεί αρκετά χρόνια στην αγορά, όμως οι Ιάπωνες φροντίζουν ανά τακτά χρονικά διαστήματα να του δίνουν έναν αέρα φρεσκάδας, τουλάχιστον να μη μένει πίσω σε ό,τι αφορά θέματα εμφάνισης ή εξοπλισμού.
Γιατί σε όλα τα υπόλοιπα, το επίπεδο του GT-R είναι άπιαστο, ακόμα κι αν το άφηναν αναλλοίωτο από την πρώτη στιγμή που βγήκε. Κι όταν λέμε σε όλα τα υπόλοιπα, εννοούμε τη δύναμη και κυρίως αυτό που το έχει κάνει διάσημο.
Την ανεξάντλητη, στην κυριολεξία, πρόσφυση. Ένα αυτοκίνητο που το εξυμνούν όλοι όσοι το έχουν οδηγήσει, δεν το αλλάζεις εύκολα και σίγουρα όταν έρθει η ώρα της αλλαγής, η Nissan θα πρέπει να έχει ήδη έτοιμο έναν άξιο συνεχιστή αυτού που αντιπροσωπεύει το GT-R.
Προς το παρόν, ένα facelift ήταν ό,τι πρέπει για να συνεχίσει. Η μπροστινή μάσκα σε σχήμα V έχει μεγαλώσει και ψύχει καλύτερα τον κινητήρα, ενώ το καπό έχει σμιλευμένες δύο γραμμές που βοηθούν και στην αεροδυναμική. Μικρές αλλαγές στον μπροστινό προφυλακτήρα με την κυριότερη να είναι στο κόψιμο ακριβώς κάτω απ’τα φανάρια, δίνοντας την αίσθηση ότι συνεχίζουν προς τα κάτω με τα led ημέρας. Το μαύρο χείλος μπροστά δείχνει να συνεχίζει με τον ίδιο τρόπο στο πλαϊνό skirt, αλλά και το τελείωμα του πίσω προφυλακτήρα που φιλοξενεί την κλασική τετράδα απολήξεων της εξάτμισης, όπως σε κάθε Skyline. Μπορεί οι αλλαγές να ακούγονται μικρές, ωστόσο η εταιρεία ισχυρίζεται ότι το GT-R είναι πιο σταθερό στις μεγάλες ταχύτητες, χωρίς να έχει επηρεαστεί ο συντελεστής οπισθέλκουσας (0,26 cd).
Εντελώς καινούριο είναι το εσωτερικό του. Νέο ταμπλό με μια πιο οριζόντια σχεδίαση, με δερμάτινη επένδυση και γυρισμένο προς την μεριά του οδηγού για να είναι και στην πράξη οδηγοκεντρικό. Λιγότεροι διακόπτες σημαίνει πιο εύκολοι χειρισμοί, οι οποίοι γίνονται κυρίως απ’τη νέα οθόνη αφής 8 ιντσών και το Display Command, δηλαδή διακόπτη χειρισμού της οθόνης πολυμέσων, τοποθετημένος χαμηλά στην κεντρική κονσόλα. Κατάφεραν να μειώσουν λίγο το βάρος σε διάφορα υλικά στο εσωτερικό και στα καθίσματα που έχουν πια καλύτερη στήριξη για τους επιβάτες. Τα χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο νέο GT-R είναι «κολλημένα» στο τιμόνι και κινούνται μαζί μ’αυτό, με αποτέλεσμα να μη χρειάζεται να πάρεις τα χέρια απ’το τιμόνι στο μέσο μιας στροφής για να αλλάξεις ταχύτητα. Όλα για τον οδηγό γίνονται…
Ήρθε η ώρα για τα πιο πικάντικα! 3.800 κ.εκ, 24-βάλβιδος V6 με δύο τούρμπο πήραν τη φροντίδα του τεχνικού που το φτιάχνει με τα χεράκια του και βγάζει πλέον 565 άλογα στις 6.800 στρ/λεπτό, 20 δηλαδή παραπάνω από τον προκάτοχό του! Πώς έγινε αυτό; Με μια μικρή έξτρα ώθηση από τα δύο τούρμπο και τον ξεχωριστό χρονισμό ανάφλεξης του κάθε κυλίνδρου. Η εξάτμιση τιτανίου δίνει ακόμα καλύτερο θόρυβο στο GT-R, ώστε να ξυπνήσει περισσότερο τις αισθήσεις! Οι αλλαγές στο 6-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη θα γίνονται πιο ομαλά, ενώ δε μπορούμε να πούμε το ίδιο για την επιτάχυνση που θα είναι ωμή και με την τετρακίνηση «πετιούνται τα μάτια έξω» απ’τα G της επιτάχυνσης! Όπως είπαμε, δεν είναι μόνο η δύναμη, αλλά η πρόσφυση που το κάνει να φεύγει στην εκκίνηση καλύτερα από οποιοδήποτε άλλο super sport αυτοκίνητο.
[adsense]
Δεν είναι μόνο στην επιτάχυνση απίστευτη η πρόσφυση. Έχει καθιερωθεί ως ένα από τα best-handling αυτοκίνητα παγκοσμίως και τώρα που βελτιώνεται η ανάρτηση και η δομή του σασί, το μόνο σίγουρο είναι ότι πρώτα θα πιαστεί ο λαιμός μας από τις πλευρικές επιταχύνσεις και μετά θα σταματήσει να στρίβει το GT-R! Το θαύμα γίνεται με την εξελιγμένη τετρακίνηση και την εξαιρετική μηχανική πρόσφυση που έχει αυτό το σασί, πατώντας πάνω στις 20-άρες ζάντες αλουμινίου.
Για το… συγκεκριμένο «θαύμα» – αν μπορούμε να το πούμε έτσι το Nissan GT-R – χρειάζεται κάποιος να δώσει στην τωρινή του μορφή, το αστρονομικό ποσό των 157.000 ευρώ. Ποιος θα τα δώσει; Ελάχιστοι. Κι όχι κάποιος που θέλει κάτι για να κάνει μόστρα! Αυτό το αμάξι είναι για τους λάτρεις της οδήγησης, ένα μηχάνημα που θα στύψει την άσφαλτο και δε θα σταματήσει ποτέ να κάνει γύρους σε οποιαδήποτε πίστα. Οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν από το καλοκαίρι του φετινού χρόνου, οπότε τρέξ’τε να προλάβετε! Μήπως είναι το κύκνειο άσμα του R35 αυτό το facelift; Nissan, πρέπει να φτιάξεις κάτι εξαιρετικό για να αντικαταστήσεις αυτό το εμβληματικό αυτοκίνητο.
Περισσότερα για τα αυτοκίνητα ΕΔΩ
Ροή Ειδήσεων
28/03/2024 | 15:22
Βάσω Γουλιελμάκη: «Κάθε πρωί θα κοιταχτώ στον καθρέφτη και θα πω μπράβο, είσαι πολύ ωραία, προχώρα»
28/03/2024 | 15:12
Γ.Παπανδρέου: Εσείς της ΝΔ υπηρετείτε τους ισχυρούς της ελίτ – Υπονομεύετε τα αυτονόητα μιας δημοκρατικής πολιτείας
28/03/2024 | 15:05
Επίσκεψη Κουτσούμπα στην Κύπρο: Το ΚΚΕ στέκεται αλληλέγγυο στον αγώνα του Κυπριακού λαού για μια πατρίδα ενιαία
28/03/2024 | 15:01
Δείτε live τη συζήτηση για την πρόταση δυσπιστίας στη Βουλή – Στις 17:00 ξεκινούν οι ομιλίες των πολιτικών αρχηγών
28/03/2024 | 14:45
Όλα δείχνουν ότι η Κέιτ Μίντλετον πάσχει από καρκίνο του παχέος εντέρου, δηλώνει βασιλικός αναλυτής
28/03/2024 | 14:02
Ανδριολάτου για Μουρατίδη: «Δεν έχω τη θέση να μιλήσω για κάποιον που δεν γνωρίζω»
28/03/2024 | 13:51
Πρώτη παρουσία του Ντάνι Αλβες στα δικαστήρια για να τηρήσει τους όρους αποφυλάκισης
28/03/2024 | 13:38
Γιώργος Λιάγκας: «Αυτά που έκανε ο Μάρκος Σεφερλής πριν 20 χρόνια ήταν τέρατα, τώρα έχει λειάνει τον λόγο του»
27/03/2024 | 14:14
Λάμπρος Κωνσταντάρας για Γιούλικα Σκαφιδά: «Το κρύβει η ίδια;» – Φαίη Σκορδά: «Πιο ξεκάθαρη δεν γίνεται»
27/03/2024 | 09:54
Βασίλης Σίμος: Ο πρόεδρος της ιχθυαγοράς Αθηνών αναλαμβάνει πολιτικός εκπρόσωπος στο κόμμα Δημοκράτες
27/03/2024 | 08:43
Ελεωνόρα Ζουγανέλη: «Πολλοί σύντροφοί μου δεν μπόρεσαν να με διαχειριστούν, γι’ αυτό και δεν μείναμε μαζί»
27/03/2024 | 13:38
Χειροτονείται ο εγγονός του Ανέστη Βλάχου: «Εύχομαι κάποια στιγμή να ηγηθεί της εκκλησίας» λέει ο πατέρας του
27/03/2024 | 12:54
Νέες δηλώσεις Ταμήλου μετά τη διαγραφή του: Εμείς οι Τρικαλινοί δεν ευθυνόμαστε για τις διαδικασίες απονομής της Δικαιοσύνης
27/03/2024 | 10:27
Αντώνης Ρέμος: «Εξαφάνισαν» την εκκλησία από την υπερπολυτελή βίλα του στη Μύκονο
27/03/2024 | 11:24
Τράπεζες: Αργία διατραπεζικών συναλλαγών στις 29 Μαρτίου και 1 Απριλίου λόγω καθολικού Πάσχα
27/03/2024 | 18:39