Αθήνα

14 oC

ελαφρές νεφώσεις

Hottest

Ενημέρωση σε…fast-forward!

Θλίψη με τον ξαφνικό θάνατο της Μαργαρίτας Ζήκου, υποψήφιας βουλευτή Ιωαννίνων με τον ΚΙΝΑΛ

AUTO

Οδοιπορικό στο Ράλλυ Ακρόπολις 2017- Mένουν πολλά ακόμα για να φτάσουμε στο WRC

Όταν λέμε στο ίδιο έργο δεν εννοούμε μόνο τη δεύτερη νίκη του Πολωνού δις πρωταθλητή ERC, Kajetanowicz στο Ράλλυ Ακρόπολις. Εννοούμε επίσης το ότι για ακόμη μια χρονιά είμαστε «κολλημένοι» στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα με έναν αγώνα φωτοτυπία του περσινού.

Στο ίδιο έργο θεατές… Όταν λέμε στο ίδιο έργο δεν εννοούμε μόνο τη δεύτερη νίκη του Πολωνού δις πρωταθλητή ERC, Kajetanowicz στο Ράλλυ Ακρόπολις.

Εννοούμε επίσης το ότι για ακόμη μια χρονιά είμαστε «κολλημένοι» στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα με έναν αγώνα φωτοτυπία του περσινού.

Οδοιπορικό στο Ράλλυ Ακρόπολις 2017- Mένουν πολλά ακόμα για να φτάσουμε στο WRCΓράφει ο Κώστας Μπουλούκης (Strivein.gr)

Αυτό απ’ τη μία είναι καλό γιατί όλα πήγαν σωστά διοργανωτικά και από πλευράς θεμάτων ασφαλείας. Όμως, ο αγώνας τα τελευταία χρόνια έχει μικρύνει επικίνδυνα, έχοντας λίγες ειδικές και οι προβλέψεις για το μέλλον δεν είναι και τόσο ευοίωνες…

Ο κόσμος δεν συρρέει όπως παλιά στα βουνά και το Ράλλυ Ακρόπολις, ένα απ’τα πιο φημισμένα Ράλλυ στον κόσμο, τείνει να ξεχαστεί ακόμα κι από εμάς τους ίδιους. Το μόνο καλό είναι ότι υπάρχει θέληση και απ’την οργανωτική επιτροπή και φυσικά απ’τον κόσμο να στηρίξει έναν «παγκόσμιο» αγώνα. Χρειάζονται και χρήματα, βέβαια… Ας περάσουμε, όμως, στο τι έγινε το διήμερο του Ράλλυ Ακρόπολις και πώς ο Kajetanowicz έφτασε σε μια ακόμα νίκη επί ελληνικού εδάφους. Ο αγώνας ήταν σκληρός για όλα τα πληρώματα και επιφύλασσε αρκετές δυσάρεστες εκπλήξεις! Έτσι πρέπει να είναι ένα Ακρόπολις. Η δεύτερη μέρα ήταν κυρίως η πιο επεισοδιακή, καθώς υπήρξαν πολλές εγκαταλείψεις στις πρώτες θέσεις και το βάθρο άλλαζε χέρια κάθε λεπτό στην τελευταία ειδική!

Οδοιπορικό στο Ράλλυ Ακρόπολις 2017- Mένουν πολλά ακόμα για να φτάσουμε στο WRC

Αρχικά, το Σάββατο ο μικρός Ρώσος Gryazin πήρε το πρώτο αίμα στην πρώτη ειδική της Γραβιάς με το Skoda Fabia R5 και στη συνέχεια έκανε δεύτερους ή τρίτους χρόνους με αποτέλεσμα μέχρι την 5η ειδική να παραμένει πρώτος. Τότε δεν τον πέρασε κάποιος στο χρόνο, αλλά το Fabia τυλίχθηκε στις φλόγες στο δρόμο για την 6η ειδική. Έτσι, ο Al-Attiyah που ήταν δεύτερος πήρε την πρωτοπορία σε μια κοντινή μάχη με τον Πορτογάλο Magalhaes που είναι και πρώτος στη βαθμολογία του πρωταθλήματος του ERC. Εκείνος που έπαιρνε ειδικές, αλλά χωρίς αυτό να φαίνεται στη γενική κατάταξη ήταν ο Kajetanowicz, ο οποίος είχε δύο σκασμένα λάστιχα που τον έριξαν απ’ την αρχή πάνω από 40 δευτερόλεπτα πίσω.

Οδοιπορικό στο Ράλλυ Ακρόπολις 2017- Mένουν πολλά ακόμα για να φτάσουμε στο WRC

Σιγά σιγά, όμως ο Πολωνός μάζεψε τη διαφορά και με το τέλος του πρώτου σκέλους το Σάββατο έφτασε μισό λεπτό πίσω απ’τον Al-Attiyah και ήταν αρκετά ευχαριστημένος δεδομένων των συνθηκών που αντιμετώπισε. Στην εξαιρετική 4η θέση βρέθηκε ο Σωκράτης Τσολακίδης με Fabia R5 και ο κοντινότερος αντίπαλός του ήταν ο Τούρκος Bonstanci πάνω από 1 λεπτό πίσω. Ο Πολωνός πρωταθλητής Grzyb – δε θα τολμήσω να προφέρω το όνομά του στα ελληνικά – ήταν έκτος και πίσω του είχε τον περσινό Έλληνα πρωταθλητή Γιώργο Φιλιππίδη με το Fabia R5 της Motorsport Italia. Ο Έλληνας οδηγός έχασε χρόνο μετά από μια τούμπα σε αριστερή φουρκέτα, αλλά ήταν τυχερός που το Fabia ήρθε ξανά στα ίσια του μετά από μια πλήρη περιστροφή και μπόρεσε να συνεχίσει άμεσα.

Οδοιπορικό στο Ράλλυ Ακρόπολις 2017- Mένουν πολλά ακόμα για να φτάσουμε στο WRC

Το Ράλλυ Ακρόπολις φημίζεται για το σκληροτράχηλο προφίλ του και για ακόμη μια χρονιά επιβεβαιώνει αυτή τη φήμη. Η δεύτερη και τελευταία μέρα είχε πρώτο θύμα τον πρωτοπόρο Al-Attiyah. Ένα θέμα στην υποβοήθηση του τιμονιού τον ανάγκασε να σβήσει τον κινητήρα ώστε να κάνει επανεκκίνηση κι αυτό του κόστισε δύο λεπτά σχεδόν, με το Fiesta του οδηγού απ’το Κατάρ να μην παίρνει μπροστά. Όταν πήρε τελικά, ήταν ήδη αργά και η πρώτη θέση έγινε αμέσως τρίτη, μέχρι που το ίδιο πρόβλημα στο τιμόνι τον ανάγκασε να εγκαταλείψει μετά τη 10η ειδική. Ο δρόμος άνοιξε για τον Magalhaes που είχε παρ’όλα αυτά τον Kajetanowicz να «αναπνέει» ακριβώς πίσω του. Κι όχι μόνο αυτό, είχε αρκετά προβλήματα στο Fabia – με την υποστήριξη της Seajets – με αποτέλεσμα μετά την 33 χιλιομέτρων ειδική της Ελάτειας να βρίσκεται 20 δευτερόλεπτα πίσω απ’τον Πολωνό. Με τις δύο πρώτες θέσεις να έχουν πια ξεδιαλύνει, έμεινε άλλη μία για να συμπληρωθεί το βάθρο κι εκεί έγινε σκοτωμός!

Οδοιπορικό στο Ράλλυ Ακρόπολις 2017- Mένουν πολλά ακόμα για να φτάσουμε στο WRC

Ο Τσολακίδης στην 8η ειδική χτύπησε μια πέτρα θαμμένη και έχασε 10 ολόκληρα λεπτά, αλλά παρέμεινε στον αγώνα. Η επόμενη ελληνική ελπίδα για τρίτο συνεχόμενο βάθρο μετά τα δύο του Λάμπρου Αθανασούλα, ήταν ο Φιλιππίδης. Βέβαια είχε μπροστά του τον Bostanci που κι αυτός θα έπαιρνε βάθρο σε τέτοια διοργάνωση για πρώτη φορά. Στην τελευταία ειδική, ο Τούρκος βγήκε απ’το δρόμο εγκαταλείποντας και δυστυχώς το ίδιο έκανε και ο Έλληνας οδηγός, αφήνοντας το πεδίο ελεύθερο στον Grzyb να αρπάξει το τελευταίο σκαλί του βάθρου. Έτσι, ο Τσουλόφτας απ’την Κύπρο ανέβασε το DS3 του στην 4η θέση και παρά τον χαμένο χρόνο ο Τσολακίδης τερμάτισε 5ος σε μια μέρα γεμάτη απρόοπτα ενός τυπικού Ράλλυ Ακρόπολις. Ο νικητής του ERC 2 ήταν ο Melegari στην 6η θέση, ενώ 7ος ανέβηκε ο Βασίλης Δρυμούσης. Σε παράταξη στις θέσεις 7,8 τερμάτισαν τα δύο Fiesta R2 των δύο Τούρκων οδηγών, Banaz και Ozdemir με τον Tibor Erdi να συμπληρώνει τη δεκάδα.

Άλλη μια χρονιά που ο εθνικός μας αγώνας μας θυμίζει πως υπάρχουν πολλά ακόμα να κάνουμε για να φτάσουμε στο WRC. Μέχρι τότε το θέαμα που προσφέρουν οι οδηγοί του ERC και οι ανατροπές σε κάθε ειδική μόνο αμέτοχο δε μπορούν να σ’αφήσουν. Θα περιμένουμε υπομονετικά μέχρι το επόμενο σε όποιο καλεντάρι κι αν ανήκει, γιατί το Ράλλυ Ακρόπολις είναι μοναδικό και το λένε όλοι όσοι έχουν τρέξει σ’αυτό, Έλληνες και ξένοι…

Περισσότερα για τα αυτοκίνητα στο Strivein.gr

Ροή Ειδήσεων

28/11/2021 | 09:50

Δέσποινα Βανδή – Βασίλης Μπισμπίκης: Η selfie από τα μπουζούκια μετά το τέλος του J2US

28/11/2021 | 09:38

Κορονοϊός: Ξεκίνησαν να χορηγούνται σε ασθενείς μονοκλωνικά αντισώματα – Τα 10 επιλεγμένα νοσοκομεία

28/11/2021 | 09:12

Θεσσαλονίκη: Κλείνει μετά από 40 χρόνια το θρυλικό εστιατόριο τα «Νησιά» που αγαπούσε η Βουγιουκλάκη και μάγεψε Ντενέβ

28/11/2021 | 08:57

Ηράκλειο: 19χρονος προσπάθησε να αυτοκτονήσει λόγω ερωτικής απογοήτευσης

28/11/2021 | 08:45

The Voice: «Χαμός» με το ντουέτο της Έλενας Παπαρίζου και του Χρήστου Δάντη

28/11/2021 | 08:19

Survivor: Αυτοί είναι οι τρεις διάσημοι που θα ταξιδέψουν στον Άγιο Δομίνικο

28/11/2021 | 08:15

Eoρτολόγιο: Ποιο όνομα γιορτάζει σήμερα, 28 Νοεμβρίου

28/11/2021 | 08:05

«Συναγερμός» για την Παραλλαγή Όμικρον: Το Ισραήλ έκλεισε τα σύνορα για όλους τους αλλοδαπούς για 14 ημέρες

28/11/2021 | 08:01

Ιταλία: 109 γυναικοκτονίες το 2021 – Μια γυναίκα δολοφονείται κάθε 72 ώρες

28/11/2021 | 07:54

J2US: Αποχώρησε οικειοθελώς η Μαρίνα Πατούλη – Η αντίδραση του Κοκλώνη (ΒΙΝΤΕΟ)

28/11/2021 | 07:47

Ζώδια: Aστρολογικές προβλέψεις για σήμερα, Κυριακή 28 Νοεμβρίου

28/11/2021 | 07:38

Kαιρός: Συννεφιά και βροχές σήμερα, Κυριακή – Αναλυτική πρόγνωση

27/11/2021 | 23:18

Παπα-Νικόλας από Κοζάνη προς αρνητές και ανεμβολίαστους: «Απλοί παπάδες και πνευματικοί πήραν κόσμο στο λαιμό τους» (vid)

27/11/2021 | 22:53

Συγκλονίζει η Μαίρη Χρονοπούλου: «Ήμουν κάμποσες μέρες στην εντατική κλινικά νεκρή» (vid)

27/11/2021 | 22:42

Η ΑΕΚ έβγαλε χαρακτήρα στο «χαλί» των Ιωαννίνων και κράτησε… ζωντανό το πρωτάθλημα!
Σάρωσαν τα μοντέλα της CUPRA στο θεσμό “Golden Steering Wheel 2021”
Το Mazda CX-5 επιτυγχάνει την υψηλότερη δυνατή βαθμολογία πλευρικής πρόσκρουσης
Νέο Audi RS 3 Sportback & RS 3 Sedan
Νέο Ford Focus (facelift) 2022
Το νέο Honda HR-V
Εγγύηση τιμής από την ελληνική αντιπροσωπεία της Peugeot