Αθήνα

15 oC

ελαφρές νεφώσεις

Hottest

Ενημέρωση σε…fast-forward!

Θεσσαλονίκη: «Είσαι η νέα Μπουμπουλίνα» – Τραγούδησαν τον εθνικό ύμνο στην μητέρα που εναντιώθηκε στα self tests (BINTEO)

AUTO

Το ξεχωριστό τιμόνι δύο ακτίνων της νέας SKODA OCTAVIA

H νέα SKODA OCTAVIA διαθέτει ένα πολύ ιδιαίτερο τιμόνι δύο ακτίνων, που εκτείνονται σε μία ευθεία και δίνουν την εντύπωση ότι αιωρούνται στον χώρο.

Η SKODA παρουσίασε τη νέα OCTAVIA με ένα διάκτινο τιμόνι που ξεχωρίζει με την αισθητική του. Στο μεγαλύτερο μέρος της ιστορίας της αυτοκίνησης, το τιμόνι απλά εξυπηρετούσε στο να καθορίζει ο οδηγός την κατεύθυνση του αυτοκινήτου. Τα τελευταία χρόνια έγινε πολυλειτουργικό, φιλοξενώντας πλήθος χειριστηρίων και φυσικά τον αερόσακο. Το σχήμα του είναι λίγο πολύ προκαθορισμένο, με συνήθως τρεις ή τέσσερις ακτίνες, με τις όποιες διαφοροποιήσεις να αφορούν το υλικό κατασκευής ή την επένδυση, τη διάμετρο ή το πάχος, ενίοτε και το κάτω μέρος της στεφάνης, που σε κάποιες περιπτώσεις, ιδίως σε πιο σπορ εκδόσεις, είναι πεπλατυσμένο.

Η συνολική διάταξη των διαφόρων στοιχείων και των άλλων σχεδιαστικών «ευρημάτων» εγγυάται πως ο οδηγός γνωρίζει πάντα τη γωνία με την οποία έχει στρέψει το τιμόνι. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο, το κάτω μέρος του τιμονιού διαθέτει ένα είδος μινιμαλιστικής τρίτης ακτίνας, που προσφέρει σαφή αίσθηση στον οδηγό ανά πάσα στιγμή για τη θέση του τιμονιού.

Επιπλέον ο συγκεκριμένος σχεδιασμός επιτρέπει την προετοιμασία μιας έκδοσης του τιμονιού με μια κανονική τρίτη ακτίνα, η οποία προορίζεται για τα σπορ μοντέλα της SKODA, δηλαδή τα RS και τις εκδόσεις Sportline και Monte Carlo.

Το νέο τιμόνι των δύο ακτίνων παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην τέταρτη γενιά της SKODA OCTAVIA αλλά σταδιακά τοποθετείται και στα άλλα μοντέλα της SKODA. Οι σχεδιαστές του είναι δίκαια υπερήφανοι γι’ αυτό: είναι εργονομικό, έχει μια φρέσκια εμφάνιση ​​και επιτρέπει μια ποικιλία παραλλαγών, συμπεριλαμβανομένης της έκδοσης τριών ακτίνων. Η SKODA χρειάστηκε περίπου τρία χρόνια για να το εξελίξει. Η διαδικασία από τα πρώτα σκίτσα έως τα πρώτα φυσικά πρωτότυπα διήρκεσε περίπου ενάμιση χρόνο, ενώ περίπου ίδιος χρόνος αφιερώθηκε στις δοκιμές. Κατά τη διάρκεια της εξέλιξης δημιουργήθηκαν περίπου δέκα διαφορετικές παραλλαγές, οι οποίες μελετήθηκαν για να προκύψει το ιδανικό σχήμα και η ιδανική θέση των χειριστηρίων, ώστε να είναι εύκολα προσβάσιμα από τα δάχτυλα του οδηγού.

Το νέο τιμόνι έχει γίνει ήδη δεκτό με πολύ θετικά σχόλια από οδηγούς της νέας SKODA OCTAVIA, κάτι που αποτυπώνεται και σε σχετικές έρευνες ικανοποίησης πελατών, στις οποίες «σκοράρει» ανάμεσα στα πιο ελκυστικά χαρακτηριστικά του νέου μοντέλου.

Δείτε περισσότερα για τη νέα Octavia στο Sτρίβειν και μπείτε στο κανάλι μας στο YouTube για να δείτε τα βίντεο δοκιμών.

 

Ακολουθήστε το TheCaller στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

«Click away» με το βλέμμα στα Χριστούγεννα και τα εμβόλια – Θετικά τα μηνύματα από τους χθεσινούς επιδημιολογικούς δείκτες

Νέο έκτακτο δελτίο επιδείνωσης καιρού από την ΕΜΥ – Που θα «χτυπήσει» σε δυο φάσεις η κακοκαιρία

Η μοναδική Ford Mustang Mach 1 στην Ελλάδα
Νέα Skoda Fabia: μεγαλύτερη, πιο σπορ, ακόμα πιο ασφαλής
Νέο Volkswagen Tiguan: πλήρης γκάμα, αιχμή του δόρατος το eHybrid
Mazda MX-5. Το θρυλικό roadster γίνεται ακόμα καλύτερο
Νέο Hyundai Tucson Plug-in Hybrid 4×4
Το Peugeot 208 πρώτο σε πωλήσεις στην Ευρώπη