Αθήνα

 

14 oC

σποραδικές νεφώσεις

Hottest

Ενημέρωση σε... fast-forward!

screenshot 14
«Χαμός» με Άρια Καλύβα και Γιώργο Λιάγκα: «Είναι η δεύτερη φορά που μου το λες, δεν στο επιτρέπω» – «Εγώ διευθύνω αυτή την εκπομπή»

BUSINESS

Από το customer experience στο customer excellence – Το efood μας δείχνει τον τρόπο

Πίσω από κάθε επιτυχημένη εταιρεία βρίσκεται πάντα ένα εξαιρετικό customer service, μια ομάδα που πάντα δίνει τον καλύτερο της εαυτό για να προσφέρει εξαιρετική αγοραστική εμπειρία στους πελάτες.

Customer service δεν είναι κάτι που κάνει μια επιχείρηση ή ένα μόνο τμήμα της, είναι δύο λέξεις που χαρακτηρίζουν ολόκληρη τη λειτουργία της και αποτελούν τον πυρήνα της φιλοσοφίας της.

Είναι αυτό που την κάνει να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό και ο λόγος που παραμένει στην κορυφή.

Η εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών είναι το αποτέλεσμα μιας ανθρωποκεντρικής εταιρικής κουλτούρας, που στόχο έχει ευχαριστημένους εργαζόμενους και πελάτες.

Προκύπτει από τη συνεχή αναζήτηση νέων τρόπων που βελτιώνουν την αγοραστική εμπειρία των πελατών παρέχοντάς τους νέες υπηρεσίες και προϊόντα, αλλά και εξελίσσοντας συνεχώς τα συστήματά και το business model που ακολουθεί η εκάστοτε εταιρεία.

Για οργανισμούς, δε, που δραστηριοποιούνται σε δυναμικούς κλάδους, όπως εκείνος του delivery, τότε μπορεί κανείς να φανταστεί τις διαστάσεις και τη σημασία που αποκτά μια ανθρωποκεντρική κουλτούρα. Ένα παράδειγμα εταιρείας πρότυπο είναι και το efood.

Έχοντας πελατοκεντρική προσέγγιση ως αναπόσπαστο μέρος του DNA της, η εξυπηρέτηση γίνεται αντιληπτή από τον οργανισμό ως κομβική για τη συνολική εμπειρία των πελατών και είναι αντικείμενο κάθε τμήματός του, από το Marketing που αναλύοντας τις τάσεις της αγοράς, εντοπίζει επιχειρηματικές ευκαιρίες που τους φέρνουν πιο κοντά στους χρήστες και την ομάδα του Sales που δημιουργεί σχέσεις βασισμένες στην εμπιστοσύνη με τους συνεργάτες της, έως το Customer Care που είναι σε επαφή με τους χρήστες του efood για να τους κρατούν χαρούμενους, μα πάνω από όλα χορτάτους.

Παρόλα αυτά, η εξυπηρέτηση πελατών δεν είναι μόνο όσα μπορούμε να δούμε με πρώτη ανάγνωση.

Για να παραμένει η νούμερο 1 πλατφόρμα delivery στην Ελλάδα, μέσω της οποίας μπορεί κανείς να παραγγείλει από 20.000 καταστήματα σε 100 πόλεις της Ελλάδας, το efood έχει τη μεγαλύτερη inhouse customer care ομάδα στην αγορά, με 400 efooders, εξυπηρετώντας πάνω από 5500 κλήσεις, 300 emails, 700 chats και 900 αιτήματα την ημέρα!

Αλλά δεν μένει μόνο εκεί. Γιατί το customer service αρχίζει proactively.

Η ομάδα του Business Development γνωρίζει ότι η καινοτομία είναι η βασική παράμετρος στην επιτυχία, για αυτό σχεδιάζει, υλοποιεί νέες υπηρεσίες και  νέα projects και βρίσκει ιδέες για να αναπτύξουν την εταιρεία βελτιστοποιώντας τις υπηρεσίας που προσφέρουν στους πελάτες αλλά και τους συνεργάτες τους!

Και ως μια εταιρεία ανάπτυξης προϊόντων, το τμήμα Product είναι υπεύθυνο για την προώθηση της εφαρμογής σε νέα επίπεδα, παρέχοντας στους χρήστες και τους προμηθευτές την καλύτερη εμπειρία μέσα από νέα εργαλεία και συνεχής βελτιστοποίηση των υφιστάμενων.

Και, μαζί, με το Tech Department αξιοποιούν την τεχνική αριστεία για να συνεχίσουν να λειτουργούν ομαλά και γρήγορα με καινοτόμες λειτουργίες για τους χρήστες, τα καταστήματα, αλλά και τους εργαζομένους του!

Έτσι, λοιπόν, κοιτώντας κανείς λίγο πιο βαθιά βλέπει ότι το customer service είναι το αποτέλεσμα μιας συλλογικής προσπάθειας, μιας φιλοσοφίας που έχει τον άνθρωπο στο επίκεντρο!

Είναι οι εργαζόμενοί του που εξυπηρετούν τους πελάτες με χαμόγελο, άμεσα και με την καλύτερη διάθεση, αλλά και τόσοι άλλοι «αφανείς» ήρωες που δίνουν καθημερινά τον καλύτερο τους εαυτό για να προσφέρουν τη βέλτιστη αγοραστική εμπειρία στους πελάτες τους.

Ροή Ειδήσεων

03/12/2022 | 18:45

Χειροπέδες σε αδίστακτο τσαντάκια: Είχε τραυματίσει θανάσιμα ηλικιωμένη σε ληστεία

03/12/2022 | 18:28

Ρωσία: Ετοιμάζει απάντηση για το πλαφόν στο πετρέλαιο – «Η Ευρώπη θα μάθει να ζει χωρίς αυτό»

03/12/2022 | 18:18

Τραγωδία στην Κεφαλονιά: Φορτηγό έπεσε σε γκρεμό 200 μέτρων – Δύο νεκροί
odos

03/12/2022 | 18:07

Αθηνών – Κορίνθου: Δόθηκε στην κυκλοφορία η μεσαία λωρίδα στην Κακιά Σκάλα

03/12/2022 | 17:59

Σοκ στη Μεσσηνία: 17χρονος κατηγορείται για βιασμό της 9χρονης ανιψιάς του

03/12/2022 | 17:50

Μαρία Κορινθίου: Έστειλα μήνυμα στην Δούκισσα αφού ξεκίνησα στο «Πρωινό»
empape pele

03/12/2022 | 17:42

Συγκινεί ο Εμπαπέ για τον Πελέ: «Προσευχηθείτε για τον βασιλιά»

03/12/2022 | 17:29

Καιρός: Με συννεφιά, βροχές και καταιγίδες η Κυριακή – Πού θα πέσουν χιόνια

03/12/2022 | 17:24

Γυναικοκτονία στον Πειραιά: Την πυροβόλησε 2 φορές στο κεφάλι – Φωτογραφίες από το σπίτι
ouggarezos ekpompi

03/12/2022 | 17:13

Δημήτρης Ουγγαρέζος: Απαντά για τη συνεργασία του με την Ελένη Μενεγάκη

03/12/2022 | 16:58

Άννα Βίσση: Ανέβασε βίντεο στο TikTok, όπου μιλά με τον… καθρέφτη της

03/12/2022 | 16:51

Πελέ: Φήμες για επιδείνωση της υγείας του – Δεν επιβεβαιώνει το νοσοκομείο

03/12/2022 | 16:46

Τσίπρας για Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία: Συμπολίτες μας συνεχίζουν να βιώνουν ανισότητες

03/12/2022 | 16:09

Συγκίνηση στα Χανιά: Τριαθλητής διέσχισε απόσταση 162 χιλιομέτρων μαζί με παιδί σε αναπηρικό αμαξίδιο

03/12/2022 | 15:59

Τροχαίο στη Θεσσαλονίκη: Το ευχαριστώ στον κόσμο από τους γονείς της Έμμας – «Μας δώσατε δύναμη»
screenshot 11
Με την υποστήριξη της ΕΛΟΠΥ η 4η Ανοικτή Ημέρα Υδατοκαλλιέργειας
kotsovolos 7
Η Κωτσόβολος παρουσιάζει το ντοκιμαντέρ με τίτλο «ΔΥΝΑΤΗ. Μια αληθινή ιστορία για την τεχνολογία και τον άνθρωπο»
helleniq energy 1
HELLENiQ ENERGY: Δωρεάν διάθεση πετρελαίου θέρμανσης ΕΚΟ, σε πολυμελείς οικογένειες με χαμηλά εισοδήματα
fysiko 4
Μνημόνιο Συνεργασίας για τον Κάθετο Διάδρομο φυσικού αερίου: Θα ενώνει Ελλάδα με Βουλγαρία, Ρουμανία και Ουγγαρία
Για κάθε 1 € που επενδύθηκε στο πρόγραμμα #HoMellon η MYTILINEOS επέστρεψε 3,32 € κοινωνικής αξίας
thrace
ΟΜΙΛΟΣ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΘΡΑΚΗΣ: Οικονομικά αποτελέσματα 9μήνου 2022