Αθήνα

 

14 oC

αραιές νεφώσεις

Hottest

Ενημέρωση σε... fast-forward!

tzolakis olympiacos 190424
Ο Τζολάκης αποκρούει και Τούρκος οπαδός κλωτσάει ό,τι βρίσκει μπροστά του – Δείτε βίντεο

BUSINESS

ΑΒ Βασιλόπουλος: 9+1 Supermarket Awards, μαζί με το τιμητικό βραβείο δεκαετίας ως RETAILER OF THE DECADE!

Στα φετινά Supermarket Awards 2021, τον θεσμό που αναδεικνύει καινοτόμες πρωτοβουλίες επιχειρήσεων σούπερ μάρκετ και προμηθευτών, η ΑΒ Βασιλόπουλος «πήρε 10» για την αγοραστική εμπειρία που προσφέρει μέσα από επιλογές, ιδέες και λύσεις για όλους όσοι αγαπούν το φαγητό, και την φροντίδα της για τον κόσμο όπου ζούμε, τον τόπο μας, την κοινωνία και τον Άνθρωπο.

Στον εορτασμό της συμπλήρωσης 10 ετών διοργάνωσης των Supermarket Awards, το τιμητικό βραβείο RETAILER OF THE DECADE απονεμήθηκε στην ΑΒ Βασιλόπουλος, καθώς απέσπασε τα περισσότερα βραβεία συνολικά τη δεκαετία από το 2012 έως και το 2021 στην ενότητα «Λιανεμπόριο». «Δέκα χρόνια. Δέκα χρόνια στα οποία, παρόλες τις δύσκολες συνθήκες, αποδείξαμε έμπρακτα πως μπορούμε να σταθούμε δίπλα σε κάθε ελληνικό νοικοκυριό. Μπορούμε να καινοτομούμε. Να δίνουμε το «παρών». Και αυτή είναι η υπόσχεσή μας για το μέλλον. Πάντα με το ίδιο μεράκι. Στο RETAILER OF THE DECADE -μαζί με τις 9 επιμέρους διακρίσεις μας- καθρεφτίζονται όλες οι προσπάθειες και οι αξίες μας. Μα πάνω από όλα, καθρεφτίζεται το χαμόγελο των 15.000 εργαζομένων της ΑΒ, που δίνουν καθημερινά τον καλύτερό τους εαυτό, για να κάνουν τη ζωή μας καλύτερη», σημειώνει ο Βασίλης Σταύρου, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΒ Βασιλόπουλος.

Ο Βασίλης Σταύρου, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΒ Βασιλόπουλος, στα Supermarket Awards, με το βραβείο «Retailer of the Decade», για την προσφορά της ΑΒ στον κλάδο του λιανεμπορίου την τελευταία δεκαετία.

Επιπλέον του τιμητικού βραβείου δεκαετίας, η ΑΒ ξεχώρισε με 2 Gold βραβεία στις κατηγορίες:
– Μάρκετινγκ & Διαφήμιση | Για την καμπάνια «ΑΒ για όλα όσα νοιάζεσαι» | Απαντώντας στην απλή ερώτηση που συνοδεύει κάθε οικογενειακό τραπέζι, «Τι θα φάμε σήμερα;», η καμπάνια υπενθυμίζει το ρόλο της ΑΒ να προσφέρει επιλογές, λύσεις και ιδέες που εμπνέουν καθημερινά όλους όσοι
αγαπούν το φαγητό.

– Εξυπηρέτηση Πελατών & Προγράμματα Loyalty | Για την «AB Plus: Μια σταθερή αξία που εξελίσσεται συνεχώς» | Μέσω του σχήματος πιστότητας, η ΑΒ δημιουργεί μια μοναδική και αξεπέραστη αγοραστική εμπειρία στους 2,2 εκατομμύρια πελάτες της, τόσο στα φυσικά της καταστήματα όσο και στον ψηφιακό της κόσμο, προσφέροντας μοναδικά προνόμια και οφέλη για τις καθημερινές τους αγορές.

Με 2 Silver στις κατηγορίες:

– Ηλεκτρονικό Σούπερ Μάρκετ | Για το AB Eshop – «Το ηλεκτρονικό κατάστημα της ΑΒ» το οποίο, έχοντας ήδη ολοκληρώσει πέντε χρόνια λειτουργίας, συνεχίζει να αναπτύσσεται διαρκώς, με καινοτόμες υπηρεσίες και συνεργασίες. Για μια προσωποποιημένη εμπειρία, με αποκλειστικές προσφορές, ταχύτητα και ποιότητα στις online αγορές.

– Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR) – Άνθρωπος | Για το πρόγραμμα δωρεάς κοντόληκτων τροφίμων, «Τρόφιμα Αγάπης». Η ΑΒ, σε συνεργασία με την «Τράπεζα Τροφίμων» και το «Μπορούμε», ενισχύει πάνω από 250 φορείς και 123.000 συνάνθρωπους μας που το έχουν ανάγκη, για να είναι γεμάτο το
τραπέζι κάθε συνανθρώπου μας και καμία μερίδα φαγητού να μην πάει χαμένη.

Η Χρυσάνθη Κοροπούλη, Brand Equity & Digital Marketing Manager της ΑΒ Βασιλόπουλος, στα Supermarket Awards, με το Χρυσό βραβείο στην κατηγορία Μάρκετινγκ & Διαφήμιση, για την καμπάνια «ΑΒ για όλα όσα νοιάζεσαι».

Και, τέλος, με 5 Bronze στις κατηγορίες:

– Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR) – Περιβάλλον | Για τη διαφορά που κάνει η ΑΒ Βασιλόπουλος στο περιβάλλον. Με τη δέσμευση για μείωση της σπατάλης τροφίμων κατά 50% μέχρι το 2025. Με την ίδρυση της πρώτης Συμμαχίας για τη Μείωση Σπατάλης Τροφίμων στην Ελλάδα μαζί με την οργάνωση
«Μπορούμε». Με την αύξηση των δωρεών κοντόληκτων τροφίμων μέσω του Προγράμματος «Τρόφιμα Αγάπης». Αλλά και με τη 18μηνη έρευνα με το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο και σε συνεργασία με το WWF Ελλάς, για τη διερεύνηση της σπατάλης τροφίμων σε όλη την εφοδιαστική αλυσίδα της ΑΒ.

O Αλέξανδρος Δοδόπουλος, Business Intelligence, Loyalty & Analytics Director της ΑΒ Βασιλόπουλος, στα Supermarket Awards, με το Χρυσό βραβείο στην κατηγορία Εξυπηρέτηση Πελατών & Προγράμματα Loyalty, για την «AB Plus: Μια σταθερή αξία που εξελίσσεται συνεχώς».

– Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR) – Άνθρωπος | Με δωρεές ύψους σχεδόν 4 εκατ. ευρώ, η ΑΒ έδωσε το «παρών», στηρίζοντας το Σύστημα Υγείας, τις Ευπαθείς Ομάδες, την Αστυνομία αλλά και τους Ανθρώπους της που βρίσκονταν στην «πρώτη γραμμή», για να εξυπηρετήσουν τους πελάτες.

Η Αντζελίνα Σαπουνάκη, Sustainable Retail Associate της ΑΒ Βασιλόπουλος, στα Supermarket Awards, με το Αργυρό βραβείο στην κατηγορία Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR) – Άνθρωπος, για το πρόγραμμα δωρεάς κοντόληκτων τροφίμων, «Τρόφιμα Αγάπης».

– Αριστεία στην Εφοδιαστική Αλυσίδα | Για το AB Eshop – Καινοτόμες διαδικασίες logistics. Για το πρωτοποριακό Home Shop Center, το οποίο προσφέρει μεγαλύτερη ευελιξία στις ώρες παραλαβής των παραγγελιών, διευρυμένο κωδικολόγιο, προσφορές, βέλτιστες πρακτικές με καινοτόμα logistics συστήματα αλλά και custom-made λύσεις για την καλύτερη εξυπηρέτηση των online πελατών της ΑΒ.

O Βασίλης Νασόπουλος, E-commerce Marketing Supervisor της ΑΒ Βασιλόπουλος, στα Supermarket Awards, με το Αργυρό βραβείο στην κατηγορία Ηλεκτρονικό Σούπερ Μάρκετ, για το AB Eshop – «Το ηλεκτρονικό κατάστημα της ΑΒ».
– Αξιοποίηση Κινητών Εφαρμογών | Για το πρωτοποριακό AB Shop Mobile App, το οποίο συνεχώς βελτιώνεται για να κάνει τις online αγορές εύκολες και γρήγορες, μέσα από χιλιάδες προϊόντα και έξυπνες λύσεις.
O Θεμιστοκλής Μελετίου, HSC Operations Manager της ΑΒ Βασιλόπουλος, στα Supermarket Awards, με το Χάλκινο βραβείο στην κατηγορία Αριστεία στην Εφοδιαστική Αλυσίδα, για το AB Eshop – Καινοτόμες διαδικασίες logistics για το πρωτοποριακό Home Shop Center.

– Κοινές Ενέργειες CSR | Για το πρόγραμμα «365 μέρες φροντίδας» της ελληνικής εταιρείας ΜΕΓΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ Α.Ε, το οποίο φιλοξενήθηκε σε καταστήματα ΑΒ σε όλη τη χώρα και προσέφερε 365 δωρεές προϊόντων προσωπικής υγιεινής και ατομικής προστασίας, σε φορείς, ιδρύματα, Δήμους και ευάλωτες κοινωνικές ομάδες σε πανελλαδικό επίπεδο, καθώς και σε ακριτικές περιοχές της χώρας.

O Ευστάθιος Παπαδόπουλος, Senior Solution Lead της ΑΒ Βασιλόπουλος, στα Supermarket Awards, με το Χάλκινο βραβείο στην κατηγορία Αξιοποίηση Κινητών Εφαρμογών, για το πρωτοποριακό AB Shop Mobile App.

Δέκα συνολικά βραβεία, τα οποία δείχνουν στην πράξη πώς η ΑΒ Βασιλόπουλος, δίνει τον καλύτερό της εαυτό για να κάνει τη διαφορά στις ζωές των ανθρώπων. Των 2,2 εκατομμυρίων πελατών, συνεργατών και προμηθευτών της αλλά και στις ζωές των συνανθρώπων μας.

Από αριστερά, η Πέννυ Κουτσανέλλου, Loyalty and Personalization Associate, o Αλέξανδρος Δοδόπουλος, Business Intelligence, Loyalty & Analytics Director, η Μαρίνα Πρίνου, Brand and Categories Activation Manager, ο Βασίλης Νασόπουλος, E-commerce Marketing Supervisor, η Όλγα Μιχαλοπούλου, Marketing and Communication Director, ο Ευστάθιος Παπαδόπουλος, Senior Solution Lead, η Ζέτα Χειμωνίδου, VP Marketing and Strategy, ο Θεμιστοκλής Μελετίου, HSC Operations Manager, η Χρυσάνθη Κοροπούλη, Brand Equity & Digital Marketing Manager, ο Kees Rusius, VP Sourcing Capabilities Development και η Αντζελίνα Σαπουνάκη, Sustainable Retail Associate, στα Supermarket Awards.

 

 

Ροή Ειδήσεων

7c4878b2 9ec7 424a bb8e 283824af8c28

19/04/2024 | 23:59

Μαθητικό Συνέδριο για τον Ρίτσο στην Πόλη με σημαντική συμμετοχή από εκπροσώπους των γραμμάτων και τεχνών

19/04/2024 | 23:53

Standard & Poor’s: Αναβάθμιση σε θετικό outlook για το ελληνικό αξιόχρεο

19/04/2024 | 23:50

Ολυμπιακή Λαμπαδηδρομία: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις το Σάββατο στην Αθήνα
sotiropoulou1904

19/04/2024 | 23:40

Τόνια Σωτηροπούλου: “Μόνο στον σκύλο μου δεν πρότειναν να κατέβει για δημοτικός σύμβουλος”

19/04/2024 | 23:30

Κακουργηματική δίωξη σε 43χρονο για ενδοοικογενειακή βία

19/04/2024 | 23:30

Χ. Δούκας: Το έργο της Διπλής Ανάπλασης αποκτά σφυγμό – Η συστηματική προσπάθεια που κάναμε αποδίδει καρπούς
pasok kinal

19/04/2024 | 23:20

Βουλή: Ερώτηση του ΠΑΣΟΚ για την κυβερνοασφάλεια και τη διαρροή προσωπικών δεδομένων

19/04/2024 | 23:20

Κ.Χατζηδάκης: Η λέξη – κλειδί για Ελλάδα και Ευρώπη είναι η ανταγωνιστικότητα

19/04/2024 | 23:13

Παναθηναϊκός AKTOR: «Καθάρισε» στο φινάλε κόντρα στο Περιστέρι
ergazomenoi

19/04/2024 | 23:10

ΔΥΠΑ: Μειώθηκαν κατά 4% οι εγγεγραμμένοι άνεργοι τον Μάρτιο του 2024 σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα

19/04/2024 | 23:01

Μαλέσκου για Περρή: «Μιλάει για μένα με τα χειρότερα λόγια, χωρίς καν να με γνωρίζει»

19/04/2024 | 23:00

Τέλος Επιτηδεύματος: Βαρύς ο λογαριασμός για τις επιχειρήσεις με βραχυχρόνιες μισθώσεις  
uefa

19/04/2024 | 22:50

Πιο κοντά στην 16η θέση η Ελλάδα

19/04/2024 | 22:45

Νίκος Παππάς: «Θέλω να παλέψω για μια Ελλάδα, μία Ευρώπη της αλληλεγγύης ρε γ@@@το»

19/04/2024 | 22:45

Τόνια Σωτηροπούλου: “Κάνω δύο χρόνια kick boxing – Είναι σημαντικό για την αυτοάμυνα μίας γυναίκας”
ellaktor (1)
Ελλάκτωρ: Σε ρεκόρ 10ετίας τα κέρδη του Ομίλου το 2023
Έρευνα της Povaddo – Η γνώμη των Ευρωπαίων πολιτών για το παράνομο εμπόριο και τη φορολόγηση των προϊόντων καπνού και νικοτίνης
Λήξης Μικροί Επιστήμονες στον Δήμο Αριστοτέλη 2023 24 1
Γιορτή Λήξης και Διαγωνισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής με θέμα τις τέχνες για τους Μικρούς Επιστήμονες στον Δήμο Αριστοτέλη!
delphi economic forum img
Ι.Παπαδόπουλος: «Το φυσικό αέριο αποτελεί κρίσιμο συμπλήρωμα των ΑΠΕ στην πορεία προς την απανθρακοποίηση»
kotsovolos newphoto
ΔΕΗ: Ολοκληρώθηκε η εξαγορά της Κωτσόβολος
efoodlocal logo (1)
efood local: Τα νέα φυσικά καταστήματα του efood