Αθήνα

24 oC

αραιές νεφώσεις

Hottest

Ενημέρωση σε…fast-forward!

Ο Κοτταρίδης «πετσόκοψε» όσους δεν… κατάλαβαν τι εστί συνέδριο γονιμότητας

BUSINESS

“Φτου & Βγαίνω”! Δωρεάν self-tests στη Θεσσαλονίκη, κάθε Παρασκευή με ΒΕΑΤ

Η Beat, η No1 εφαρμογή κλήσης ταξί στην Ελλάδα, στο πλαίσιο του προγράμματός της για την εταιρική κοινωνική ευθύνη και επιθυμώντας να εξασφαλίσει όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ασφάλεια και προστασία στις διαδρομές της, προσφέρει σε συνεργασία με την εταιρεία επικοινωνίας ADMINE, δωρεάν self-tests Covid-19 στους επιβάτες της στην Θεσσαλονίκη.

Με αφορμή το άνοιγμα της εστίασης και τη χαλάρωση των μέτρων, κάθε επιβάτης καλώντας Beat για την έξοδό του κάθε Παρασκευή βράδυ, θα λαμβάνει ένα δωρεάν self-test σάλιου, προκειμένου να βεβαιωθεί ότι μπορεί να κυκλοφορήσει και να διασκεδάσει ελεύθερα και με ασφάλεια. Συγκεκριμένα, κάθε Παρασκευή από τις 21:00 και μετά, ξεκινώντας από την  Παρασκευή 14 Μαΐου και για 4 εβδομάδες συνολικά, θα προσφέρονται δωρεάν τεστ σάλιου στους επιβάτες, τα οποία είναι εγκεκριμένα από τον ΕΟΦ.

Η σύλληψη της ιδέας ανήκει στην διαφημιστική εταιρία ADMINE, η οποία έχει επιμεληθεί και την επικοινωνιακή στρατηγική της πρωτοβουλίας. Η ενέργεια είναι συγχρηματοδοτούμενη από την BEAT και την ADMINE.

«Η συνεργασία της ΒΕΑΤ με την ADMINE και η από κοινού προσφορά των δωρεάν self-tests στο επιβατικό κοινό συμβάλλει σημαντικά στο να μεταδώσουμε στο κοινό το ένα επίκαιρο μήνυμα. Η εστίαση άνοιξε, τα περιοριστικά μέτρα χαλαρώνουν, αλλά όλοι μας οφείλουμε να είμαστε -ειδικά τώρα- πολύ προσεκτικοί», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Βασίλης Ντάνιας, Γενικός Διευθυντής της BEAT. «Στη Θεσσαλονίκη ξεκινήσαμε τη λειτουργία μας πριν ακριβώς 2 χρόνια και σήμερα είμαστε χαρούμενοι που, με το άνοιγμα της αγοράς, οργανώνουμε αυτήν την πρωτοβουλία για την πόλη. Θέλουμε να ευχαριστήσουμε θερμά όλους τους οδηγούς που αγκάλιασαν την ιδέα και την κάνουν πραγματικότητα με τη συμμετοχή τους», συμπληρώνει.

«Στην ADMINE νιώθουμε διπλά υπερήφανοι, τόσο για την κοινή μας πρωτοβουλία με την BEAT όσο για την στοχευμένη δράση της ενέργειας στην Θεσσαλονίκη, την έδρα της εταιρείας μας. Το “Φτου & Βγαίνω” είναι θεωρώ ό,τι πιο καινοτόμο έχει γίνει σε επίπεδο CSR στα μέσα μεταφοράς στη χώρα μας, υπογραμμίζοντας σε όλους μας πως στην Covid εποχή, οι κοινωνικές σχέσεις  σφυρηλατούνται πλέον από την αίσθηση ασφάλειας», δήλωσε ο Τηλέμαχος Μαυράκης, CEO της ADMINE.

Περισσότερες πληροφορίες για την πρωτοβουλία “Φτου & Βγαίνω” είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα της ΒΕΑΤ: http://thebeat.co

Σχετικά με το Beat

Το BEAT είναι μια δωρεάν εφαρμογή για έξυπνα κινητά τηλέφωνα και δημιουργεί μια νέα εμπειρία μετακίνησης, συνδέοντας χιλιάδες επιβάτες με διαθέσιμους επαγγελματίες οδηγούς. To BEAT δεν είναι απλά μια εφαρμογή που σε πάει από το ένα μέρος στο άλλο. Αποστολή του BEAT είναι να γίνει κομμάτι της ζωής των ανθρώπων, κάνοντας τις καθημερινές τους μετακινήσεις μέσα στην πόλη πιο προσιτές, ασφαλείς και γρήγορες.

Η εταιρεία ιδρύθηκε το 2011 και είναι μέρος του FREE NOW Group, της κοινοπραξίας των BMW Group και Daimler για τις αστικές μεταφορές. Εκτός από την Ελλάδα, η ΒΕΑΤ εφαρμογή είναι διαθέσιμη σε Περού, Χιλή, Κολομβία, Μεξικό, Αργεντινή και στόχος της εταιρείας είναι η άμεση επέκτασή της σε περισσότερα σημεία της Λατινικής Αμερικής. Η εταιρεία απασχολεί σήμερα πάνω από 700 εργαζομένους κι εξυπηρετεί περισσότερους από 15 εκατομμύρια επιβάτες στις χώρες όπου λειτουργεί.

Όμιλος ΟΤΕ: Νέο έργο αναβάθμισης τηλεπικοινωνιακών υποδομών και κυβερνοασφάλειας για την Τράπεζα Χανίων
Η Ελληνικός Χρυσός στηρίζει «Το Χαμόγελο του Παιδιού»
Η ΑΒ Βασιλόπουλος στο EcoFest 2021: «Πιάσαμε πράσινο» και γιορτάσαμε μαζί την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος με δράσεις που κάνουν τη διαφορά!
Γαλακτοβιομηχανία Όμηρος: Όλοι οι έλεγχοι επιβεβαιώνουν το βιομηχανικό λάθος
ΑΒ Βασιλόπουλος: Πώς αναγνωρίζεται ο μοναδικός κόσμος προνομίων της AB Plus και οι λύσεις του ΑΒ Eshop για ευκολία και ταχύτητα με ένα κλικ;
Ιούνιος με «μπαράζ» πολυαναμενόμενων σειρών στην COSMOTE TV