Αθήνα

 

29 oC

ελαφρές νεφώσεις

Hottest

Ενημέρωση σε... fast-forward!

zodia 1
Δύο ζώδια δε θα συγκρατηθούν και θα ξεσπάσουν σήμερα
jd 01

BUSINESS

Γιάννης Δέτσης – Η Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εξυπηρέτηση: Το Μέλλον Είναι Συνεργατικό, Όχι Ανταγωνιστικό

Στην εκδήλωση “From AI to ROI” της Satori Analytics, μίλησε ο Ιωάννης Δέτσης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Choose Strategic Communication Partner, την Πέμπτη 12/09/2024.

Στην παρέμβασή του, ο κ. Δέτσης ανέδειξε τον ρόλο της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) ως εργαλείο υποστήριξης, όχι αντικατάστασης, του ανθρώπινου παράγοντα στην εξυπηρέτηση πελατών και πολιτών.

Αξιοποιώντας δεδομένα από έρευνες και πλούσια παραδείγματα από άλλες χώρες, ο πρόεδρος της Choose εξήγησε πώς η ΤΝ μπορεί να αναβαθμίσει την εξυπηρέτηση και να προσφέρει προσωποποιημένες λύσεις, διατηρώντας παράλληλα τον κρίσιμο ρόλο των ανθρώπων στα πιο σύνθετα αιτήματα και στις περιπτώσεις που απαιτείται συναισθηματική νοημοσύνη.

Οι προκλήσεις για την Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εξυπηρέτηση

Ο κ. Δέτσης ανέφερε ότι 67% των συμμετεχόντων στην πανελλαδική έρευνα που πραγματοποίησε η Choose σε συνεργασία με την GPO, αντιμετώπισε δυσκολίες όταν χρησιμοποίησε αυτοματοποιημένα συστήματα εξυπηρέτησης για περίπλοκες υποθέσεις. Το ίδιο επίσης ποσοστό πιστεύει ότι η ανθρώπινη εξυπηρέτηση παραμένει ανώτερη, ειδικά σε καταστάσεις που απαιτούν συναισθηματική νοημοσύνη.

Με βάση τα παραπάνω ευρήματα, ο κ. Δέτσης υπογράμμισε τις βασικές προκλήσεις που καλείται να αντιμετωπίσει η ΤΝ: τη διαχείριση πολύπλοκων καταστάσεων, την έλλειψη συναισθηματικής νοημοσύνης, και την εγκυρότητα των απαντήσεων.

Παράλληλα, ο διευθύνων σύμβουλος της Choose τόνισε την ανάγκη η ΤΝ να είναι προσβάσιμη από όλους, με συστήματα φιλικά προς κάθε χρήστη, ανεξαρτήτως ηλικίας ή ψηφιακών δεξιοτήτων, ώστε να μην οδηγήσει σε κοινωνικό αποκλεισμό λόγω του ψηφιακού αναλφαβητισμού.

Η ΤΝ ως Συμπληρωματικό Εργαλείο

Ένα από τα κεντρικά σημεία της ομιλίας ήταν ότι η ΤΝ δεν πρόκειται και δεν πρέπει να αντικαταστήσει τον άνθρωπο στην εξυπηρέτηση. Αντίθετα, αποτελεί ένα εργαλείο που ενισχύει την απόδοση του προσωπικού, αυτοματοποιώντας επαναλαμβανόμενες εργασίες, όπως η απάντηση σε συχνές ερωτήσεις και η καταγραφή δεδομένων. Ο συνδυασμός της τεχνολογίας με τον ανθρώπινο παράγοντα προσφέρει τις καλύτερες λύσεις, βελτιώνοντας την ποιότητα και την ταχύτητα της εξυπηρέτησης.

Παρουσιάζοντας παραδείγματα από συστήματα που έχει αναπτύξει η Choose για φορείς όπως ο ΕΦΚΑ, ο ΟΠΕΚΑ, η ΔΥΠΑ και το Υπουργείο Εργασίας, ανέδειξε πώς τα chatbots και οι εικονικοί βοηθοί μπορούν να διαχειρίζονται χιλιάδες αιτήματα πολιτών, απελευθερώνοντας χρόνο για τους εργαζόμενους να επικεντρωθούν στις πιο σύνθετες περιπτώσεις.

Μελλοντικές Εφαρμογές

Ο κ. Δέτσης παρουσίασε τα επόμενα βήματα της εταιρείας, τα οποία περιλαμβάνουν την ανάπτυξη εργαλείων προβλεπτικής ανάλυσης και ανάλυσης Big Data για τη διαχείριση πόρων σε κρίσιμους τομείς, όπως τα νοσοκομεία, οι εφορίες και το Κτηματολόγιο. Τέτοια εργαλεία θα βοηθήσουν τους οργανισμούς να βελτιστοποιήσουν τη λειτουργία τους και να προσφέρουν καλύτερες υπηρεσίες στους πολίτες.

Επιπλέον, η Choose αναπτύσσει λύσεις αυτόματης διερμηνείας και μετάφρασης για τις Υπηρεσίες ασύλου και τα νοσοκομεία, με στόχο την υποστήριξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων, όπως πρόσφυγες και μετανάστες. Η εφαρμογή αυτών των τεχνολογιών στοχεύει στη βελτίωση της προσβασιμότητας και την εξάλειψη των γλωσσικών φραγμών, μειώνοντας, παράλληλα, το κόστος για το Δημόσιο.

Ροή Ειδήσεων

mparka kondylatos

04/10/2024 | 14:32

Περικλής Κονδυλάτος για Δανάη Μπάρκα: «Κάνει καριέρα μέσω ακτιβισμού υπέρ του πάχους»

04/10/2024 | 14:29

ΑΑΔΕ: Για περιπτώσεις τεχνικής αδυναμίας και μονο η παράταση στη διασύνδεση ταμειακών – POS

04/10/2024 | 14:21

Ισραήλ-Ανάλυση του Politico: Τι θα συμβεί εάν επιτεθεί στα πετρέλαια του Ιράν
kolokithas345

04/10/2024 | 14:00

Γιάννης Κολοκυθάς: Η λιτή on air αναφορά στη Μαρία Αναστασοπούλου μετά τον χωρισμό τους

04/10/2024 | 13:54

Κατερίνα Παναγοπούλου: Απαντά πρώτη φορά για την Έλενα Ακρίτα – «Θα ήθελα οι βουλευτές να μην ασχολούνται με φούστες, τσάντες και γόβες»

04/10/2024 | 13:50

Συμπληρώνονται 50 χρόνια από την ίδρυση της ΝΔ – Ομιλία του πρωθυπουργού στα ιστορικά γραφεία της Ρηγίλλης
khameini 04102024

04/10/2024 | 13:45

Διάγγελμα από τον Αλί Χαμενεΐ: «Δεν θα καθυστερήσουμε, ούτε θα βιαστούμε να απαντήσουμε στο Ισραήλ»

04/10/2024 | 13:40

Κ. Ζαχαριάδης: Όποιος θέλει να καταθέσει υποψηφιότητα πάει 30 υπογραφές, αναρτά το πόθεν έσχες του και τελειώνει

04/10/2024 | 13:38

Γ. Γεραπετρίτης: Δεν θα συναινέσει ποτέ η Ελλάδα στο να τεθούν θέματα κυριαρχίας στη συζήτηση με την Τουρκία
marinella 1

04/10/2024 | 13:34

Μαρινέλλα: Νέο ιατρικό ανακοινωθέν για την κατάσταση της υγείας της – «Εξελίσσεται ικανοποιητικά»

04/10/2024 | 13:33

Μαραθώνας: Αναγκαστική προσγείωση μονοκινητήριου της Πυροσβεστικής δίπλα στη Λίμνη

04/10/2024 | 13:30

The Voice: Ο Γιώργος Καπουτζίδης επιστρέφει και επίσημα στον τόπο του εγκλήματος
screenshot 19

04/10/2024 | 13:26

Μπέσσυ Αργυράκη: «Ο κύριος Βελόπουλος θα κριθεί για αυτό που είπε»

04/10/2024 | 13:20

Φωτογραφίες από την επιχείρηση απεγκλωβισμού Ελλήνων και Κυπρίων από τον Λίβανο

04/10/2024 | 13:10

Ουκρανία: Ανοίγει γραφείο στρατολόγησης στην Πολωνία για να επαναπατρίσει ομογενείς
lng trailer 2
Ανοίγει ο δρόμος για την τροφοδότηση της Καστοριάς: Ολοκληρώθηκε επιτυχώς η πλήρωση του Σταθμού Αεριοποίησης LNG στην περιοχή
johnson johnson
Η Janssen Ελλάδας εγκαινιάζει τη νέα εταιρική της ταυτότητα
jd 01
Γιάννης Δέτσης – Η Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εξυπηρέτηση: Το Μέλλον Είναι Συνεργατικό, Όχι Ανταγωνιστικό
efoodlocal logo (1)
Νέα καταστήματα μικρής λιανικής από την efood
metlen sima
Πρόγραμμα έμμισθης πρακτικής εργασίας για νέους μηχανικούς από τη Metlen
Όμιλος Ελλάκτωρ: Αύξηση καθαρών κερδών το πρώτο εξάμηνο του 2024