Αθήνα

7 oC

σποραδικές νεφώσεις

Η Αθήνα «ποντάρει» στην τουριστική εμπειρία και γίνεται ένας από τους κορυφαίους CityBreak προορισμούς της Ευρώπης (ΒΙΝΤΕΟ)

«Κάνε τέσσερις ώρες να διαρκέσουν για πάντα». Αυτό είναι το κεντρικό μήνυμα της νέας τουριστικής καμπάνιας του δήμου Αθηναίων, της Aegean και του Διεθνούς Αεροδρομίου της Αθήνας «Ελευθέριος Βενιζέλος», που συνεργάστηκαν με την MasterCard, για να δημιουργήσουν ένα «πακέτο εμπειριών» με στόχο την προώθηση της Αθήνας, ως έναν από τους κορυφαίους citybreak προορισμούς της Ευρώπης.

Η παρουσίαση της –ομολογουμένως- διαφορετικής και ενδιαφέρουσας καμπάνιας έγινε το μεσημέρι της Πέμπτης και παρά τις στάσεις εργασίας των ΜΜΜ και την αφόρητη ζέστη, εκπρόσωποι του Τύπου βρέθηκαν στο φιλόξενο χώρο του εστιατορίου «Ανθέμιον» στου Ψυρρή, όπου άκουσαν από τα χείλη του δημάρχου της Αθήνας, Γιώργου Καμίνη, τους λόγους για τους οποίους η πρωτεύουσα πρέπει να επιστρέψει στο μοντέλο των «μεικτών» γειτονιών και να έλξει τουρίστες, δείχνοντάς τους το «κουκούτσι» της πόλης και όχι μόνο την Ακρόπολη.

Το thecaller.gr δε θα μπορούσε να λείπει από την παρουσίαση του «Athens exclusive experiences for Mastercard» και την προβολή του λίγων δευτερολέπτων βίντεο που καλεί τους Γάλλους τουρίστες -καθώς σε αυτό το κοινό απευθύνεται για την ώρα η δράση- να έρθουν στην πόλη της Αθήνας και να ζήσουν την εμπειρία της ελληνικής γαστρονομίας, της φιλοσοφίας και της Κλασσικής Αθήνας.

«Μία πρόκληση που αντιμετωπίζει ένας τουρίστας που έρχεται στην Αθήνα, είναι ότι άλλο θέλει, άλλο πολλές φορές ψάχνει και αλλού καταλήγει να πηγαίνει, στην καθιερωμένη Ακρόπολη», επισήμανε κατά τη διάρκεια της παρουσίασης ο κ. Αλέξης Γαληνός, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του δήμου Αθηναίων και συνέχισε: «Η πόλη πρέπει να σερβίρει αυτό που ψάχνει ο ταξιδιώτης και αυτή η καμπάνια απαντά σε αυτήν την πρόκληση».

Όπως τόνισε, από την άλλη, ο δήμαρχος Αθηναίων, Γιώργος Καμίνης, η ψηφιακή καμπάνια βρίσκεται ήδη στον αέρα και «τρέχει» στη Γαλλία, αφού έρευνες έδειξαν ότι το ενδιαφέρον των Γάλλων για μία επίσκεψη στην Αθήνα είναι αυξημένο. Μάλιστα, ο δήμαρχος δε δίστασε να δώσει και κάποια στατιστικά για τις αφίξεις τουριστών στην Αθήνα το πρώτο 5μηνο του 2018.

«Η Αθήνα γνώρισε ναδίρ αφίξεων το 2012, μετά από τις εικόνες του Φεβρουαρίου του 2012 με τα καμένα κτήρια. Τότε είχαμε 2,5 εκατ. αφίξεις. Το 2017 οι αφίξεις διπλασιάστηκαν στα 5 εκατ, ενώ συγκριτικά από πέρυσι έχουμε αύξηση κατά 5% στα ξενοδοχεία το πρώτο πεντάμηνο του 2018 και αύξηση αφίξεων κατά 25%, επίσης, το πρώτο πεντάμηνο του 2018 στην Αθήνα. Στόχος μας είναι να σταθεροποιήσουμε και να αυξήσουμε το ποσοστό αυτό, έχοντας προχωρήσει σε ενέργειες μέσα στο Εμπορικό Τρίγωνο, αλλά και υλοποιώντας μία δράση για να ανοίξουν τα κλειστά καταστήματα σε περιοχές με προβλήματα από νέους ανθρώπους με την υποστήριξη του δήμου Αθηναίων, ώστε να τονίσουμε την παρουσία του κόσμου και η Αθήνα να αποκτήσει «μεικτές γειτονιές», που θα έχουν τα πάντα», σημείωσε ο κ. Καμίνης.

Όπως τόνισε ο δήμαρχος Αθηναίων, στην αρχή του Ιουλίου πρόκειται να γίνουν συζητήσεις για την Airbnb.

H Country Manager για την Ελλάδα, την Κύπρο και την Μάλτα, Άσπα Παλημέρη, τόνισε στην τοποθέτησή της ότι η συνεργασία με την MasterCard «μόνο τυχαία δεν είναι. Είμαστε εδώ για να κάνουμε τις πόλεις καλύτερες, να απλοποιήσουμε τη ζωή που γίνεται όλο και πιο δύσκολη, κάνοντας ένα άνοιγμα στην τεχνολογία για τους τουρίστες».

Κεντρικό ζητούμενο και αυτό στο οποίο απαντά η καμπάνια είναι να καλυφθεί ένα κενό για τους τουρίστες που ψάχνουν την αυθεντική εμπειρία της Αθήνας, την εμπειρία την οποία όταν επιστρέψουν στην πατρίδα τους θα μπορέσουν να τη μοιραστούν με τους φίλους τους και να τους κάνουν να θέλουν να τη ζήσουν και αυτοί.

Έτσι, λοιπόν, το «Athens exclusive experiences for Mastercard» δίνει την ευκαιρία στους Γάλλους –για την ώρα- κατόχους της κάρτας, να μπουν στο διαδίκτυο και να επιλέξουν μία από τις τρεις εμπειρίες που θα ήθελαν να ζήσουν μέσα σε ένα τετράωρο κατά την παραμονή της στην πρωτεύουσα.

Οι δράσεις είναι καθ’ όλα έτοιμες και αναμένουν τους πρώτους τουρίστες που θα αναζητήσουν την αθηναϊκή εμπειρία, έτσι, όπως, τους την εμπνέει αυτό το βίντεο:

Δείτε την ιστοσελίδα "Athens exclusive experiences for Mastercard"

Τα πρώτα αποτελέσματα από την καμπάνια αναμένονται στο φθινόπωρο.

Τόνια Ζαραβέλα

Send this to a friend