WEB TV
«Βρισκόμαστε σε μια συζήτηση με το υπουργείο Οικονομικών προκειμένου να βρούμε τρόπους έτσι ώστε να αλλάξει ο στόλος των αυτοκινήτων. Κυρίως να βρεθεί τρόπος να επιδοτηθούν τα αντιρρυπαντικά αυτοκίνητα. Με βαρύτητα στο κομμάτι της ηλεκτροκίνησης» ανέφερε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Γιάννης Κεφαλογιάννης, σε συνέντευξή του στο TheCaller WEB TV.
Συνέχισε αναφερόμενος στα Τέλη Κυκλοφορίας είπε ότι «έδωσαν μάχη ο κ. Καραμανλής με τον κ. Σταϊκούρα προκειμένου τα Τέλη Κυκλοφορίας του 2020 να είναι ίδια με του 2019 καθώς υπάρχει ευρωπαϊκή οδηγία τα Τέλη να συνδυάζονται με την εκπομπή ρύπων, επομένως αυτό θα οδηγούσε σε αύξηση καθώς έχουμε γηρασμένο στόλο».
Σχετικά με τις τουρκικές προκλήσεις και την πρόσφατη συμφωνία Τουρκίας-Λιβύης σημείωσε, μεταξύ άλλων: «Δεν είναι σπασμωδικές κινήσεις αλλά ξεδίπλωμα μιας στρατηγικής. Είναι αποτέλεσμα της δύσκολης θέσης που βρέθηκε ο Ερντογάν τα τελευταία χρόνια -κυρίως- λόγω του αποκλεισμού της Τουρκίας από τις Συμφωνίες για την Ενέργεια στην Νοτιοανατολική Μεσόγειο. (…) Δεν χρειάζεται να κινδυνολογούμε αλλά να βρισκόμαστε σε εγρήγορση. Η φερόμενη ως συμφωνία με την ‘κυβέρνηση’ της Λιβύης δεν μπορεί να παράξει νόμιμα αποτελέσματα».
Αναφορικά με την κατάσταση στα Μ.Μ.Μ σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη ο κ. Κεφαλογιάννης είπε, μεταξύ άλλων: «Βασική μας προτεραιότητα αποτελούν τα Μ.Μ.Μ. Είναι η ραχοκοκκαλιά των μεταφορών για τα μεγάλα αστικά κέντρα.
Βρήκαμε μια τραγική κατάσταση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Ενώ θα έπρεπε να κυκλοφορούν γύρω στα 400-450 οχήματα, τον Ιούλιο κυκλοφορούσαν μόλις 215. (…) Η διοίκηση -του πατρός Παππά- δεν ήταν η καλύτερη με αποτέλεσμα να έχουμε αυτήν την κατάσταση. Δεν έγινε κανένα πρόγραμμα για την αγορά ανταλλακτικών και τη συντήρηση και πήγε πολύ πίσω σε διάφορα οικονομικές εκκρεμότητες τις οποίες τώρα τις καλύπτουμε για να βγει η χρονιά. Τρέξαμε ένα πρόγραμμα για τη συντήρηση με αποτέλεσμα να βγουν περίπου 90 επιπλέον λεωφορεία.
Υπέγραψε κι ο Υπουργός, ο κ. Καραμανλής, μια συμφωνία με τα ΚΤΕΛ ώστε από τον Ιανουάριο να βγουν κι αυτά στις γραμμές και να αναλάβουν περίπου το 1/3 των δρομολογίων. Αυτό θα οδηγήσει περίπου σε αύξηση 60%.
Στην Αθήνα, από το θεωρητικό στόλο περίπου 2000 λεωφορείων, τον Ιούλιο κυκλοφορούσαν περίπου 950 -σ’αυτά προσθέσαμε περίπου 90 λεωφορεία μέσω προγράμματος συντήρησης. Όμως αντιμετωπίζουμε άλλο πρόβλημα: Ενώ βγάλαμε παραπάνω λεωφορεία, μας λείπουν οδηγοί! Εδώ υπήρξε άλλο παράδοξο: Από τους 3000 περίπου οδηγούς που έχει ο ΟΑΣΑ, 400 περίπου είναι εκτός για λόγους υγείας. Θα περάσουν από μια δευτεροβάθμια επιτροπή για να δούμε αν υπάρχουν πραγματικά προβλήματα ή όχι. (…) Συνδυασμός αδιαφορίας κι ανικανότητας από την προηγούμενη ηγεσία».
Σημείωσε ότι «σταδιακά μέσα στο επόμενο 18μηνο θα υπάρξει μια βελτίωση στην καθημερινότητα των μεταφορών. Δεν υπάρχουν μαγικές λύσεις».
Σχετικά με την κυκλοφορία σκούτερ, πατηνιών κι ηλεκτροκίνητων ποδηλάτων είπε πως «Σε περίπου 2 μήνες θα έχουμε ένα κανονιστικό πλαίσιο. Ακόμη και ευρωπαϊκές χώρες έχουν κενό σε αυτό το ζήτημα».
Κλείνοντας τη συνέντευξη στον Ανδρέα Κωνσταντάτο, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών αναφέρθηκε στη λειτουργία υδατοδρομίων καθώς και στην «απελευθέρωση» των ΚΤΕΛ λέγοντας, μεταξύ άλλων:«Δεν λειτούργησαν ακόμη γιατί είχαμε ένα δυσλειτουργικό πλαίσιο. Ο υπάρχων νόμος του κ. Σπίρτζη προβλέπει περίπου 42 πράξεις μέχρι κάποιος να ξεκινήσει τη λειτουργία ενός υδατοδρομίου. Δαιδαλώδες το πλαίσιο. (…) Πρόκειται να ελαττωθούν οι διαδικασίες, να δώσουμε τη δυνατότητα σε ιδιώτες να προχωρήσουν σε τέτοιες διαδικασίες. (…) Υποχρέωση της χώρας να πάμε σε απελευθέρωση της διαγωνιστικής διαδικασίας για τις γραμμές των ΚΤΕΛ. Υποχρέωσή μας να συμμορφωθούμε με το κοινοτικό δίκαιο».
Δείτε ολόκληρο το βίντεο της συνέντευξης του Γιάννη Κεφαλογιάννη στο TheCaller WEB TV και τον Ανδρέα Κωνσταντάτο:
Ροή Ειδήσεων
18/04/2024 | 16:03
Κώστας Φραγκολιάς: «Ντροπή!» – Η οργισμένη ανάρτηση για τη διαγραφή του Δημήτρη Παπανώτα από το ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ
18/04/2024 | 15:26
Μητσοτάκης για το επίδομα μητρότητας που λαμβάνουν και οι μη μισθωτές μητέρες: Ακόμα μία δέσμευσή μας γίνεται πραγματικότητα
18/04/2024 | 15:23
Νίσυρος: ΕΔΕ και αναστολή καθηκόντων για τον 50χρονο αρχαιοφύλακα που καταγγέλθηκε για ασέλγεια παιδιού
18/04/2024 | 15:20
Επιθεώρηση Εργασίας: Τι ισχύει για το Δώρο Πάσχα των εργαζομένων στον ιδιωτικό τομέα
18/04/2024 | 14:59
Εκτός του ευρωψηφοδελτίου του ΣΥΡΙΖΑ ο Δημήτρης Παπανώτας μετά το σάλο για τις δηλώσεις του
18/04/2024 | 14:44
Κασσελάκης: Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι το κόμμα που μπορεί να διεκδικήσει τα περισσότερα για την Ελλάδα
18/04/2024 | 14:40
Να ελεγχθούν για ανθρωποκτονία διά παραλείψεως οι αστυνομικοί, ζητούν οι συνήγοροι της οικογένειας της Κυριακής Γρίβα
17/04/2024 | 14:56
Ο Φώτης Σεργουλόπουλος σε Μιχάλη Ιατρόπουλο για τους γκέι: «Έχεις μετανιώσει για αυτό που είπες;»
17/04/2024 | 14:12
Άστατος καιρός το Πάσχα-Πρόβλεψη Μαρουσάκη: Έρχονται βροχές, ισχυροί άνεμοι και πτώση θερμοκρασίας
17/04/2024 | 08:59
Συγκλονίζει η Εριέττα Κούρκουλου με την εξομολόγησή της για το μωρό που έχασε – «Ήταν κοριτσάκι, είχε σύνδρομο Turner»
17/04/2024 | 11:34
Tην άρση ασυλίας του Κυριάκου Βελόπουλου προτείνει η Επιτροπή Κοινοβουλευτικής Δεοντολογίας
17/04/2024 | 09:05
Survivor: Η στιγμή που ο Τζέιμς Καφετζής μαθαίνει για το ναυάγιο του πατέρα του στον Ειρηνικό Ωκεανό
17/04/2024 | 15:49
Ολοκληρώθηκαν οι μεγάλες πορείες στο πλαίσιο της 24ωρης απεργίας της ΓΣΕΕ – Δείτε εικόνες
17/04/2024 | 16:34