ΔΙΕΘΝΗ
Η σχεδιαζόμενη επιβολή φόρου από τη βρετανική κυβέρνηση σε αναψυκτικά με ζάχαρη σημαίνει απλά περισσότερη δουλειά για τις εταιρίες που παράγουν ειδικές γλυκαντικές ουσίες χωρίς να αυξάνουν τις θερμίδες και χωρίς να αλλοιώνουν τη γεύση.
[adsense]
Ο φόρος-έκπληξη, που ανακοινώθηκε την Τετάρτη, θα τεθεί σε ισχύ σε δύο χρόνια. Αυτό δίνει το χρόνο σε εταιρίες, όπως η Coca-Cola ή η PepsiCo, καθώς και στους εταίρους τους στη Βρετανία, όπως η Coca-Cola Enterprises ή η Britvic, να λανσάρουν περισσότερα ποτά χαμηλών θερμίδων.
Στις εταιρίες που θα μπορούσαν να ωφεληθούν από την εξέλιξη αυτή περιλαμβάνονται η PureCircle, που διαθέτει στην αγορά τη στέβια, το φυσικό γλυκαντικό χαμηλό θερμίδων, η Tate & Lyle, που πουλά γλυκαντικά και η Kerry Group, που εμπορεύεται φυσικά αρώματα και χρωστικές ουσίες.
Αυτές οι εταιρίες επωφελούνται από την αυξανόμενη ζήτηση για τρόφιμα χαμηλών θερμίδων ενώ δεν αντιμετωπίζουν ανταγωνισμό από ανεξάρτητες αυτοφυείς επιχειρήσεις ή εταιρίες που παράγουν προϊόντα ίδιας ετικέτας, καθώς συχνά προμηθεύουν όλες τις μεγάλες εταιρίες αναψυκτικών.
Η αμερικανική εταιρία Ingredion, που πουλά σιρόπι καλαμποκιού και άλλα συστατικά, έχει δει «διψήφια» ανάπτυξη στη μονάδα εξειδικευμένων συστατικών στο Μεξικό από τότε η χώρα επέβαλε φόρο στα ποτά και τα τρόφιμα με ζάχαρη το 2014.
«Δημιούργησε ένα περιβάλλον για μια εταιρία σαν τη δική μας προκειμένου να βρούμε οικονομικές και υγιεινές λύσεις», δήλωσε πρόσφατα στο Reuters η διευθύνουσα σύμβουλος Αϊλίν Γκόρντον.
Για τον Νίκολα Μάλαρντ, αναλυτή στην Investec, η διετία που δίνεται πριν από την επιβολή του φόρου στη Βρετανία είναι μια ένδειξη ότι η κυβέρνηση θέλει οι εταιρίες να αλλάξουν τη σύνθεση των προϊόντων τους, αντί απλά να αυξήσουν τις τιμές, καθώς το τελευταίο ενδέχεται να έχει περιορισμένο αντίκτυπο, εάν ο κόσμος συνηθίσει τη νέα τιμή και τελικά επιστρέψει στις παλιές του συνήθειες.
«Ο ευκολότερος τρόπος για να καταναλώνει ο κόσμος λιγότερη ζάχαρη είναι να μην βάλεις καθόλου στο προϊόν», δήλωσε ο Μάλλαρντ.
Ωστόσο, η Coke, η Pepsi και άλλες εταιρίες αλλάζουν την γκάμα των προϊόντων τους την τελευταία δεκαετία, προσθέτοντας περισσότερα προϊόντα χαμηλότερων θερμίδων, όπως χυμούς και τσάι, καθώς και νέες εκδοχές των βασικών προϊόντων τους με χαμηλές θερμίδες προκειμένου να καλύψουν την καταναλωτική ζήτηση.
«Πριν από μια 20ετία, το ποσοστό των προϊόντων χαμηλών ή μηδενικών θερμίδων στην αγορά ήταν 30%», δήλωσε ο Γκάβιν Πάρτινγκτον, γενικός διευθυντής στη Βρετανική Ένωση Αναψυκτικών. «Τώρα είναι περίπου 60%», συμπεριλαμβανομένου του εμφιαλωμένου νερού.
ΤΦ
Ροή Ειδήσεων
19/04/2024 | 22:00
Ελεωνόρα Ζουγανέλη: «Νιώθω αμηχανία με τα δημοσιεύματα που αφορούν την προσωπική μου ζωή»
19/04/2024 | 21:37
ΠΑΣΟΚ: Ανακοίνωσε τους τελευταίους οκτώ υποψήφιους για τις Ευρωεκλογές – Ποιοι είναι
19/04/2024 | 21:08
ΗΠΑ: Ένα άτομο αυτοπυρπολήθηκε έξω από δικαστική αίθουσα την ώρα εκδίκασης υπόθεσης εις βάρος του Τραμπ
18/04/2024 | 09:29
Επικό τρολάρισμα Κουτσούμπα με… σφυροδρέπανο στον Κασσελάκη για το τι εμφανίστηκε στη βάπτισή του
18/04/2024 | 08:27
Δημήτρης Παπανώτας: Εκτός Happy Day νωρίτερα ο δημοσιογράφος – Τι είπε η Σταματίνα Τσιμτσιλή
18/04/2024 | 09:03
Ανδρουλάκης για «βάπτιση» Κασσελάκη: «Όταν εγώ βαφτίστηκα στο Αρκαλοχώρι βγήκε ο ήλιος του ΠΑΣΟΚ»
18/04/2024 | 09:52
Γιώργος Τσίπρας για το «θαύμα» στη βάπτιση του Στέφανου Κασσελάκη: «Αυτή η αναφορά ήταν σοκαριστική»
18/04/2024 | 14:59
Εκτός του ευρωψηφοδελτίου του ΣΥΡΙΖΑ ο Δημήτρης Παπανώτας μετά το σάλο για τις δηλώσεις του
18/04/2024 | 11:24
Ελένη Μενεγάκη: Ο Δημήτρης Ουγγαρέζος αρνήθηκε να σχολιάσει την αποχώρησή της από το MEGA
19/04/2024 | 15:55
Ο Τζολάκης αποκρούει και Τούρκος οπαδός κλωτσάει ό,τι βρίσκει μπροστά του – Δείτε βίντεο
18/04/2024 | 08:50