Αθήνα

13 oC

ελαφρές νεφώσεις

Θύελλα αντιδράσεων με τη διαφήμιση των KFC - Γιατί ζήτησε συγγνώμη η εταιρεία

Σφοδρές αντιδράσεις προκάλεσε η διαφήμιση της διάσημης αλυσίδας γρήγορου φαγητού και η εταιρεία βρέθηκε στη δυσάρεστη θέση να ζητήσει συγγνώμη.

Σφοδρές αντιδράσεις προκάλεσε η διαφήμιση της διάσημης αλυσίδας γρήγορου φαγητού και η εταιρεία βρέθηκε στη δυσάρεστη θέση να ζητήσει συγγνώμη.

Σύμφωνα με την εφημερίδα Guardian, υπήρξε παρέμβαση της τοπικής ομάδας Collective Shout, που διεξάγει εκστρατείες κατά της αντικειμενοποίησης των γυναικών.

Η ομάδα χαρακτήρισε τη διαφήμιση μια «οπισθοδρόμηση σε κουρασμένα και απαρχαιωμένα στερεότυπα», που παρουσιάζουν τις νεαρές γυναίκες ως σεξουαλικά αντικείμενα, τα οποία υπάρχουν μόνο για την ικανοποίηση των ανδρών.

Ωστόσο, ποιο είναι το περιεχόμενο του βίντεο που προκάλεσε τη θύελλα αντιδράσεων;

Το βίντεο διάρκειας 15 δευτερολέπτων, δείχνει μία νεαρή γυναίκα η οποία «τσεκάρει» τη φιγούρα του σώματός της στα φιμέ τζάμια ενός παρκαρισμένου οχήματος. Στη συνέχεια, σκύβει στο παράθυρο για να φτιάξει το στήθος της και τότε, το τζάμι χαμηλώνει και φαίνονται δύο νεαρά αγόρια που κοιτάνε το θέαμα και μια μεγαλύτερη γυναίκα, μάλλον η μαμά τους, η οποία παρακολουθεί με εμφανώς επικριτικό βλέμμα.

Η διαφήμιση προβλήθηκε στην τηλεόραση αλλά και στο κανάλι YouTube της αλυσίδας fast food.

Η συνοπτική ανακοίνωση της KFC

«Ζητάμε συγγνώμη για όποιον μπορεί να προβλήθηκε από το τελευταίο διαφημιστικό μας. Η πρόθεσή μας δεν ήταν να αναπαράγουμε στερεότυπα για τις γυναίκες και τα νεαρά αγόρια ούτε να παρουσιάσουμε μια αρνητική εικόνα για αυτά τα πρόσωπα».

Send this to a friend