Αθήνα

8 oC

ελαφρές νεφώσεις

Hottest

Ενημέρωση σε…fast-forward!

Έκπληξη στο Survivor – Έφυγε η Ελίζαμπεθ Ελέτσι! «Έχω παγώσει, δεν το περίμενα»

ΕΛΛΑΔΑ

Επιτέλους μέτρα υπέρ των καταναλωτών! Φραγή στη χρέωση πάνω από 150 ευρώ στους λογαριασμούς κινητών

Αν και άργησαν ωστόσο οι νέες αποφάσεις από την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ), που έχουν τεθεί σε εφαρμογή αρχικά από τον Ιούνιο...

Αν και άργησαν ωστόσο οι νέες αποφάσεις από την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ), που έχουν τεθεί σε εφαρμογή αρχικά από τον Ιούνιο, συνεχίστηκαν τον Οκτώβριο και αναμένεται να επεκταθούν τον Γενάρη του 2019 είναι προς υποστήριξη των καταναλωτών.

Έτσι, λοιπόν, η ΕΕΤΤ αναμένεται να θέσει από την 1η Ιανουαρίου 2019 πλαφόν χρέωσης σε όλους τους λογαριασμούς τηλεφώνου.

Σύμφωνα με τη σχετική απόφαση το πλαφόν μπαίνει στο ποσό των 150 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου των φόρων και αφορά το σύνολο των παρεχόμενων υπηρεσιών, όπως φωνής, δεδομένων και μηνυμάτων (sms).

Το μέτρο έρχεται να προφυλάξει τους καταναλωτές από τυχόν υπέρογκες χρεώσεις που γίνονται εν αγνοία τους ή χωρίς να έχουν αντίληψη. Το μέτρο, όπως αναφέρει η «Καθημερινή», προβλέπει την αυτόματη επιβολή φραγής μόλις ο λογαριασμός ξεπεράσει το όριο των 150 ευρώ.

Εφόσον, όμως ο καταναλωτής συναινέσει, ο πάροχος θα επιβάλει την άρση της φραγής. Επίσης, ο καταναλωτής θα έχει το δικαίωμα να θέτει ο ίδιος το όριο επιβολής φραγής κλήσεων και ανταλλαγής δεδομένων σε επίπεδο άνω των 150 ευρω ή ακόμη και απεριόριστο. Σύμφωνα με στελέχη της ΕΕΤΤ, το όριο των 150 ευρώ ετέθη κατόπιν διαβούλευσης με τους παρόχους, αλλά και τις καταναλωτικές οργανώσεις.

[inline_article order=”1″]

Σύμφωνα με την «Καθημερινή» η τρίτη δέσμη μέτρων της ΕΕΤΤ, που θα ισχύει από 1 Ιανουαρίου 2019, περιλαμβάνει και άλλα μέτρα που διευκολύνουν τους χρήστες.

Το πιο σημαντικό από αυτά θα είναι ο αλγόριθμος υπολογισμού της αποζημίωσης του παρόχου, στην περίπτωση που ο καταναλωτής τερματίσει πρόωρα μια σύμβαση ορισμένου χρόνου. Συνήθως αυτές οι συμβάσεις συνομολογούνται με την απόκτηση προνομίων, όπως π.χ. δωρεάν παροχή εξοπλισμού, μειωμένο πάγιο κ.λπ.

Όπως εξηγούν στελέχη της ΕΕΤΤ, στις συμβάσεις αυτές ο καταναλωτής αποκτά προνόμια αλλά και υποχρεώσεις, οι οποίες λήγουν μόνο με τη λήξη της (συνήθως 12μηνης, 18μηνης ή 24μηνης) σύμβασης. Προς αυτή τη κατεύθυνση είναι σημαντικό να γνωρίζει ο καταναλωτής τις κυρώσεις που θα υποστεί αν αποφασίσει να τερματίσει τη σύμβαση πριν από τη λήξη της.

Ο αλγόριθμός της ΕΕΤΤ θα είναι ενδεικτικός του ύψους της αποζημίωσης που θα πρέπει να απαιτήσει ο πάροχος.

Εξάλλου, η ΕΕΤΤ χθες στην ανακοίνωσή της χθες επανέλαβε ότι «ο πάροχος δεν επιτρέπεται να επιβάλει τέλος αποσύνδεσης λόγω διακοπής/καταγγελίας είτε σύμβασης αορίστου χρόνου, είτε σύνδεσης καρτοκινητής τηλεφωνίας».

Σε ό, τι αφορά στα καρτοκινητά, η ΕΕΤΤ βάζει τέλος στην απαίτηση των παρόχων για την επιβολή χρέωσης 20 ευρώ σε όσους θέλουν να διακόψουν οριστικά μια σύνδεση καρτοκινητής, με την έννοια να κλείσουν εντελώς τη σύνδεση.

Θετικός στον κορονοϊό 35χρονος γιατρός του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ 15 μέρες μετά το εμβόλιο
Ισχυρός σεισμός στην Σάμο
Ανοίγει η μετακίνηση εκτός Nομού μετά τις 7 Φλεβάρη; «Τρέχουν» για τα χιονοδρομικά
Κορονοϊός: Πρόστιμο 300 ευρώ σε στρατιωτικούς που γυρνούσαν σπίτι τους
Σοφία Μπεκατώρου: Η συγκλονιστική εξομολόγηση για τον βιασμό στην Ισπανία και τον «πόλεμο» που δέχτηκε
Η αποστομωτική απάντηση 93χρονου στα Χανιά σε τραυματιοφορέα που τον ρώτησε αν φοβάται τις παρενέργειες του εμβολίου!