Αθήνα

18 oC

ελαφρές νεφώσεις

Μετρό: Αυτοί είναι οι έξι νέοι σταθμοί που παραδίδονται έως το καλοκαίρι του 2021

Oι τρεις πρώτοι σταθμοί της επέκτασης του μετρό προς Πειραιά (Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός, Νίκαια), αναμένεται να ολοκληρωθούν τελικώς το καλοκαίρι του 2020 ενώ το καλοκαίρι του 2021 θα παραδοθούν οι επόμενοι τρεις (Μανιάτικα, Πειραιάς, Δημοτικό Θέατρο).

Oι τρεις πρώτοι σταθμοί της επέκτασης του μετρό προς Πειραιά (Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός, Νίκαια), αναμένεται να ολοκληρωθούν τελικώς το καλοκαίρι του 2020 ενώ το καλοκαίρι του 2021 θα παραδοθούν οι επόμενοι τρεις (Μανιάτικα, Πειραιάς, Δημοτικό Θέατρο).

Ο διευθύνων σύμβουλος της Αττικό Μετρό, Ν. Κουρέτας επεσήμανε από το βήμα του συνεδρίου Athens Investment Forum, υπογραμμίζοντας ότι το έργο θα μειώσει την κυκλοφορία των Ι.Χ. κατά 23.000 ημερησίως με 115.000 πολίτες να εξυπηρετούνται στη ζώνη επιρροής των σταθμών και τη διαδρομή λιμάνι – αεροδρόμιο να φθάνει τα 55 λεπτά. Όσον αφορά την επέκταση του τραμ στον Πειραιά, προϋπολογισμού 50 εκατομμυρίων ευρώ, η ημερήσια επιβατική κίνηση εκτιμάται σε 35.000 νέους επιβάτες.

Στο στάδιο της δημοπράτησης παραμένει το έργο της Γραμμής 4, το πρώτο τμήμα της οποίας είναι μήκους 13 χλμ. με 15 σταθμούς, με τρένα χωρίς οδηγό και συστήματα στην αιχμή της τεχνολογίας με προϋπολογισμό 1,5 δισ. ευρώ

Σύμφωνα με τον κ. Κουρέτα, την τελευταία 20ετία η Αττικό Μετρό έχει θέσει σε λειτουργία και κατασκευάζει 60 χλμ. γραμμών μετρό σε 64 σταθμούς σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη συνολικού κόστους περίπου 7,2 δισ. ευρώ. Στο στάδιο σχεδιασμού/ μελετών βρίσκονται συνολικά 37 χλμ. γραμμών με 26 σταθμούς, ενώ 32 χλμ. γραμμών δικτύου τραμ βρίσκονται σε λειτουργία ή σε στάδιο κατασκευής. Στο στάδιο του σχεδιασμού / μελετών βρίσκονται ακόμη 9 χλμ. γραμμής, ενώ το συνολικό κόστος αντιστοιχεί στα 600 εκατ. ευρώ περίπου.

Πρώτη προτεραιότητα της ΕΡΓΟΣΕ, όπως επεσήμανε ο νέος διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, Χρήστος Βίνης, είναι η άμεση αντιμετώπιση των καθυστερήσεων σε κρίσιμα έργα, όπως:

Send this to a friend