Αθήνα

26 oC

αίθριος καιρός

Hottest

Ενημέρωση σε…fast-forward!

Καιρός σήμερα: Που θα σημειωθούν βροχές και καταιγίδες

ΕΛΛΑΔΑ

Τραγωδία στον Αλμυρό: Τι έδειξε ο πρώτος τεχνικός έλεγχος του μοιραίου μηχανήματος από τους εμπειρογνώμονες

Ξεκίνησε χθες το πρωί και ολοκληρώθηκε τρεις ώρες αργότερα, ο τεχνικός έλεγχος των πραγματογνωμόνων στο μοιραίο «χαλί», που στοίχισε τη ζωή της 14χρονης μαθήτριας Γυμνασίου το μοιραίο βράδυ της Παρασκευής 30 Αυγούστου, περίπου μία ώρα πριν από τη λήξη της εμποροπανήγυρης Αλμυρού.

Δείτε επίσης

120 δόσεις: Τα σημεία – «κλειδιά» στη ρύθμιση – Πώς μηδενίζεται το επιτόκιο
Κυκλοφοριακό κομφούζιο στην Αθήνα: Ποιοι δρόμοι είναι μποτιλιαρισμένοι – Τροχαίο στην Αττική Οδό στο ύψος Παπάγου

Σύμφωνα με τον δικηγόρο της ιδιοκτήτριας του λούνα παρκ κ. Χρήστο Νάστο, οι τρεις μηχανολόγοι πραγματογνώμονες που ορίστηκαν από την Αστυνομία, παρουσία τεχνικού συμβούλου που όρισε η ιδιοκτήτρια, έκαναν έλεγχο των τεχνικών προδιαγραφών και της λειτουργίας του μηχανήματος.

Όπως αναφέρει το magnesianews.gr, αν και το πόρισμα αναμένεται σε διάστημα περίπου 20 ημερών, έγκυρες πληροφορίες αναφέρουν, ότι οι ειδικοί δεν εντόπισαν κάποιο πρόβλημα στη λειτουργία του μοιραίου «χαλιού» από το οποίο εκσφενδονίστηκε και τραυματίστηκε θανάσιμα η ανήλικη μαθήτρια.

Όταν το πόρισμα των πραγματογνωμόνων παραδοθεί στην Αστυνομία, θα συμπεριληφθεί στη δικογραφία που σχηματίζεται και θα διαβιβαστεί στην Εισαγγελία Βόλου, που θα προχωρήσει σε προκαταρκτική έρευνα για το δυστύχημα που έγινε Πανελλαδικό θέμα συζήτησης για αρκετό καιρό.

Αυτά είναι τα δύο αδέρφια που αποπειράθηκαν να αρπάξουν τον 14χρονο στον Πύργο (ΕΙΚΟΝΕΣ)
Κρήτη: Υπάλληλος της ΔΕΗ συνεθλίβη από φορτηγό και στύλο της ΔΕΗ- Δίνει μάχη για τη ζωή του
George Floyd: “Μαμά σ’αγαπώ. Πες στα παιδιά ότι τα αγαπώ. Είμαι νεκρός” – Νέο βίντεο με τις τελευταίες στιγμές
Αυτό είναι ζευγάρι «λογιστών» που εξαπατούσε ηλικιωμένους (ΦΩΤΟ)
Θεσσαλονίκη: Υπάλληλος σε πρόγραμμα στέγασης μεταναστών η 34χρονη που έπεσε στο κενό, ενώ πραγματοποιούσε αυτοψία
Αυτοί είναι οι πορτοφολάδες που δρούσαν στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς – 59 άτομα