Αθήνα

8 oC

ελαφρές νεφώσεις

Hottest

Ενημέρωση σε…fast-forward!

Σάλος με την δήλωση της Σίσσυς Χρηστίδου για τον βιασμό της 24χρονης

ΕΛΛΑΔΑ

«Ξεπαρθενών»: Αυτό είναι το επίμαχο βίντεο με το σεξ στην Ακρόπολη – «Το κάναμε γιατί έτσι γουστάρουμε» απαντούν προκλητικά οι συντελεστές

Σάλο έχει προκαλέσει η ερασιτεχνική ταινία μικρού μήκους «Ξεπαρθενών». Μέσα από ένα μακροσκελές κείμενό τους οι νεαροί δημιουργοί του επίμαχου βίντεο επιχειρούν να εξηγήσουν ποια είναι τα μηνύματα που θέλουν να περάσουν.

Δείτε επίσης

«Ξεπαρθενών»: Σάλος με ταινία που απεικονίζει ζευγάρι να κάνει σεξ στην Ακρόπολη

«Κάθε εργαλείο μέσα από τη φαντασία ή την καλή παρέα μπορεί να αποκτήσει άπειρες χρήσεις. Έτσι και μια κάμερα φερμένη για να καταγράψει μερικές στιγμές μεταξύ φίλων που έχουν κάνει εξόρμηση στο βουνό, μπορεί να καταλήξει να καταγράφει μια ολόκληρη ταινία»: Με αυτά τα λόγια ξεκινά η ξεκάθαρα ερασιτεχνική ταινία μικρού μήκους «Ξεπαρθενών», που έχει προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων τις τελευταίες ώρες, μιας και μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει ζωντανές σκηνές της ερωτικής συνεύρεσης δύο νεαρών, πάνω στον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης, μέρα μεσημέρι κι ενώ στο χώρο κυκλοφορούν δεκάδες Έλληνες και ξένοι επισκέπτες.

Η ταινία, που κυκλοφορεί ελεύθερα προς θέαση στο διαδίκτυο, χωρίς μάλιστα να υπάρχουν ειδικές δικλείδες ασφαλείας που να απαγορεύει την πρόσβαση σε ανήλικους, προκάλεσε, νωρίτερα, την αντίδραση του αρμόδιου υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού το οποίο έκανε λόγο για ασεβή συμπεριφορά προς το μνημείο και ανακοίνωσε την έναρξη προκαταρκτικής εξέτασης για την διερεύνηση των συνθηκών κάτω από τις οποίες έλαβε χώρα το περιστατικό και την συνακόλουθη απόδοση ευθυνών.

Είναι πάντως σαφές πως η παρέα των νεαρών κοριτσιών και αγοριών που αποφάσισαν να «βαφτίσουν» ταινία μικρού κάποιες προσωπικές τους στιγμές γνώριζαν πως θα προκαλέσουν αντιδράσεις. Κι αυτό αποδεικνύεται από to μακροσκελές κείμενο που συνόδευε το πολυσυζητημένο βίντεο από την πρώτη του προβολή του, που πραγματοποιήθηκε τον Δεκέμβριο στη Θεσσαλονίκη.

«Προκαλεί δυσφορία αρκετές φορές, όταν ένα έργο για να σταθεί απαιτούνται εξηγήσεις, όμως, υπάρχει η εκτίμηση ότι αυτό το έργο θα προκαλέσει δημόσιες αντιδράσεις. Εφόσον, λοιπόν, θέλει να έχει και δημόσια απεύθυνση καλό είναι να στηριχθεί από έναν λόγο που ξεκαθαρίζει το ποιον του. Επί της ουσίας δεν είναι τόσο εξηγήσεις, όσο η ίδια η οπτική των συντελεστών και των συντελεστριών. Γενικά, ως απάντηση σε όλα τα γιατί στην αρχή, στη μέση ή στο τέλος των επεξηγήσεων, που μπορούν να δοθούν, πάντα υπάρχει κι αυτή: γιατί έτσι γουστάρουμε».

Εκτός λοιπόν από το γενικόλογο και ασαφές «γιατί έτσι γουστάρουμε» τα βασικά σημεία της οπτικής τους είναι, μεταξύ άλλων τα εξής: Ότι «Ο Παρθενώνας είναι ένα όμορφο μέρος για να κάνεις έρωτα, ενώ οποιοδήποτε μέρος αποχτά μεγαλύτερη αξία, όταν ζωντανεύει με την παλλόμενη ανθρώπινη παρουσία», πως «δεν είναι τυχαία η επιλογή του Παρθενώνα ως τόπου καθώς λειτουργεί για πολλούς ως ένα παράσημο εθνικισμού, αρχαιολατρείας, πατριαρχίας, εμπορευματοποίησης, μαζικής κουλτούρας και καθωσπρεπισμού μεταξύ άλλων» αλλά και πως «με αφορμή κιόλας την επέτειο των διακόσιων ετών από την ελληνική επανάσταση του 1821 παρουσιάζουν έναν ωραίο τρόπο να δώσουν μερικά ωραία νοήματα —​​​​​​​ άλλα εμπνευσμένα από το παρελθόν άλλων και άλλα από εκείνους —​​​​​​​ και περιεχόμενα σε σημαντικά μέρη του τόπου αυτού».

Στο κείμενο αναφέρονται, ελαφρώς ανακατεμένα είναι η αλήθεια, και κάποια σημαντικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι σύγχρονοι νέοι όπως η βίαιη αντιμετώπιση της σεξουαλικής διαφορετικότητας και η περιθωριοποίηση ατόμων λόγω των σεξουαλικών τους επιλογών, η πατριαρχία, οι τοξικές αρρενωπές συμπεριφορές, ο εθνικισμός, ο καθωσπρεπισμός, η ανθρώπινη αποξένωση ειδικά τα τελευταία χρόνια με τις συνθήκες του εγκλεισμού κ.α.

Ωστόσο, οι συντελεστές υπογραμμίζουν πως σκοπός της ταινίας δεν είναι η αντίδραση αλλά η ανάγκη τους να ζουν με τον τρόπο που θέλουν:

«Εμείς δεν βλέπουμε κάτι περίεργο ή αφύσικο σε αυτό που κάνουμε. Για μας είναι η φυσιολογική εξέλιξη της ανέμελης ροής μας. Ο αισθησιασμός —​​​​​​​ ας μην ξεχνούμε κιόλας τον αρχαίο ελληνικό αισθησιασμό κι εκστατικότητα, τα αγάλματα δεν ήταν λευκά, είχαν πολλά και έντονα χρώματα και σχέδια —​​​​​​​ η επαφή, η συσχέτιση μεταξύ ανθρώπινων σωμάτων ανεξαρτήτως διαφόρων χαρακτηριστικών είτε συμβαίνει ιδιωτικά είτε δημόσια. Τα επιζητούμε. Πόσο μάλλον τώρα που ζούμε τον εγκλεισμό, την αποξένωση των ανθρώπινων σχέσεων, τη μεταφορά των σχέσεων μας σε πλασματικούς κι εγκεφαλικούς κόσμους πίσω από οθόνες στερώντας μας την αισθητηριακή ολοκλήρωση, την ουσιαστική επικοινωνία και συνύπαρξη συνολικά».

Όσο για το ποιοι ήταν οι βασικοί λόγοι που τούς ώθησαν στο αμφιλεγόμενο αυτό εγχείρημα: «Βαρεθήκαμε τη ρουτίνα, την απομόνωση και τις στατιστικές θανάτων από κορονοϊό και αποζητήσαμε την περιπέτεια, τον πειραματισμό, την κ@ύλ@ και τη συντροφικότητα, διότι όλο αυτό χωρίς συντροφικότητα δεν στήνεται» απαντούν οι ίδιοι.

Αυτό είναι το επίμαχο απόσπασμα της ταινίας, που διέρρευσε στα social media και ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων. Το βίντεο στην αρχή του δείχνει δύο άνδρες σε ερωτική περίπτυξη. Η σκηνή κρατά ελάχιστα δευτερόλεπτα.

Πηγή: protothema.gr

 

Ροή Ειδήσεων

18/01/2022 | 20:47

Σάκης Αρναούτογλου: Χιόνια ακόμα και στην Αττική την Τετάρτη

18/01/2022 | 20:22

Αρκούδα τοποθετεί κώνο στην θέση του και γίνεται viral

18/01/2022 | 20:15

Κορονοϊός: Ασφαλή τα εμβόλια mRNA σε εγκύους λέει ο ΕΜΑ

18/01/2022 | 19:53

«Που να σας πάρει ο δι@ολος τον πατέρα, ηλίθιοι!»: Η super Κική υπερασπίζεται τον Κοψιάλη και τρώει το «κράξιμο» του αιώνα

18/01/2022 | 19:45

Π. Τζανέτης (πρ. πρόεδρος ΕΚΑΒ): Ψευδές ότι η επιβολή του προστίμου στους ανεμβολίαστους άνω των 60 αύξησε τους εμβολιασμούς

18/01/2022 | 19:29

Βιασμός στη Θεσσαλονίκη: Η 24χρονη Γεωργία «σπάει» την σιωπή της- Η πρώτη δημόσια φωτογραφία

18/01/2022 | 19:28

8.661 κρούσματα κορονοϊού στην Αττική και 2.179 στην Θεσσαλονίκη – Πλησίασε τις 1.000 νέες μολύνσεις το Ηράκλειο

18/01/2022 | 19:16

Η Bayer προσκαλεί ερευνητές από όλο τον κόσμο να συμμετάσχουν στο νέο πρόγραμμαTesting4Ag

18/01/2022 | 19:03

«Πλακώθηκαν» Πρετεντέρης – Ραγκούσης: «Μια ζωή Πασόκος ήταν ο άνθρωπος…»

18/01/2022 | 18:41

Βιασμός 24χρονης στη Θεσσαλονίκη: Η έρευνα για το κύκλωμα μαστροπείας φτάνει μέχρι το Ντουμπάι

18/01/2022 | 18:39

Κορονοϊός: Μια ακόμη μαύρη μέρα με 106 νεκρούς-23.340 νέα κρούσματα και 673 διασωληνωμένοι

18/01/2022 | 18:33

Σοκ στο Ηράκλειο: 30χρονος νεκρός μετά από άγριο χτύπημα!

18/01/2022 | 18:17

Η Εύα Καϊλή αντιπρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου

18/01/2022 | 18:09

«Δεν απεγκλώβισε κανέναν»: Ποιος διαψεύδει τον Stan που υποστήριζε πως έβγαλε νεκρή την σύζυγο του Μονογυιού από την Ferrrari

18/01/2022 | 17:52

Ανδρέας Τσούνης: Ξεσπά ο σύζυγος της Γεννηματά- «Αν ενοχλούν το Μαξίμου αυτά που γράφω τότε…»
Βιασμός 24χρονης: Σκληρές ανακοινώσεις από ενώσεις δικαστών & εισαγγελέων κατά του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου
Λύτρας για Τούνη: Στο ροζ βίντεο είναι ημιλιπόθυμη ενώ ο άνδρας γελάει κοιτώντας την κάμερα
Bιασμός στη Θεσσαλονίκη: Σοκάρει η περιγραφή της 24χρονης – «Είχε πεταμένα ανδρικά ρούχα, πάνω στο τραπέζι είδα ένα χάπι ανδρικής διέγερσης»
Βιασμός 24χρονης στη Θεσσαλονίκη: «Ανάμεσα στα ονόματα που εμπλέκονται είναι αθλητές και παίκτες reality» – Νέες αποκαλύψεις
Γιώργος Τράγκας: Ανοίγει η διαθήκη του- Οικογενειακή «μάχη» για 12 ακίνητα σε Ευρώπη και Αμερική
Θεσσαλονίκη: «Το φόρεμά μου ήταν σηκωμένο και δεν φορούσα εσώρουχο»-Το χρονικό του καταγγελλόμενου βιασμού της 24χρονης