FUN
Συνεχίζεται η ειδικά σχεδιασμένη στα δεδομένα της συγκυρίας τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε διεθνείς τουριστικές διαδικτυακές πύλες.
Κεντρική ιδέα της καμπάνιας είναι η μοναδικότητα, την οποία η Κρήτη προσφέρει ως προορισμός στον επισκέπτη της. Η καμπάνια επικεντρώνεται στη βιωμένη γνησιότητα, αλλά και στον πλούτο των εμπειριών του νησιού, που απλώνονται στις τέσσερις εποχές του χρόνου σε όλους τους τομείς της τουριστικής δραστηριότητας, πάντα με το ίδιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό: την αυθεντικότητα.
Η διαφημιστική καμπάνια στα Διεθνή Μ.Μ.Ε. ξεκίνησε το Μάιο και θα διαρκέσει μέχρι τον Σεπτέμβριο. Περιλαμβάνει προβολή στην τηλεόραση και συγκεκριμένα στο Travel Channel, το μοναδικό τηλεοπτικό δίκτυο που αφιερώνεται αποκλειστικά στην ταξιδιωτική ψυχαγωγία, σε 74 χώρες, αλλά και σε digital πλατφόρμες. Παράλληλα, η καμπάνια αξιοποιεί το programmatic advertising για στοχευμένη και αποτελεσματική προβολή στις αγορές που αποτελούν προτεραιότητα για την Κρήτη. Ειδικότερα, η online διαφημιστική προβολή θα πραγματοποιηθεί στις πλατφόρμες της Verizon Media, συνδυάζοντας καινοτόμα adformats και αποκλειστικά adplacements, στο Google Display Νetwork και με programmatic banners για στοχευμένο κοινό, σε δημοφιλείς ιστοσελίδες με θέμα ταξίδια, ιστιοπλοΐα, διακοπές, τρόπο ζωής (lifestyle)κλπ.
Η καμπάνια «Crete, Sense the Authentic» απευθύνεται στους επισκέπτες πολλών ευρωπαϊκών χωρών, αλλά και σε αναδυόμενες τουριστικές αγορές.
Τα τρία θεματικά διαφημιστικά σποτ αφορούν τους θεματικούς άξονες «Περιπέτεια-Δραστηριότητες», «Ήλιος-Θάλασσα», «Γαστρονομία» και προβάλλουν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Κρήτης και τις μοναδικές εμπειρίες που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης, αυτή την περίοδο.
Τα διαφημιστικά σποτ που προβάλλονται στα Διεθνή ΜΜΕ αποτελούν παραγωγή της Indigo View, σε συνεργασία με την Choose Strategic Communications Partners και φέρουν την υπογραφή του πολυβραβευμένου Κρητικού σκηνοθέτη Θοδωρή Παπαδουλάκη (Είναι διαθέσιμα στο επίσημο κανάλι της Περιφέρειας Κρήτης Youtube & Vimeo σε 3 διαφορετικές χρονικές διάρκειες, σε ελληνικά και αγγλικά).
Περιπέτεια-Δραστηριότητες: “Crete, Sense the Authentic»- Sense The Authentic Adventure”
Ήλιος & Θάλασσα: “Crete, Sense the Authentic.- Sense The Authentic Summer”
Γαστρονομία: “Crete- Sense the Authentic Taste”
Ο Περιφερειάρχης Κρήτης, Σταύρος Αρναουτάκης, σημειώνει: «Στην καρδιά της φετινής ιδιαίτερης τουριστικής περιόδου, ως Περιφέρεια Κρήτης, συνεχίζουμε την υλοποίηση της καμπάνιας τουριστικής προβολής του νησιού μας. Με τη γνώση και την εμπειρία της προηγούμενης χρονιάς, αναδεικνύουμε την αυθεντικότητα της Κρήτης. Δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στην ασφάλεια όλων των επισκεπτών και στην τήρηση των οδηγιών της πολιτείας και των ειδικών».
Ροή Ειδήσεων
19/03/2024 | 15:17
Φαίη Σκορδά: «Δεν ήταν διπλής ανάγνωσης αυτό που είπε η Σίσσυ Χρηστίδου για την Ιωάννα Μαλέσκου»
19/03/2024 | 15:07
Μονή Αββακούμ – Μητροπολίτης Μόρφου: Δαιμονικές δυνάμεις επιτίθενται για να σκανδαλίσουν την πίστη των χριστιανών
19/03/2024 | 14:45
Δ.Μάντζος: Η τουρκική κυβέρνηση παραμένει προσηλωμένη στο αναθεωρητικό της αφήγημα
19/03/2024 | 14:39
Παναθηναϊκός AKTOR – Αταμάν: «Για εμάς απομένουν 5 παιχνίδια και όλα είναι σαν τελικοί»
19/03/2024 | 14:08
Στη φυλακή 55χρονος που ασέλγησε στην 16χρονη ανιψιά του – Δίπλα της κοιμόταν η κόρη του
19/03/2024 | 14:00
Χαρίτσης: Ο κ.Μητσοτάκης οφείλει να έρθει στη Βουλή και να απολογηθεί για την απόπειρα συγκάλυψης του εγκλήματος των Τεμπών
19/03/2024 | 13:50
Eπαναφορά της 5ημερης αποβολής για το bullying στα σχολεία προανήγγειλε ο Κυρ.Πιερρακάκης – Τι αλλάζει στις απουσίες των μαθητών
18/03/2024 | 08:56
Άνδρη Θεοδότου: «Στην οικογένεια δεν μιλάμε για αυτό, σαν να προσπαθούν να ξεχάσουν όσα έζησαν»
18/03/2024 | 07:50
Πάτρα: Με μία εντυπωσιακή τελετή λήξης ολοκληρώθηκαν οι εκδηλώσεις του φετινού καρναβαλιού
18/03/2024 | 12:20