Αθήνα

15 oC

σποραδικές νεφώσεις

Κοκλώνης για το «κανόνι» της Thomas Cook: Η AirfastTickets δεν άφησε ούτε έναν επιβάτη στον αέρα, αυτό για την ιστορία σε όλο τον κόσμο

Με αφορμή την κατάρρευση της Thomas Cook και τα «ηχηρά πρωτοσέλιδα» με τίτλους όπως «Κατέρρευσε η Thomas Cook.

Με αφορμή την κατάρρευση της Thomas Cook και τα «ηχηρά πρωτοσέλιδα» με τίτλους όπως «Κατέρρευσε η Thomas Cook.

Στον «αέρα» 600.000 τουρίστες σε όλο τον κόσμο», ο Νίκος Κοκλώνης πήρε θέση κάνοντας μια αντιπαράθεση για τις δύσκολες στιγμές που πέρασε με τη δική του ταξιδιωτική επιχείρηση, σε Ελλάδα και ΗΠΑ, την AirfastTickets.

«Η AirfastTickets δεν άφησε ούτε έναν επιβάτη στον «αέρα». Αυτό για την ιστορία σε όλο τον κόσμο», σχολίασε κατηγορηματικά, συνεχίζοντας «Κάποιοι ‘και καλά δημοσιογράφοι’ τότε έγραφαν τα απίστευτα για εμένα και την Airfast. Σήμερα η κατάρρευση μιας εταιρείας με 300 εκατ. χρέη και χιλιάδες επιβάτες εγκλωβισμένους σε όλο τον κόσμο, είναι απλά μια είδηση!». Απευθυνόμενος στα accounts των Airtickets και Travel Planet24, o Νίκος Koκλώνης έθεσε μια ερώτηση μέσα από τα stories του. «Ο Κοκλώνης τότε απλά σας χάλαγε την πιάτσα; Γι’ αυτό συναντηθήκατε στο Βερολίνο όλοι για να τον κλείσετε;», ενώ συνέχισε απευθυνόμενος αρχικά στην Expedia «Λέω κάπου ψέματα; Γιατί από σήμερα θα μιλάω για όλα, αρκετά άκουσα χωρίς λόγο» και εν συνεχεία στην ΙΑΤΑ «Σας πείραζε που πούλαγα φτηνά, ε; Ή το ότι δεν δέχτηκα να πουλήσω το 30%, 3 μήνες πριν την ‘επίθεση’ της ΙΑΤΑ», κλείνοντας απευθυνόμενος στην Hainan Airlines «Τι έγινε όταν διώξατε τον Κοκλώνη;».

Όπως έγραψε στα stories που ανέβασε ο Κοκλώνης:

«H AirfastTickets έκανε τζίρο 150.000.000 το μήνα, απασχολούσε 1680 άτομα, είχε 0 χρέη στην εφορία και το δημόσιο, 0 χρέη στα κανάλια και 0 χρέη στο προσωπικό. Μόνο για 3 μήνες καθυστέρησαν οι πληρωμές. Μέχρι και 1 χρόνο μετά, το προσωπικό πληρωνόταν για να κάθεται, μετά από δική μου απαίτηση. Όποιος θέλει ας πει το αντίθετο», έγραψε, προσθέτοντας: «Βοήθεια στην Airfast από IATA; Καμία. Ένα χρόνο μετά έκανε δόσεις στην Αirfast. Oι τράπεζες; Καμία βοήθεια. Μετά από δάνεια και εκατομμύρια καταθέσεις, η βοήθεια ήταν μηδέν. Μέχρι σήμερα έχουν δεσμευμένα χρήματα. Η εταιρεία πέθαινε και εκείνοι την έσπρωχναν ακόμα περισσότερο. Εγώ, όμως, είμαι ακόμα ζωντανός και αυτό πονάει πολλούς γιατί δεν έκρυψα σαν άλλους εκατομμύρια στην άκρη, αλλά ξεκίνησα από το μηδέν».

Η περίπτωση της AirfastTickets αφορούσε σε χρέη αποκλειστικά στην ΙΑΤΑ που αρνήθηκε να κάνει διακανονισμό για να βοηθήσει την επιχείρηση του Κοκλώνη, οδηγώντας την σε οικονομική εξόντωση. Αναφερόμενος στην περίπτωση της ΙΑΤΑ έθεσε τον προβληματισμό του για το νόμο περί ανταγωνισμού και τα μονοπώλια. «Και τέλος: Γιατί να υπάρχει η ΙΑΤΑ; Εδώ δεν εφαρμόζεται ο νόμος περί ανταγωνισμού; Η ΙΑΤΑ δεν είναι μονοπώλιο; Δεν συμπεριφέρεται στα γραφεία τουρισμού δικτατορικά; Διερωτώμαι…», σχολίασε

Send this to a friend