• Παρασκευή, 21 Σεπτεμβρίου
  • 16:29

Ύμνος στην καθημερινή πολυτέλεια η συλλογή του Ριντ Κράκοφ

Τον περασμένο μήνα, ο οίκος κοσμημάτων Tiffany & Co ανακήρυξε την ηθοποιό Ελ Φάνινγκ ως το νέο πρόσωπο της διαφημιστικής καμπάνιας του.

Η κίνηση - η οποία ήταν η αρχή για κάτι πολύ διαφορετικό για την εταιρεία - ήρθε μετά το διορισμό του Ριντ Κράκοφ (Reed Krakoff) στη θέση του επικεφαλής καλλιτεχνικού διευθυντή του οίκου.

Και τώρα παρουσιάστηκε η πρώτη συλλογή του για το brand εμπνευσμένη από τα λουλούδια. Η συλλογή «Paper Flowers» - η οποία είναι διαθέσιμη από την 1η Ιουλίου - είναι η πρώτη πρόταση του οίκου Tiffany & Co υπό το νέο όραμα του Ριντ Κράκοφ, έναν ύμνο στην καθημερινή πολυτέλεια.

«Η ιδέα ήταν να δημιουργήσουμε μια συλλογή κοσμημάτων με κομμάτια που μπορούν να φορεθούν κάθε μέρα» είπε ο Κράκοφ στο Harper's Bazaar. «Είναι ένας εντελώς νέος τρόπος για να φορεθούν πολυτελή κοσμήματα» ανέφερε.

Όλα ξεκίνησαν, εξήγησε ο Κράκοφ, με ένα σχέδιο ακουαρέλας με μία ίριδα. «Αρχίσαμε με την ιδέα αυτού του μοτίβου. Ο οίκος Tiffany & Co έχει μια μακρά ιστορία με σχέδια εμπνευσμένα από τα άνθη και τη φύση κι αυτό είναι κάτι που αποτελεί κομμάτι του brand εδώ και πολλές γενιές», είπε.

Τόνισε ότι ακόμη ότι δεν ήθελε τα κομμάτια της συλλογής να μοιάζουν απόλυτα με λουλούδια. Ήθελε να εξυμνήσει την ιδέα της δεξιοτεχνίας, παράλληλα με το γήινο, θηλυκό λουλούδι: «Μου άρεσε η ιδέα της ανάμειξης του βιομηχανικού με το φυσικό».