Αθήνα

8 oC

ελαφρές νεφώσεις

Live Τώρα TheCaller Web TV - Θοδωρής Δουλουμπέκης

Hottest

Ενημέρωση σε…fast-forward!

Αδέσποτα: Ο δήμος Αθηναίων τα εκπαιδεύει για υιοθεσία

ΥΓΕΙΑ - ΕΥΕΞΙΑ

7 super tips για να χάσετε τα περιττά κιλά πριν πάτε διακοπές

Προσπαθήσατε αλλά δεν τα καταφέρατε να χάσετε τα περιττά κιλά της καραντίνας; Η Δρ. Ελένη Παπαγιαννίδου σας έχει super tips για να τα χάσετε άμεσα, πριν πάτε διακοπές!

Δείτε επίσης

Μέγκαν Μαρκλ: «Ξαναχτύπησε» ο πατέρας της – Την αγαπώ, αλλά όχι αυτό που έχει γίνει
Brunch: 10 προτάσεις που αξίζει να δοκιμάσεις αυτό το καλοκαίρι στην Αθήνα

Όπως αναφέρει η Κλινική Διαιτολόγος- Διατροφολόγος Δρ. Ελένη Παπαγιαννίδου στο AΠΕ-ΜΠΕ, ο μύθος πως η αργή και σταθερή απώλεια λίπους είναι πιο ασφαλής από τη γρήγορη απώλεια έχει καταρριφθεί.

Πρόσφατες μελέτες διαπίστωσαν πως άτομα που χάνουν γρήγορα λίπος διατηρούν την απώλεια το ίδιο με αυτά που χάνουν αργά. Επίσης, προκύπτει πως η γρήγορη απώλεια λίπους είναι ασφαλής και συμβάλλει σε μακροπρόθεσμη απώλεια.

Σύμφωνα με τη Δρ. Ελένη Παπαγιαννίδου ο πιο ασφαλής τρόπος για να χάσουμε γρήγορα λίπος είναι να ακολουθήσουμε ένα σωστά διαμορφωμένο κετογονικό διατροφικό σχήμα και όχι επικίνδυνες δίαιτες αποτοξίνωσης με χυμούς που βάζουν σε κίνδυνο την υγεία μας. Συγκεκριμένα μας προτείνει 7 αποτελεσματικές και πάνω από όλα ασφαλείς στρατηγικές:

Αφαιρούμε όλα τα γαλακτοκομικά (γάλα, γιαούρτι, τυριά).

Αντικαθιστούμε το πρωινό και το βραδινό με μια πρωτεϊνική κρέμα με κολλαγόνο. Το κολλαγόνο θα βοηθήσει να μειωθεί και η κυτταρίτιδα. Βάζουμε σε ένα γυάλινο βαζάκι με καπάκι μισό φλιτζάνι νερό και μισό φλιτζάνι γάλα καρύδας, τέσσερις κουταλιές σκόνη κολλαγόνου, δύο κουταλιές σπόρους chia και λίγη κανέλα. Το τοποθετούμε στο ψυγείο και το επόμενο πρωί η κρέμα θα είναι έτοιμη για να την πάρουμε μαζί σας στη δουλειά!

Τρώμε μεσημεριανό χαμηλών υδατανθράκων μέτριας πρωτεΐνης και υψηλό σε καλά λιπαρά: δηλαδή μια μεγάλη σαλάτα με ωμά πράσινα λαχανικά, πρωτεΐνη όσο περίπου η παλάμη μας, μισό αβοκάντο, μια κουταλιά ελαιόλαδο, χυμό λεμονιού και θαλασσινό αλάτι.

Ενδιάμεσα των γευμάτων αν νιώσουμε πείνα τρώμε ζελέ χωρίς ζάχαρη στο οποίο έχουμε προσθέσει μια κουταλιά σπόρους chia ανά μερίδα. Περισσότερο κολλαγόνο για λιγότερη κυτταρίτιδα και σπόροι chia για καλή λειτουργία του εντέρου.

Πίνουμε τουλάχιστον 3 λίτρα νερό και απαραιτήτως θαλασσινό αλάτι στο φαγητό.

Πηγαίνουμε για ύπνο πριν τις 11 το βράδυ και κοιμόμαστε για 8 με 9 ώρες. Περισσότερος ύπνος ίσον περισσότερη καύση λίπους.

Ακολουθήστε το TheCaller στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

Κατακράτηση υγρών: Συμβουλές για να απαλλαγείτε άμεσα από το πρήξιμο

Πέντε βιβλία για να διαβάσετε φέτος το καλοκαίρι

Το «θαυματουργό» γαιδουράγκαθο: Τα απίστευτα οφέλη στον οργανισμό