Αθήνα

17 oC

σποραδικές νεφώσεις

Live Τώρα TheCaller Web TV - Θοδωρής Δουλουμπέκης

Hottest

Ενημέρωση σε…fast-forward!

Κορονοϊός – Συναγερμός στην Ευρώπη για τα κρούσματα: Αύξηση 41% σε μια εβδομάδα

ΥΓΕΙΑ - ΕΥΕΞΙΑ

Αυτή είναι η ιδανική διατροφή για να τονώσετε τη λειτουργία του εγκεφάλου σας

Αν ψάχνετε διατροφή για να ενισχύσετε τον εγκέφαλο σας, το μυστικό ακούει στο όνομα MIND.

Δείτε επίσης

Σποτ του ΣΥΡΙΖΑ τα βάζει με την κυβέρνηση κατηγορώντας την για διγλωσσία: «Όταν η περσινή ΝΔ κατηγορεί τη φετινή» (ΒΙΝΤΕΟ)
Viral ο Κύπριος υπουργός Εσωτερικών! Έβγαλε τη μάσκα on air: «Ρε παιθκιά εννά φκει η ψυσιή μου» (BINTEO)

Η διατροφή MIND σχεδιάστηκε για την μείωση του κινδύνου της άνοιας, και την πρόληψη της έκπτωσης των νοητικών λειτουργιών που συμβαίνει συχνά, καθώς οι άνθρωποι μεγαλώνουν.

Σύμφωνα με τον διατροφολόγο-διαιτολόγο με ειδίκευση στην βιοχημεία κ. Δημήτρη Μπιτσάνη, η εν λόγω διατροφή δεν αποτελεί κάποια μοντέρνα διατροφή της στιγμής, αλλά είναι το «υβρίδιο» δύο ευρέως γνωστών διατροφικών προτύπων: α) της μεσογειακής διατροφής και β) της DASH που αποτελεί μία διατροφική προσέγγιση για τη μείωση της υπέρτασης.

«Ενώ η μεσογειακή διατροφή και η DASH προτείνουν την πρόσληψη πολλών και διαφορετικών φρούτων, η διατροφή MIND δίνει έμφαση στην κατανάλωση μούρων, τουλάχιστον 2 φορές την εβδομάδα, λόγω των αντιοξειδωτικών ιδιοτήτων τους. Τα μούρα είναι πλούσια σε πολυφαινόλες που προστατεύουν την υγεία των εγκεφαλικών νευρώνων.

Ακόμη, συστήνεται η κατανάλωση ψαριών τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα, ενώ δίνεται έμφαση στα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, τα οποία πιστεύεται ότι μειώνουν τον κίνδυνο καρδιαγγειακής νόσου και νοητικής έκπτωσης (π.χ. ανεπάρκεια μνήμης)».

Η διατροφή MIND επικεντρώνεται σε δέκα τρόφιμα για κατανάλωση και σε πέντε για περιορισμό. Ο σχεδιασμός της έχει αποδειχθεί ότι επιβραδύνει σημαντικά τη γήρανση του εγκεφάλου έως και 7,5 χρόνια και μειώνει τις πιθανότητες εμφάνισης της νόσου Alzheimer, σύμφωνα με τον κ. Μπιτσάνη.

«Τα τρόφιμα που προτείνονται είναι: σπανάκι, άγριο λάχανο κέιλ, σέσκουλο, χόρτα, ρόκα, λάχανα, και γενικότερα λαχανικά, μούρα, φράουλες, μύρτιλα, κράνμπερι, βατόμουρα, ξηροί καρποί, ελαιόλαδο, δημητριακά ολικής άλεσης, φακές, φασόλια, σόγια, ψάρια, πουλερικά και ένα ποτήρι την ημέρα κόκκινο κρασί.

Στον αντίποδα είναι βούτυρο, μαργαρίνη, τυρί, τηγανιτά, κόκκινο κρέας και γλυκά, τα οποία πρέπει να αποφεύγονται ή να περιοριστούν». Αξίζει να αναφερθεί ότι η διατροφή MIND δεν δίνει έμφαση στην φυσική δραστηριότητα.

Ακολουθήστε το TheCaller στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

Τι είπαν Μητσοτάκης-Τραμπ και τι σημαίνει η επέκταση των χωρικών υδάτων στο Ιόνιο στα 12 ναυτικά μίλια

Κορονοϊός: Κατέληξε το 9ο θύμα από το γηροκομείο «Εστία Παπαγεωργίου»- Στους 250 συνολικά οι νεκροί

Εορτολόγιο: Ποιοι και ποιες γιορτάζουν σήμερα Πέμπτη 27 Αυγούστου