Αθήνα

18 oC

ελαφρές νεφώσεις

Live Τώρα TheCaller Web TV - Θοδωρής Δουλουμπέκης

Hottest

Ενημέρωση σε…fast-forward!

Αδέσποτα: Ο δήμος Αθηναίων τα εκπαιδεύει για υιοθεσία

ΥΓΕΙΑ - ΕΥΕΞΙΑ

Άγχος, ορμόνες και ακόμη 2 βασικοί παράγοντες που σου στερούν την κοιλιά – «πλάκα»

Οι παράγοντες που επηρεάζουν την κοιλιά σου είναι αρκετοί

Οι παράγοντες που επηρεάζουν την κοιλιά σου και δεν είναι επίπεδη, είναι αρκετοί, αλλά οι βασικοί είναι:

[inline_article order=”1″]

1. Η διατροφή:Φυσικά και η άσκηση δεν είναι αρκετή για να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά! Καλό θα ήταν λοιπόν να μειώσεις τη ζάχαρη και το αλκοόλ, και φυσικά, να τρως πρωτεΐνες με κάθε γεύμα. Το ιδανικό ποσοστό είναι κάτι 25% υδατάνθρακες, 40% πρωτεΐνες και 35% καλά λιπαρά και φυτικές ίνες.

2. Άγχος:Έρευνες έχουν δείξει πως όταν είσαι υπό την πίεση άγχους, το σώμα σου αρχίζει να αποθηκεύει το λίπος στην κοιλιά σου, που γίνεται χάρη στην υπερπαραγωγή της ορμόνης τους στρες, κορτιζόλη.

3. Οι ορμόνες: Όπως διαβάζω οι ορμόνες μπορούν να επηρεάσουν δραστικά το λίπος στην κοιλιά. Το οιστρογόνο, ειδικότερα, είναι μια ορμόνη που μπορεί να αυξήσει τις αποθήκες λίπους στην κοιλιακή σου περιοχή. Μπορείς να προσπαθήσεις να ρυθμίσεις ελαφρά αυτή την ορμονική δραστηριότητα κάνοντας πράγματα, όπως αυξάνοντας την πρόσληψη φυτικών ινών και προσθέτοντας τρόφιμα στη διατροφή σου, όπως το λάχανο, το κουνουπίδι και το μπρόκολο.

4. Ύπνος: Σύμφωνα με έρευνες, ο ύπνος παίζει καθοριστικό ρόλο τόσο στην ξεκούραση του οργανισμού, όσο και στο αδυνάτισμα και στο πρήξιμο! Προσπάθησε να κοιμάσαι 8 ώρες κάθε μέρα, και θα δεις διαφορά.