Αθήνα

2 oC

αραιές νεφώσεις

Live Τώρα TheCaller Web TV - Θοδωρής Δουλουμπέκης

Hottest

Ενημέρωση σε…fast-forward!

Σταματίνα Τσιμτσιλή: «Τα κορίτσια μου» – Οι διακοπές στην Αμοργό με τις κόρες της (ΕΙΚΟΝΑ)

ΥΓΕΙΑ - ΕΥΕΞΙΑ

Αργό ή γρήγορο τρέξιμο: Με ποιον τρόπο θα κάψετε περισσότερες θερμίδες

Οι ειδικοί συστήνουν το τρέξιμο για καλύτερη υγεία και καύση λίπους. Όμως, σε ποια ταχύτητα...

Δεν χρειάζεται να έχετε κάποια συνδρομή σε γυμναστήριο για να τρέξετε, ούτε απαραίτητα να έχετε διάδρομο στο σπίτι σας. Πέρα από τις ευεργετικές ιδιότητες του τρεξίματος, αποτελεί αναμφίβολα έναν από τους πιο οικονομικούς τρόπους εκγύμνασης, καθώς μπορεί να γίνει οπουδήποτε.

Όμως, το ερώτημα που προκύπτει είναι πότε καίμε περισσότερες θερμίδες, όταν τρέχουμε γρήγορα ή πιο αργά; Κι όμως, υπάρχει επιστημονική τεκμηρίωση επί του θέματος.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα Purewow, το τρέξιμο σε χαμηλή ένταση αυξάνει τις επιδόσεις και την καύση θερμίδων. Αυτό προκύπτει, καθώς, όταν τρέχουμε σε χαμηλή ένταση, ο οργανισμός προτιμά ως καύσιμο το λίπος.

Οι ειδικοί συμβουλεύουν όσους θέλουν να κάψουν περισσότερες θερμίδες, να μειώσουν την ταχύτητα που τρέχουν και να αυξήσουν τον χρόνο που αφιερώνουν στο τρέξιμο. Όπως έχει αποδειχθεί επιστημονικά, κατά τη διάρκεια αερόβιας άσκησης και όσο αυξάνεται η ένταση, αντίστοιχα αυξάνεται και η συμμετοχή γλυκογόνου (υδατάνθρακες). Αντίθετα, όσο μειώνεται η ένταση, αυξάνεται η συμμετοχή του λίπους.

Πέραν της μεγαλύτερης καύσης θερμίδων, το χαλαρό τρέξιμο βοηθάει και στην πρόληψη τραυματισμών, καθώς, αν τρέχουμε γρήγορα καθημερινά, το σώμα δεν προλαβαίνει να αποκατασταθεί, με αποτέλεσμα να αυξάνονται οι πιθανότητες τραυματισμών.