• Παρασκευή, 23 Αυγούστου
  • 16:08

Αυτές οι τροφές θα κάνουν το δέρμα και τα μαλλιά σας να λάμπουν

Η λαμπερή επιδερμίδα και τα λαμπερά μαλλιά είναι ένδειξη καλής υγείας και διατροφής. Για τον λόγο αυτό αν εντάξετε στην καθημερινότητα σας συγκεκριμένες τροφές θα δείτε την όψη των μαλλιών και της επιδερμίδας σας να αλλάζει.

 

Η λαμπερή επιδερμίδα και τα λαμπερά μαλλιά είναι ένδειξη καλής υγείας και διατροφής. Για τον λόγο αυτό αν εντάξετε στην καθημερινότητα σας συγκεκριμένες τροφές θα δείτε την όψη των μαλλιών και της επιδερμίδας σας να αλλάζει.

 

Πρωτεΐνη:  H κερατίνη συστατικό που υπάρχει τόσο στα μαλλιά όσο και στα νύχια, είναι ένα είδος πρωτεΐνης που περιέχει αμινοξύ L-κυστεΐνη, που μειώνει την τριχόπτωση και κάνει τα νύχια μας πιο σκληρά.Για τον λόγο αυτά λήψη πρωτεινών ενισχύει το κολλαγόνο της επιδερμίδας. Βάλτε τα αβγά, το κρέας, τα πουλερικά, τα ψάρια, το τυρί και τα όσπρια στη διατροφή σας.

Σπανάκι: Έχει αντιγηραντικές του ιδιότητες, βιταμίνη Α και C  και βοηθάει στην ξηροδερμία.

Εκχύλισμα κεχριού: Καταπολεμά τις χρόνιες δερματοπάθειες και βοηθάει στην ενδυνάμωση των μαλλιών.

Βιταμίνη Α: Συμβάλλει στην διατήρηση της υγείας του επιθηλίου της τρίχας και ενισχύει την ελαστικότητα του δέρματος. Για τον λόγο αυτό είναι καλό να εντάξετε στη διατροφή σας συκώτι, σολομό, ξιφία, καρότα, σκούρα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, κολοκυθάκια και βερίκοκα.

Βιταμίνη Ε:  Ενυδατώνει και δυναμώνει τα μαλλιά και την επιδερμίδα και εμποδίζει τη δημιουργία ραγάδων της επιδερμίδας. Θα τη βρείτε στον σολομό, τα όσπρια, το ελαιόλαδο, το σησαμέλαιο και τους ξηρούς καρπούς.

Βιταμίνη C:  Οι ιδιότητες της Βιταμίνης C είναι γνωστές. Ενισχύει το κολλαγόνο, και συμβάλλει στη διατήρηση της σφριγηλότητος και του κολλαγόνου της επιδερμίδας.
Πηγές: πορτοκάλια, μανταρίνια, λεμόνια, φράουλες, πιπεριές, μπρόκολο, σπανάκι.

Μαύρη σοκολάτα: Τα φλαβονοειδή εμποδίζουν τη γήρανση της επιδερμίδας καθώς βελτιώνουν τη ροή του αίματος και προστατεύουν την επιδερμίδα από τις ακτίνες UV.

Βιοτίνη:  Χρησιμοποιείται συχνά για την αντιμετώπιση της τριχόπτωσης και της σμηγματορροϊκής δερματίτιδας. Θα τη βρείτε στο συκώτι, τον κρόκο αβγού, τα καρύδια, τις φακές, το άπαχο κρέας, τα φρούτα, τα δημητριακά και το ψωμί.

Σελήνιο: Διατηρεί το κολλαγόνο και την ελαστίνη του δέρματος και καταπολεμά την τριχόπτωση. Θα το βρείτε στα καρύδια Βραζιλίας, τον τόνο,  τις σαρδέλες και τις γαρίδες.

Αβοκάντο: Το αβοκάντο το χρησιμοποιείτε είτε για μάσκες προσώπου είτε ως τροφή. Και στις δύο περιπτώσεις συμβάλλει στη μείωση των ρυτίδων, τη λάμψη της επιδερμίδας,

Send this to a friend