• Τρίτη, 23 Απριλίου
  • 03:49

Δεν μπορείς να χάσεις κιλά; Αυτά είναι τα λάθη που κάνεις και «μπλοκάρεις» τον μεταβολισμό σου

Η σωστή λειτουργία του μεταβολισμού προϋποθέτει συγκεκριμένες ενέργειες καθώς δεν παίζει ρόλο μόνο η κληρονομικότητα. Μόνο αν αλλάξεις τις καθημερινές σου συνήθειες θα καταφέρεις να ενεργοποιήσεις  τον μεταβολισμό και να χάσεις να κιλά που επιθυμείς.

Η σωστή λειτουργία του μεταβολισμού προϋποθέτει συγκεκριμένες ενέργειες καθώς δεν παίζει ρόλο μόνο η κληρονομικότητα. Μόνο αν αλλάξεις τις καθημερινές σου συνήθειες θα καταφέρεις να ενεργοποιήσεις  τον μεταβολισμό και να χάσεις να κιλά που επιθυμείς.

Στο The Little Book of Thin που έγραψε η Lauren Slayton, M.S., R.D., απαριθμούνται οι μικροί “καταστροφείς” του μεταβολισμού σου:

Δεν πίνεις νερό

Σύμφωνα με τη Slayton, «το σώμα σου χρειάζεται υγρά για να εκτελέσει όλες τις λειτουργίες του», κάτι που δεν συμβαίνει όταν πίνεις νερό. Μάλιστα, καταρρίπτει και τον μύθο του ζεστού νερού με λεμόνι, καθώς όπως λέει στην προσπάθεια του σώματος να φέρει το παγωμένο νερό στους 37 βαθμούς Κελσίου καις περισσότερες θερμίδες.

Κάνεις μόνο αερόβια προπόνηση

«Γνωρίζεις ότι η άσκηση είναι σημαντική προκειμένου να κρατήσεις τον μεταβολισμό σου ενεργοποιημένο. Αν όμως σου αρέσει μόνο να τρέχεις ή να κάνεις ποδήλατο και διάδρομο στο γυμναστήριο, τότε δε χτίζεις τους μυς που θα εκτοξεύσουν τον μεταβολισμό σου», τονίζει η Slayton.

Έχεις άγχος 

«Η κορτιζόλη είναι μια μεγάλη ορμόνη του στρες, και όταν ενεργοποιείται, τότε το σώμα σου είναι πιο πιθανό να μπει σε λειτουργία αποθήκευσης του λίπους», αναφέρει η Slayton.

Τρως σνακ αργά το βράδυ

Σύμφωνα με τη Slayton η συχνή κατανάλωση σνακ δεν βοηθά τον μεταβολισμό, ειδικά όταν τρως το βράδυ. Όπως αναφέρει:«Αυτό που προτείνω συνήθως στους πελάτες μου είναι να περνούν 12 ώρες χωρίς να έχουν φάει κάτι. Είναι εύκολο να καταλάβεις ότι κάνεις κακό στον μεταβολισμό σου αν τρως αργά το βράδυ και παίρνεις πρωινό στις 7 το πρωί πριν την γυμναστική σου».

Δεν καταναλώνεις καφεΐνη

Ναι, η υπερβολική κατανάλωση καφέ δεν κάνει καλό, όμως «Η καφεΐνη μπορεί να δώσει μία μικρή ώθηση στην καύση των θερμίδων»,αναφέρει η Slayton. Ένα ποτήρι καφέ ή πράσινο τσάι μπορεί να κρατά τον μεταβολισμό σου ενεργοποιημένο.

Έλλειψη ύπνου

Όταν ο οργανισμός δεν κοιμάται αρκετά απορρυθμίζονται οι ορμόνες που ελέγχουν την όρεξη, με αποτέλεσμα να πεινάς περισσότερο και να παίρνεις κιλά. Η Slayton προτείνει ότι θα πρέπει να κοιμόμαστε τουλάχιστον 7 ώρες κάθε βράδυ.

Καταναλώνεις φυτοφάρμακα και τρως από πλαστικές συσκευασίες

«Αν νιώθεις πραγματικά ότι κάνεις τα πάντα σωστά και δε βλέπεις καμία πρόοδο, τότε αξίζει να προσέξεις από πού παίρνεις το φαγητό σου και με τι έχει ψεκαστεί αυτό» συμβουλεύει η Slayton.

Send this to a friend