Αθήνα

4 oC

ψιχάλες

Live Τώρα TheCaller Web TV - Θοδωρής Δουλουμπέκης

Hottest

Ενημέρωση σε…fast-forward!

Πριγκίπισσα Νταϊάνα: Δεν θα πιστέψετε τι έτρωγε για πρωινό κάθε μέρα (ΒΙΝΤΕΟ)

ΥΓΕΙΑ - ΕΥΕΞΙΑ

Εμμηνόπαυση: Οι ασκήσεις που ανακουφίζουν από τα συμπτώματα

Εξάψεις, βραδινές εφιδρώσεις και ευερεθιστότητα είναι μερικά από τα συμπτώματα που μπορεί να ταλαιπωρούν...

Γνωρίζατε όμως, ότι υπάρχουν συγκεκριμένες ασκήσεις που μπορούν να μειώσουν σημαντικά τα συμπτώματα;

Οι επιστήμονες αναδεικνύουν τις πιο αποδοτικές ασκήσεις για την ανακούφιση των γυναικών από τις εξάψεις που τις ταλαιπωρούν, λόγω των ορμονικών διαταραχών.

Πιλάτες
Πρόκειται για τη μέθοδο που άρχισε να αναπτύσσει στις αρχές του 1920 ο φημισμένος Joseph Hubertus Pilates. Έκτοτε έχει εξελιχθεί και έχει πολλές παραλλαγές και κάποια από αυτές σίγουρα θα σας φανεί ενδιαφέρουσα εάν θέλετε να δοκιμάσετε και να ανακουφιστείτε από τις ορμονικές διαταραχές.

Ασκήσεις ενδυνάμωσης
Δεύτερες στη λίστα έρχονται οι ασκήσεις ενδυνάμωσης. Συγκεκριμένα, υπάρχουν ειδικές ευεργετικές προπονήσεις για τις γυναίκες στην κλιμακτήριο, που δημιούργησαν οι Ισπανοί επιστήμονες από την Ισπανική Εταιρία Εμμηνόπαυσης, την Ισπανική Καρδιολογική Εταιρία και την Ισπανική Ομοσπονδία Αθλητικής Ιατρικής.

Διαλειμματική προπόνηση
Τρίτη στη σχετική λίστα έρχεται η διαλειμματική προπόνηση. Όπως επισημαίνουν οι ειδικοί, σημασία έχει να επιλέξετε μία μορφή άθλησης, όποια και αν είναι αυτή και να μην εγκαταλείψετε.