Αθήνα

28 oC

αίθριος καιρός

Live Τώρα TheCaller Web TV - Θοδωρής Δουλουμπέκης

Hottest

Ενημέρωση σε…fast-forward!

Αδέσποτα: Ο δήμος Αθηναίων τα εκπαιδεύει για υιοθεσία

ΥΓΕΙΑ - ΕΥΕΞΙΑ

Gigi Hadid: Έτσι διατηρεί καλλίγραμμο το σώμα της (ΕΙΚΟΝΕΣ)

Η Gigi Hadid είναι στα 24 της ένα από τα πιο ακριβοπληρωμένα μοντέλα παγκοσμίως, ενώ οι followers της στο Instagram ξεπερνούν τα 50 εκατομμύρια.

Η ίδια είναι γνωστή για το εντυπωσιακό σώμα της που σε τίποτα δεν θυμίζει ανορεξικά μοντέλα. Πως διατηρεί όμως η ίδια την άψογη σιλουέτα της; Είναι κάτι που πολλές γυναίκες αναρωτιούνται.

Όπως διαβάζουμε, η διατροφή της Gigi Hadid είναι πλούσια σε πρωτεΐνη. Όσο για τα γεύματά της, συνήθως είναι 5 μέσα στην μέρα. Τι περιλαμβάνουν;

«Το πρώην μου αγόρι ήταν Βρετανός. Mου έμαθε να τρώω φασόλια για πρωινό και τώρα τελευταία τρώω σχεδόν σε καθημερινή βάση» έχει δηλώσει σε συνέντευξη της.

Το μεσημέρι απολαμβάνει ένα τεράστιο μπολ με σαλάτα, δίνοντας έμφαση στη ρόκα που λατρεύει. Ανάμεσα στα πράσινα φύλλα, θα βρεις φιλέτο κοτόπουλο ή καρότα, που δεν αποχωρίζεται από το καθημερινό της menu. Αν λείπει το κοτόπουλο, θα έχει σίγουρα φέτες από ιταλικό προσούτο και άφθονη παρμεζάνα.

«Αν υπάρχει κάτι που δεν μπορώ να περάσω μία ημέρα χωρίς αυτό, είναι σίγουρα ο καφές. Πίνω τουλάχιστον δύο φορές μέσα στην ημέρα» τονίζει, ακόμη, η Gigi Hadid.

Μέσα στην ημέρα, το γνωστό μοντέλο θα απολαύσει τουλάχιστον δύο φορές ένα μπολ γεμάτο από φρούτα. Φράουλες, μπανάνες, μούρα και μήλα είναι μερικά από αυτά.

Σημειώνεται ότι η άσκηση είναι πολύ σημαντική στη ζωή του μοντέλου και συνήθως γυμνάζεται πάνω από 5 φορές την βδομάδα. «Αν μία ημέρα ξυπνήσει και βαριέται το boxing , μπορεί να δοκιμάσει κάποια άλλου είδους αερόβια γυμναστική, όπως είναι το σκοινάκι, που είναι φοβερό για τα πόδια ή το τρέξιμο» δηλώνει ο γυμναστής της.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

mornin 🇬🇷

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gigi Hadid (@gigihadid) στις

Επίσης, η προπόνηση της περιλαμβάνει ασκήσεις για ενδυνάμωση των μυών, δίνοντας έμφαση στα squats και τα πόδια, χωρίς να παραμελεί τους κοιλιακούς της, ορθούς και πλάγιους.