Αθήνα

11 oC

αίθριος καιρός

Live Τώρα TheCaller Web TV - Θοδωρής Δουλουμπέκης

Hottest

Ενημέρωση σε…fast-forward!

Αδέσποτα: Ο δήμος Αθηναίων τα εκπαιδεύει για υιοθεσία

ΥΓΕΙΑ - ΕΥΕΞΙΑ

Θες το σώμα της Jennifer Lopez; Ο προπονητής της σου δείχνει πως να το αποκτήσεις (ΒΙΝΤΕΟ)

Πίστεψέ με δεν είναι και τόσο δύσκολο

Τώρα ο personal trainer της τραγουδίστριας, David Kirsch, μας αποκαλύπτει μερικές από τις πιο αποτελεσματικές ασκήσεις της για να αποκτήσουμε και εμείς ένα δυνατό και εντυπωσιακό σώμα.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

🐰🐰🐰 #jloxbadbunny #teguste #musicanueva #malibubarbie

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Jennifer Lopez (@jlo) στις

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Feeling like superwoman after the show tonight! When I started this run I thought omg 15 shows in 27 days that’s a lot… but I made a promise to myself that instead of letting it wear me down I would be even stronger at the end of it…I will work out and be in the best shape of my life… There were moments I was tired and there was travel and I had to fit in my workouts where I could… but here we are with only 3 shows left!! And I am having so many emotions but mostly just feeling strong, happy and grateful!!! #allihavefinal15 #3showstogo #we’renotdoneyet #letsgoooo #makepromisestoyourselfandkeepthem @phvegas

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Jennifer Lopez (@jlo) στις

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Everything’s just peachy 🍑 #tangerinedream #peachesNCream #topnaughty #suitsandfruits #throwingshades #doublebuns Knot your average peach 🍑 To peach their own 🍑 Practice what you peach 🍑 😂

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Jennifer Lopez (@jlo) στις

Ο Kirsch, ο οποίος στο πελατολόγιό του έχει επίσης την Kate Upton και την Heidi Klum, πρόσφατα μοιράστηκε μαζί μας στο Instagram ένα βίντεο με τις 4 καλύτερες ασκήσεις για κοιλιακούς και, όπως είναι φυσικό, κρατήσαμε σημειώσεις!

Δείτε το εδώ:

1. Hanging knee raises
Θα κρεμαστείς από το μονόζυγο και να σηκώσεις τα πόδια σου προς τα πάνω, προσπαθώντας να φέρεις τα γόνατά σου όσο πιο κοντά μπορείς στο στήθος σου.

2. Spiderman plank
Παίρνεις μια μπάλα με βάρος και κάθεσαι σε αυτή για να κάνεις σανίδα. Έπειτα, προσπάθησε να φέρεις ένα γόνατο τη φορά προς τον αντίστοιχο ώμο σου.

3. Jack knives
Ξάπλωσε ανάσκελα στο στρώμα και πάρε τη μπάλα στα χέρια σου. Έχοντας τεντωμένα τα άκρα σου, σήκωσε το πάνω και το κάτω μέρος του σώματός σου έτσι ώστε η μπάλα να «συναντήσει» τις γάμπες σου. Στη συνέχεια, χαμήλωσε και πάλι τα πόδια σου, έτσι ώστε να αιωρούνται λίγα εκατοστά πάνω από το δάπεδο και φέρε τα χέρια σου με τη μπάλα πάνω από το κεφάλι σου, όπως ακριβώς βλέπεις στο βίντεο.

4. Ball slams
Πάρε την μπάλα στα χέρια σου, φέρ’ την πάνω από το κεφάλι σου και χρησιμοποιώντας όλη τη δύναμη του κορμού σου, πέταξέ την στο πάτωμα. Κάθώς αναπηδά πιάσ’ την και κάνε επανάληψη.