Αθήνα

 

31 oC

ελαφρές νεφώσεις

Hottest

Ενημέρωση σε... fast-forward!

Αισθητή πτώση θερμοκρασίας και άστατος καιρός μετά τις 10 Αυγούστου – Η θερμοκρασία το επόμενο 10ήμερο

ΥΓΕΙΑ - ΕΥΕΞΙΑ

Καραντίνα: Tips για να μην πάρετε κιλά αυτή την φορά

Μετά από 3 εβδομάδες αυστηρής καραντίνας όλες και όλοι φοβόμαστε μήπως πάρουμε κιλά.

Δείτε επίσης

«Ήμασταν 3 σε αυτόν τον γάμο»: 25 χρόνια μετά το BBC εξετάζει τι οδήγησε την Νταϊάνα σε αυτές τις δηλώσεις
Ημέρα Καλοσύνης στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης: Η Μέγκαν Μαρκλ στέλνει το δικό της μήνυμα

Η μειωμένη φυσική δραστηριότητα και το φαγητό της «παρηγοριάς» δεν συγχωρούν κι αυτό το καταλάβαμε καλά και από την προηγούμενη καραντίνα.

«Δεν είναι τυχαίο ότι ο κύριος Τσιόδρας ενθάρρυνε τους πολίτες να στέλνουν τον αριθμό 6 και να βγαίνουν για 45 λεπτά περπάτημα την ημέρα. Η φυσική δραστηριότητα αυτές τις ημέρες της καραντίνας είναι πολύ σημαντική γιατί ενισχύει την φυσική μας κατάσταση και ισχυροποιεί έτσι και το ανοσοποιητικό. Άλλωστε, ίσως δεν θα έχουμε ποτέ ξανά την ευκαιρία να διαθέσουμε τόσο ελεύθερο χρόνο για φυσική δραστηριότητα! Μπορούμε να κάνουμε ασκήσεις και στο σπίτι, ήδη στο διαδικτύου κυκλοφορούν πολλά βίντεο με ασκήσεις που δεν απαιτούν ιδιαίτερο εξοπλισμό, αλλά φυσικά και σε εξωτερικούς χώρους τώρα που ο καιρός έχει βελτιωθεί πολύ! Είναι πολύ έξυπνο να προγραμματίζουμε την φυσική μας δραστηριότητα την ώρα που νιώθουμε περισσότερο ευάλωτοι στο φαγητό! Αν για παράδειγμα έχουμε παρατηρήσει πως μετά τις 6 το απόγευμα μας πιάνει μια μανία να τσιμπολογήσουμε, αν βγούμε εκείνη την ώρα για περπάτημα είναι σίγουρο ότι θα ξεπεράσουμε τον κίνδυνο του τσιμπολογήματος καθώς οι ορμόνες που εκκρίνονται κατά την άσκηση δημιουργούν το αίσθημα της ευφορίας», είχε δηλώσει στο στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η Αναστασία Δουλγέρη.

Άλλωστε, μπορεί κανείς να διατηρήσει το βάρος του κάνοντας τις καθημερινές δουλειές του σπιτιού, όπως δείχνουν πολλές έρευνες, καθώς καίει αρκετές θερμίδες όταν καθαρίζει με ηλεκτρική σκούπα, σφουγγαρίζει ή καθαρίζει τον κήπο του. Αρκετές θερμίδες καίει επίσης κάποιος στο παιχνίδι με τα παιδιά του.

Επειδή κανένα τρόφιμο δεν μπορεί από μόνο του να προκαλέσει απώλεια βάρους, είναι πολύ σημαντικό να δίνουμε σημασία στο σύνολο των ημερήσιων θερμίδων που καταναλώνουμε και να αποκτήσουμε περισσότερο υγιεινές διατροφικές συνήθειες.

«Προσοχή θα πρέπει να δίνεται στο λίπος που καταναλώνουμε καθώς αυτό προσδίδει πολλές θερμίδες. Σ’ αυτά ανήκουν όλα τα λίπη και έλαια από το ορατό λίπος του κρέατος μέχρι το ελαιόλαδο, καθώς και οι ξηροί καρποί. Ένα γραμμάριο λίπους προσδίδει 9 θερμίδες σε αντίθεση με το 1 γραμμάριο πρωτεΐνης ή υδατάνθρακα που προσδίδει μόλις 4 θερμίδες. Δεν έχει λοιπόν καμία αξία να στερούμαστε τα φρούτα ή το ψωμί και να τρώμε χωρίς μέτρο ξηρούς καρπούς ή λάδι στη σαλάτα μας», λέει η κ. Δουλγέρη.

Ο στόχος αυτές τις ημέρες είναι να καταναλώνουμε τρόφιμα που θα μας προκαλέσουν κορεσμό χωρίς πολλές θερμίδες προσθέτει και συνεχίζει: «Αυτό το επιτυγχάνουμε καταναλώνοντας σαλάτες με μεγάλη ποικιλία λαχανικών. Οι φυτικές ίνες που περιέχονται στα λαχανικά προκαλούν διάταση του στομάχου και αυτό σηματοδοτεί το αίσθημα του κορεσμού. Εναλλακτικά, μπορούμε να φτιάξουμε και βελουτέ χορτόσουπες με τα λαχανικά μας και να φάμε μεγάλη ποσότητα από αυτές χωρίς ενοχές. Θεωρώ ότι τα μανιτάρια και οι πιπεριές επειδή περιέχουν πολλές φυτικές ίνες και είναι λίγο δύσπεπτα τις περισσότερες φορές μπορούν να μας βοηθήσουν στο στόχο μας. Μια άλλη σούπερ τροφή που προσδίδει λίγες θερμίδες και μεγάλη πληρότητα αλλά και ποικιλία βιταμινών είναι το βραστό αβγό! Στο τέλος της ημέρας όμως, αυτό που θα βοηθήσει τον μεταβολισμό μας είναι το ενεργειακό ισοζύγιο που καθορίζεται σε μεγάλο βαθμό από την φυσική δραστηριότητα η οποία και αποτελεί τον απόλυτο κυρίαρχο στην προσπάθεια μας να ενισχύσουμε τον μεταβολισμό μας» και παράλληλα τονίζει πόσο σημαντική είναι η διατήρηση ενός φυσιολογικού βάρους για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος.

«Με έκπληξη πολλοί διαπίστωσαν κάτι που ο ΠΟΥ αναφέρει εδώ και χρόνια, ότι δηλαδή η παχυσαρκία είναι νόσος. Η φυσική δραστηριότητα σε συνδυασμό με μια διατροφή στο πλαίσιο του μεσογειακού τύπου είναι το κλειδί για ένα ισχυρό ανοσοποιητικό. Επιπρόσθετα, τροφές όπως οι ανάλατοι και άψητοι ξηροί καρποί, τα μικρά ψάρια, το αβοκάντο, το έξτρα παρθένο ελαιόλαδο, τα φρούτα και τα λαχανικά είναι ισχυρές αντιοξειδωτικές τροφές που θα μας βοηθήσουν να ισχυροποιήσουμε το ανοσοποιητικό μας σύστημα.

Η βιταμίνη D έχει επιβεβαιωμένα πολύ σημαντικό ρόλο στην καταπολέμηση των συμπτωμάτων του νέου ιού και για το λόγο αυτό, όσοι αντιμετωπίζουν έλλειψη ή ανεπάρκεια θα πρέπει να προσλαμβάνουν την βιταμίνη εξωγενώς», λέει η κ. Δουλγέρη.

Αν και η κατανάλωση της ενδεδειγμένης ποσότητας τροφής είναι ο βασικότερος τρόπος για τον έλεγχο του βάρους, υπάρχουν ωστόσο κάποια τρικς τα οποία μπορούν να βοηθήσουν.

«Αυτές οι ημέρες του εγκλεισμού είναι μια πολύ καλή ευκαιρία για όλους μας να μαγειρέψουμε στο σπίτι μας! Βέβαια ίσως το κάναμε με λίγο ανορθόδοξο τρόπο! Ψήσαμε όλοι ψωμί, φτιάξαμε κουλουράκια, πίτσες, μακαρονάδες, γλυκά. Αυτός είναι ίσως και ο λόγος που πολλοί είδαν τον δείκτη της ζυγαριάς τους να ανεβαίνει 2-3 κιλά.

Ακόμη και αυτές τις ημέρες που είμαστε στο σπίτι είναι καλό να έχουμε οριοθετημένα τα γεύματα μας και να αποφεύγουμε το τσιμπολόγημα μεταξύ αυτών.

Πώς θα τα καταφέρουμε;

* Καταναλώνοντας μεγάλη ποσότητα λαχανικών

* Πίνοντας πολύ νερό και αφεψήματα χωρίς ζάχαρη

* Καταναλώνοντας φρούτα μεταξύ των γευμάτων μας

Πριν καταναλώσουμε κάτι είναι καλό να περιμένουμε 5-10 λεπτά. Ακόμη και αν θέλουμε να τσιμπολογήσουμε κάτι ας το τοποθετήσουμε σε ένα πιάτο για να αποτυπωθεί η εικόνα του γεύματος στο μυαλό μας», δηλώνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η Αναστασία Δουλγέρη.

Ακολουθήστε το TheCaller στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

Κορονοϊός: Το εμβόλιο της Pfizer είναι 90% αποτελεσματικό στη φάση 3 σύμφωνα με την εταιρεία

Κορονοπάρτι: Αυτοί είναι οι ποδοσφαιριστές του Ολυμπιακού που συμμετείχαν (ΒΙΝΤΕΟ)

Αποκάλυψη Πέτσα: 1 εκατομμύριο sms για άθληση στάλθηκαν την Κυριακή μετά τις 21:00!

Οι γυναίκες πληρώνονται 14,1% λιγότερο από τους άνδρες… για την ίδια δουλειά!

Τα προβλήματα στην τηλεκπαίδευση και ο υπ. Υγείας που θέλει ο ΣΥΡΙΖΑ, στο STIGMA της ημέρας με Λελεδάκη – Κεχαγιά

Ροή Ειδήσεων

07/08/2022 | 18:41

Η κακοκαιρία χτύπησε τα Δυτικά με μπουρίνια – Τι καιρό θα κάνει τις επόμενες μέρες

07/08/2022 | 18:18

Τσίπρας για Μητσοτάκη: Καλά θα κάνει να κλείσει τη βάνα του οχετού, πριν πνιγεί μέσα του ο ίδιος

07/08/2022 | 18:06

Κατερίνα Παπακωστοπούλου: Η παρουσιάστρια του Star φοράει το μαγιό της και εντυπωσιάζει

07/08/2022 | 17:45

Ανδρουλάκης: Πολιτικός εκτσογλανισμός στελεχών της ΝΔ που σε συνεργασία με ακροδεξιά σταγονίδια διαδίδουν συκοφαντίες

07/08/2022 | 17:34

Απειλές Τσελίκ καθώς αποπλέει το γεωτρύπανο «Αμπντουλχαμίντ Χαν»: Η Τουρκία είναι ασταμάτητη – Μην δοκιμάσετε την αποφασιστικότητά της

07/08/2022 | 17:21

Fuel Pass 2: Πως θα δείτε αν εγκρίθηκε η αίτησή σας – Γιατί αργούν να μπουν τα χρήματα

07/08/2022 | 17:05

Ήβη Αδάμου: Οικογένεια… μοντέλων! Οι αδερφές της είναι εξίσου όμορφες με εκείνη

07/08/2022 | 16:49

Πύργος: Ο Θύμιος Μπουγάς έσμιξε ξανά με τα αδέρφια του μετά την εξαφάνισή του – Η συγκινητική φωτογραφία

07/08/2022 | 16:37

Μαίρη Συνατσάκη: Θυμήθηκε το πρώτο μπάνιο του φετινού καλοκαιριού με φουσκωμένη κοιλίτσα

07/08/2022 | 16:26

Ψαριανός: Είμαστε σε νέα απόπειρα αποσταθεροποίησης της χώρας – Βρώμικο ’93, μού μυρίζει

07/08/2022 | 16:12

Η ιστορία πίσω από την άγνωστη βυθισμένη γέφυρα και τον κρατήρα με τα νούφαρα στη Φωκίδα

07/08/2022 | 16:00

Διαψεύδει και ο Ουκρανός πρέσβης τα περί παρακολούθησης Ανδρουλάκη

07/08/2022 | 15:19

Δύσκολη μέρα η αυριανή: Έκκληση από την Πυροσβεστική – Ποιες περιοχές κινδυνεύουν

07/08/2022 | 15:07

Πέθανε η ηθοποιός Ντόρα Κωστίδου

07/08/2022 | 14:52

Περιστέρι: Με 2 ονόματα και 3 ημερομηνίες γέννησης ο Πακιστανός που δολοφόνησε την 17χρονη Νικολέτα
Καίτη Φίνου: Η απάντηση για την εκταφή του Στάθη Ψάλτη – «Έγιναν πράγματα εν αγνοία πολλών»
Τι προκαλεί την στυτική δυσλειτουργία στους άντρες;
Bluestone τι είναι;
Πώς να χάσετε βάρος γρήγορα
Πρόωρη εκσπερμάτιση: Θεραπεια, Αιτίες
Τα σεξουαλικά οφέλη του αυνανισμού για την υγεία