Αθήνα

14 oC

ελαφρές νεφώσεις

Live Τώρα TheCaller Web TV - Θοδωρής Δουλουμπέκης

Hottest

Ενημέρωση σε…fast-forward!

Αδέσποτα: Ο δήμος Αθηναίων τα εκπαιδεύει για υιοθεσία

ΥΓΕΙΑ - ΕΥΕΞΙΑ

Κατακράτηση υγρών: Συμβουλές για να απαλλαγείτε άμεσα από το πρήξιμο

Πολύς κόσμος ταλαιπωρείτε από κατακράτηση υγρών και αυτό το ενοχλητικό πρήξιμο που προκαλεί.

Δείτε επίσης

Κορονοϊός: «Μαύρο» νέο ρεκόρ κρουσμάτων σε 40 χώρες την τελευταία εβδομάδα παγκοσμίως
Κορονοϊός: Το εμβόλιο δεν θα είναι υποχρεωτικό, λέει ο Κικίλιας

Όπως χαρακτηριστικά διαβάζω στο iatropedia.gr, η κατακράτηση κατακράτηση υγρών, είναι η υπερβολική συσσώρευση υγρού στο κυκλοφορικό σύστημα, τους ιστούς του σώματος, ή τις κοιλότητές του.

Πως μπορούμε όμως να απαλλαγούμε από αυτήν;

Μία μέθοδος αντιμετώπισης είναι και η αλλαγή σε ορισμένες πτυχές της διατροφής μας. Στόχος είναι η απελευθέρωση του περιττού νερού μέσω της ούρησης. Οι διατροφικές αλλαγές δεν λειτουργούν με την τόνωση της λειτουργίας των νεφρών. Η δίαιτα είναι υψηλή σε φλαβονοειδή και ορισμένες άλλες θρεπτικές ουσίες.

Η διατροφή αυτή ονομάζεται “Waterfall Diet” και το όνομά της οφείλεται προφανώς στον σκοπό που εξυπηρετεί. Επί της αρχής βοηθάει το άτομο να εντοπίσει τυχόν τροφές τις οποίες ο οργανισμός δεν αφομοιώνει σωστά, με αποτέλεσμα την υψηλότερη απελευθέρωση ισταμίνης. Το σέλινο και ο μαϊντανός, καθώς και άλλες τροφές πλούσιες σε κουμαρίνη είναι βασικές για αυτήν τη δίαιτα, καθώς η κουμαρίνη βοηθά τα μακροφάγα (τύπος λευκών αιμοσφαιρίων) να διαλύσουν τις πρωτεΐνες, οι οποίες έχουν εισρεύσει στον ιστό.

Stop στην κατακράτηση υγρών εδώ και τώρα! Η Μαρία Ψωμά μας δείχνει το πως

Κατακράτηση υγρών:

Αντιμετώπιση: Φάση 1
Αρχικά, πρέπει να τρώμε μόνο λαχανικά, φρούτα, καφέ ρύζι, φασόλια, ξηρούς καρπούς, σπόρους, ψάρια, κοτόπουλο και προϊόντα σόγιας όπως tofu για δύο μήνες για να εξαλείψετε πιθανά αλλεργιογόνα. Όλες οι τροφές με βάση το σιτάρι, τα προϊόντα από αλεύρι, όπως το ψωμί ή τα ζυμαρικά, τα γαλακτοκομικά προϊόντα, το κόκκινο κρέας, η ζάχαρη, ο καφές, το αλκοόλ, τα αυγά και τα επεξεργασμένα τρόφιμα πρέπει να αποφεύγονται εντελώς.

Αντιμετώπιση: Φάση 2
Στην δεύτερη φάση προσθέτουμε μια “απαγορευμένη” κατηγορία τροφών στα γεύματά σας κάθε εβδομάδα, παρακολουθώντας για αύξηση του σωματικού βάρους ή συμπτώματα όπως ασυνήθιστη κόπωση, πονοκέφαλοι ή συμφόρηση. Τα συμπτώματα αυτά υποτίθεται ότι θα μας υποδείξουν ότι είστε αλλεργικοί ή έχετε δυσανεξία σε συγκεκριμένες τροφές. Αυτή φάση διαρκεί τέσσερις εβδομάδες. Κράκερ σίτου, αλεύρι σίτου ή ζυμαρικά σίτου χωρίς αυγό προστίθεται την 1η εβδομάδα, ενώ τα γαλακτοκομικά προϊόντα όπως το τυρί, το γιαούρτι και το αγελαδινό γάλα προστίθενται την 2η εβδομάδα. Στην 3η εβδομάδα μπορούμε να φάμε και αυγά, ενώ η μαγιά μπορεί να προστεθεί την 4η εβδομάδα.

Αντιμετώπιση: Φάση 3
Η τελική φάση του της δίαιτας Waterfall έχει σχεδιαστεί για να καταλήξουμε στις διατροφικές συνήθειες που θα ακολουθήσετε στο μέλλον, προκειμένου να μην έχετε κατακράτηση υγρών. Το 90% της διατροφής μας κατά τη διάρκεια της φάσης 3 θα πρέπει να αποτελείται μόνο από τροφές που υπήρχαν κατά τη διάρκεια της φάσης 1. Το υπόλοιπο 10% από αυτά που θα τρώμε μπορεί να περιλαμβάνει τρόφιμα που μπήκαν σταδιακά κατά τη διάρκεια της φάσης 2, ή και άλλα τρόφιμα, εφόσον δεν προκαλούν συμπτώματα κατακράτησης νερού.

Ακολουθήστε το TheCaller στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

To ΕΚΠΑ ξεκαθαρίζει: Ο Κωνσταντίνος Καλέμης δεν είναι μέλος ΔΕΠ του Ιδρύματος

Πέντε βιβλία για να διαβάσετε φέτος το καλοκαίρι

Επιδόματα: Τέλος οι ουρές και η ταλαιπωρία- Όλα πλέον με ένα κλικ