• Παρασκευή, 22 Μαρτίου
  • 02:16

Μαρία Ψωμά: Μικρές αλλαγές στην καθημερινότητα μας, για να δούμε μεγάλα αποτελέσματα στην υγεία και το σώμα μας

Αρχίζοντας το 2019, έλαβα πολλά μηνύματα στο site μου www.psoma.gr και στα social media για το πώς θα χάσετε τα κιλά των εορτών και το πόσο δύσκολο είναι στους περισσότερους.

Αρχίζοντας το 2019, έλαβα πολλά μηνύματα στο site μου www.psoma.gr και στα social media για το πώς θα χάσετε τα κιλά των εορτών και το πόσο δύσκολο είναι στους περισσότερους.

Γράφει η Ιατρός - Βιοπαθολόγος Μαρία Ψωμά

Αρχικώς, θα επαναλάβω ότι είναι βασικό να υιοθετηθούν διατροφικές συνήθεις και να αλλάξει ο τρόπος ζωής σας. Έτσι, όχι μόνο θα χάσετε τα κιλά σας αλλά θα εξασφαλίσετε και ένα υγιές βάρος χωρίς προβλήματα στον οργανισμό σας!

Σίγουρα δεν έχουν όλοι τόσο ισχυρή θέληση για δραστικές αλλαγές. Τα καλά νέα όμως είναι ότι χρειάζονται μόνο μικρές αλλαγές για να δείτε μεγάλα αποτελέσματα.

Ποιες είναι κάποιες από αυτές;

1. Διαλέξτε τους υδατάνθρακες σας προσεκτικά. Δεν είναι όλοι οι υδατάνθρακες κακοί και έχουμε κάνει ολόκληρο αφιέρωμα γι' αυτό σε προηγούμενο άρθρο. Οι σύμπλοκοι υδατάνθρακες είναι πλούσιοι σε φυτικές ίνες, δεν ανεβάζουν το σάκχαρο του αίματος απότομα, μας κρατάνε χορτασμένους περισσότερες ώρες και μας βοηθούν στο αδυνάτισμα. Αυτοί είναι το ψωμί ολικής, σικάλεως, ρύζι καστανό ή basmatti, ζυμαρικά, γλυκοπατάτα.

2. Επιλέξτε άπαχα κρέατα και ελευθέρας βοσκής. Πολλά λέγονται για το εάν πρέπει να τρώμε κρέας .Θεωρώ ότι όσο μεγαλώνουμε καλό είναι να μειώνουμε την συχνότητα κατανάλωσης κόκκινου κρέατος. Πάντα όμως πρέπει να επιλέγουμε τα άπαχα τμήματα του ζώου γιατί έτσι μπορούμε να “γλιτώσουμε” μέχρι και 100 θερμίδες ανά μερίδα .Επίσης ,σημαντική είναι η προέλευση του ζώου και το πώς εκτρέφεται.

3. Μην τρώτε μέσα από την συσκευασία. Πολλοί μετά από μια κοπιαστική ημέρα κάθονται στον καναπέ και ανοίγουν τα αγαπημένα τους πατατάκια. Ακόμα και σε αυτή την ατασθαλία καλό θα είναι να πάρετε μια μερίδα σε ένα μικρό μπόλ, και τα υπόλοιπα να τα κλείσετε και να τα βάλετε μέσα σε ένα ντουλάπι για την επόμενη φορά. Έτσι, δεν θα υποκύψετε στον πειρασμό να αδειάσετε το σακουλάκι και θα εκπλαγείτε όταν συνειδητοποιήσετε ότι ακόμα και με το μπολ θα ικανοποιήσετε την λιγούρα της στιγμής.

4. Αρχίστε το γεύμα σας με σούπα ή σαλάτα. Ξεκινώντας με μια σούπα-ζωμό με λαχανικά ή με μια πράσινη σαλάτα πλούσια σε φυτικές ίνες, θα βοηθήσετε να φάτε λιγότερο από το κυρίως γεύμα, μειώνοντας έτσι τις θερμίδες που καταναλώνετε. Απλά προσέξτε οι σούπες να μην είναι κρεμώδεις, οπότε πλούσιες σε θερμίδες και οι σαλάτες να είναι με ελαφριά σως ή αγνό παρθένο ελαιόλαδο, με λεμόνι ή ξύδι. Έτσι θα πάρετε όλες τις βιταμίνες και τα αντιοξειδωτικά θωρακίζοντας τον οργανισμό σας

ΣΧΕΤΙΚΑ

5. Μην πίνετε τις θερμίδες σας. Προσέξτε τα ροφήματα που καταναλώνετε. Εννοείται πως η βάση πρέπει να είναι το νερό. Μην πίνετε γάλα αντί για νερό για να ξεδιψάσετε. Αποφύγετε τους καφέδες με γάλα και ζάχαρη, το αλκοόλ και τα cocktails. Προτιμήστε φρούτα αντί για χυμούς, λαμβάνοντας έτσι και τις φυτικές τους ίνες

Είναι πολύ σημαντικό οι συνήθειες αυτές να γίνουν τρόπος ζωής και η σωστή διατροφή να μην εκλαμβάνεται ως αγγαρεία αλλά να αποτελεί μέρος μιας ωραίας καθημερινότητας.

Για περισσότερα άρθρα, επισκεφθείτε το psoma.gr

Send this to a friend