• Κυριακή, 19 Μαΐου
  • 16:05

Μέριλιν Μονρόε: Το ασυνήθιστο πρωινό που έτρωγε καθημερινά και διατηρούσε τη σιλουέτα της

Το καλλίγραμμο κορμί της Μέριλιν Μονρόε έχει μείνει στην ιστορία και πολλοί αναρωτιούνται ακόμη και σήμερα, πώς διατηρούσε τη σιλουέτα της. Αν και σήμερα γνωρίζουμε τα πάντα σχετικά με τα πλάνα διατροφής που ακολουθούν οι σταρ, για τα είδωλα του παρελθόντος οι πληροφορίες είναι πιο περιορισμένες.

Το καλλίγραμμο κορμί της Μέριλιν Μονρόε έχει μείνει στην ιστορία και πολλοί αναρωτιούνται ακόμη και σήμερα, πώς διατηρούσε τη σιλουέτα της. Αν και σήμερα γνωρίζουμε τα πάντα σχετικά με τα πλάνα διατροφής που ακολουθούν οι σταρ, για τα είδωλα του παρελθόντος οι πληροφορίες είναι πιο περιορισμένες.

Σε συνέντευξη που έδωσε στο περιοδικό Pageant, η Μέριλιν Μονρόε αποκάλυψε τις διατροφικές της επιλογές, αλλά και το πρόγραμμα γυμναστικής που ακολουθούσε.

Η διατροφή της

Τα γεύματα που ακολουθούσε η ηθοποιός, ήταν αρκετά ασυνήθιστα. Για πρωινό έπινε ένα ποτήρι ζεστό γάλα, μέσα στο οποίο έριχνε δύο ωμά αυγά. «Τα ανακατεύω με το πιρούνι και το πίνω όση ώρα ετοιμάζομαι», είχε πει η Μονρόε και πρόσθεσε: «Αμφιβάλλω αν υπάρχει πιο θρεπτικό πρωινό από αυτό που τρώω, για ένα εργαζόμενο κορίτσι που τρέχει όλη μέρα. Μού έχουν πει ότι οι διατροφικές μου συνήθειες δεν είναι και τόσο συνηθισμένες, αλλά δεν το νομίζω».

ΣΧΕΤΙΚΑ

«Κάθε βράδυ που είμαι κουρασμένη, έχω ολοκληρώσει τις δουλειές μου και γυρνάω στο σπίτι, σταματάω σε ένα mini market που βρίσκεται κοντά στο διαμέρισμά μου και αγοράζω μια αρνίσια μπριζόλα ή συκώτι. Πάω στο σπίτι, το μαγειρεύω μόνη μου και πάντα το συνοδεύω με πέντε ωμά καρότα. Πιστεύω ότι στην προηγούμενη ζωή μου ήμουν λαγός. Δεν βαριέμαι ποτέ όσα καρότα κι αν φάω μέσα στην ημέρα», είχε πει αστειευόμενη.

Η γυμναστική της

«Η μεγαλύτερη ανησυχία μου στο παρελθόν ήταν ότι δεν προλάβαινα να φάω πολύ. Τώρα ανησυχώ γιατί τρώω πάρα πολύ. Παλιότερα δεν με ένοιαζε η γυμναστική. Τώρα αφιερώνω τουλάχιστον 10 λεπτά κάθε πρωί κάνοντας ασκήσεις με βαράκια. Το κάνω για να τονώνω τους μύες μου. Με το που κάνω τις ασκήσεις φαίνεται αμέσως η γράμμωση. Οι ασκήσεις μου είναι αρκετά απλές και έχουν σκοπό να τονώσουν και να “σφίξουν” το σώμα μου. Πιο συγκεκριμένα, κάνω διάφορες ασκήσεις για τα χέρια και χρησιμοποιώ βαράκια που το καθένα ζυγίζει 2,50 κιλά περίπου και κάνω 15 ασκήσεις πολύ μα πολύ αργά. Μετά κάνω άλλα δύο σετ των 15 επαναλήψεων», εξήγησε για τη σχέση της με τον υγιεινό τρόπο ζωής.

Send this to a friend