• Δευτέρα, 16 Σεπτεμβρίου
  • 23:15

Πόσα βήματα χρειάζονται κάθε μέρα για να χάσετε μισό κιλό την εβδομάδα

Το λένε και οι γιατροί, ότι το περπάτημα είναι το καλύτερο «φάρμακο» για την υγεία και δεν έχουν άδικο.

Το λένε και οι γιατροί, ότι το περπάτημα είναι το καλύτερο «φάρμακο» για την υγεία και δεν έχουν άδικο.

Αποτελεί έναν από τους ασφαλέστερους και αρκετά αποτελεσματικούς τρόπους άσκησης, καθώς χωρίς εξαντλητική δίαιτα ή πολλές ώρες στο γυμναστήριο, μπορείτε να χάσετε τουλάχιστον μισό κιλό την εβδομάδα ή και παραπάνω.

Παράλληλα, όσο χάνετε βάρος, τονώνονται οι μύες και βελτιώνεται η υγεία της καρδιάς. Ο αριθμός των θερμίδων που μπορείτε να κάψετε με το περπάτημα καθορίζεται από το αρχικό σας βάρος και τον ρυθμό με τον οποίο περπατάτε. Κατά μέσο όρο, αν περπατάτε 6,4 χλμ/ώρα, μπορείτε να κάψετε περίπου 400 θερμίδες ανά ώρα.

Δεν είναι απαραίτητο να περπατάτε διαρκώς με τον ίδιο ρυθμό, καθώς μπορείτε να περπατήσετε μικρότερη απόσταση από εκείνη και να το συνδυάσετε με το καθημερινό σας πρόγραμμα.

Ιδιαίτερα βοηθητικά είναι τα smartphones που διαθέτουν «βηματόμετρα». Αυτό θα σας βοηθήσει να κάψετε παραπάνω θερμίδες, καθώς θα μετράτε εύκολα πόσα βήματα κάνετε.

Πώς μπορείτε να χάνετε μισό κιλό την εβδομάδα

Ο μέσος άνθρωπος για να χάσει βάρος, πρέπει να κάνει περίπου 2.000 βήματα για κάθε 1,6 χιλιόμετρα που περπατάει. Μέσα σε αυτή την απόσταση καίτε περίπου 100 θερμίδες. Σε αυτή την περίπτωση είναι χρήσιμη η εφαρμογή με το βηματόμετρο, για να ξέρετε πόσα βήματα κάνατε, πόσα χιλιόμετρα διανύσατε και πόσες θερμίδες κάψατε.

Για να χάνετε 0,5 κιλό ανά εβδομάδα, πρέπει να προσθέσετε 10.000 βήματα ή 8 χλμ περπάτημα την ημέρα.

1,5 χλμ = 2.000 βήματα

0,5 κιλά = 3.500 θερμίδες

Απώλεια βάρους 0,5 κιλών την εβδομάδα = 500 θερμίδες ανά ημέρα

Send this to a friend