• Δευτέρα, 23 Σεπτεμβρίου
  • 14:56

Τρέξιμο, κολύμπι, ποδήλατο κ.α.: Τα απίστευτα οφέλη της αεροβικής άσκησης και η συμβολή της στην αντιγήρανση

Η αεροβική άσκηση αντοχής, όπως είναι για παράδειγμα το τρέξιμο, το κολύμπι και το ποδήλατο, έχει τρομερά οφέλη για την υγεία μας, ενώ σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, έχει και αντιγηραντικές ιδιότητες.

 

Η αεροβική άσκηση αντοχής, όπως είναι για παράδειγμα το τρέξιμο, το κολύμπι και το ποδήλατο, έχει τρομερά οφέλη για την υγεία μας, ενώ σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, έχει και αντιγηραντικές ιδιότητες.

 

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον καθηγητή Ούρλιχ Λάουφς του Πανεπιστημίου της Λειψίας, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό "European Heart Journal" της Ευρωπαϊκής Εταιρείας Καρδιολογίας, μελέτησαν 266 εθελοντές που χωρίσθηκαν τυχαία σε τρεις ομάδες και ακολούθησαν επί έξι μήνες (τρία 45λεπτά την εβδομάδα) διαφορετικά προγράμματα άσκησης.

ΣΧΕΤΙΚΑ

Η πρώτη ομάδα έκανε ασκήσεις αντοχής, η δεύτερη υψηλής έντασης ασκήσεις με διαλείμματα και η τρίτη ασκήσεις αντίστασης για ενδυνάμωση των μυών. Ακολούθησαν κυτταρικές και άλλες αναλύσεις για να διαπιστωθεί η επίπτωση κάθε διαφορετικού είδους άσκησης στο ανθρώπινο σώμα.

Όπως διαπιστώθηκε οι ασκήσεις αντοχής και, σε μικρότερο βαθμό, οι ασκήσεις υψηλής έντασης με διαλείμματα επιβραδύνουν ή και αναστρέφουν τη διαδικασία της κυτταρικής γήρανσης, ενώ δεν συμβαίνει το ίδιο με τα βαράκια και τις άλλες ασκήσεις αντίστασης σε μηχανήματα γυμναστηρίου.

«Η νέα μελέτη επιβεβαιώνει τις τρέχουσες συστάσεις της Ευρωπαϊκής Εταιρείας Καρδιολογίας ότι η άσκηση αντίστασης πρέπει να λειτουργεί συμπληρωματικά προς την άσκηση αντοχής και να μην την υποκαθιστά», δήλωσε ο ερευνητής δρ Κρίστιαν Βέρνερ του Πανεπιστημίου του Σάαρλαντ.

Send this to a friend