Αθήνα

25 oC

ελαφρές νεφώσεις

Live Τώρα TheCaller Web TV - Θοδωρής Δουλουμπέκης

Hottest

Ενημέρωση σε…fast-forward!

Αδέσποτα: Ο δήμος Αθηναίων τα εκπαιδεύει για υιοθεσία

ΥΓΕΙΑ - ΕΥΕΞΙΑ

Ξεχάστε τις δίαιτες! 10 απλές συμβουλές διατροφής για να δείτε διαφορά στο σώμα σας

Δέκα απλές αλλά πολύ χρήσιμες διατροφικές συμβουλές, βρήκα στην ηλεκτρονική σελίδα του Οργανισμού Κεντρικών Αγορών και Αλιείας.

Δείτε επίσης

Θλίψη στην κηδεία του Ντίνου Χριστιανόπουλου (ΕΙΚΟΝΕΣ)
16 χρόνια από την τελετή έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων στη γενέτειρά τους, την Αθήνα (BINTEO)

Αναλυτικά:

1. Εμπλουτίστε τη διατροφή σας και επιλέξτε ποικιλία τροφίμων. Κάθε τροφή έχει διαφορετικά συστατικά που είναι απαραίτητα για τον οργανισμό μας.

2. Περιορίστε την κατανάλωση επεξεργασμένων τροφίμων.

3. Προσπαθήστε να μειώστε την κατανάλωση της ζάχαρης. Κρυμμένη ζάχαρη περιέχεται σε αναψυκτικά, φρουτοποτά, διάφορα αρτοσκευάσματα, σε σάλτσες, σε δημητριακά πρωινού.

4. Μειώστε την κατανάλωση αλατιού. Η μεγάλη κατανάλωση αλατιού επιβαρύνει τον οργανισμό μας. Τροφές πλούσιες σε αλάτι είναι τα αλλαντικά, τα γαριδάκια, τα πατατάκια, τα παστά και διάφορα τυποποιημένα προϊόντα. Διαβάστε προσεκτικά τις διατροφικές ετικέτες των τροφίμων. Αν ένα τρόφιμο έχει μέσα στα τρία πρώτα συστατικά του το αλάτι αυτό σημαίνει ότι έχει υψηλή περιεκτικότητα σε αλάτι (το ίδιο ισχύει και για τη ζάχαρη).

5. Μειώστε την κατανάλωση επεξεργασμένων κρεάτων και αλλαντικών. Μελέτες δείχνουν ότι η αυξημένη κατανάλωση τους συνδέεται με διάφορα νοσήματα.

6. Καταναλώστε ψάρια και θαλασσινά τουλάχιστον 2 φορές εβδομαδιαίως. Οι τροφές αυτές μας εφοδιάζουν με πρωτεΐνη και πολύτιμα απαραίτητα πολυακόρεστα λιπαρά οξέα.

7. Αυξήστε την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών. Οι φυτικές ίνες που περιέχουν είναι ευεργετικές για τον οργανισμό μας και μας προστατεύουν από διάφορα χρόνια νοσήματα. Προτιμήστε τα φρούτα από τους χυμούς, ακόμη κι αν είναι φρεσκοστυμμένοι.

8. Μειώστε το μέγεθος της μερίδας. Σημασία δεν έχει μόνο τι καταναλώνουμε αλλά και η ποσότητα.

9. Καταναλώστε καλά λιπαρά. Τροφές με καλά λιπαρά είναι το εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο, οι ξηροί καρποί, το ταχίνι , το φυστικοβούτυρο, το αβοκάντο, οι ελιές. Παράλληλα όμως, δώστε προσοχή στην ποσότητα.

10. Βάλτε στη ζωή σας την άσκηση. Βρείτε μια δραστηριότητα που σας ευχαριστεί και ασκηθείτε για τουλάχιστον 3 φορές/εβδομάδα.


Ακολουθήστε το TheCaller στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

Ερντογάν: Παράλογη η «ελληνικότητα» του Καστελόριζου- Το Oruç Reis θα συνεχίσει τις δραστηριότητές του

Επίθεση με βιτριόλι: «Η Ιωάννα είδε τον εαυτό της πριν πάρει εξιτήριο»- Πώς αντέδρασε (ΒΙΝΤΕΟ)

Κορονοϊός: Πώς άτομο από συναυλία στην Χαλκιδική «κόλλησε» 36 άτομα στον οίκο ευγηρίας

Κορονοϊός- Σύψας: «Τρέμουμε την επιστροφή των νέων από τις διακοπές- Να μην έρχονται σε επαφή με την οικογένειά τους για 7 μέρες»

Ελληνοτουρκικά: Δύο πολεμικά πλοία και δύο Rafale από τη Γαλλία ήρθαν ξημερώματα στην Ελλάδα