Αθήνα

18 oC

αίθριος καιρός

Hottest

Ενημέρωση σε…fast-forward!

Αθερίδης: Ήμουν ο αλκοολικός που έπινε από το πρωί μπύρες και με τη δύση του ηλίου ένα μπουκάλι ουίσκι

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αυτά είναι τα δύο ελληνικά νησιά που κέρδισαν φέτος το στοίχημα του τουρισμού, παρά την πανδημία

Με την βοήθεια του εγχώριου τουρισμού η Σκύρος και η Σέριφος κέρδισαν φέτος το στοίχημα της φετινής καλοκαιρινής σεζόν καθώς οι πληρότητες των καταλυμάτων κινήθηκαν στα επίπεδα του 80%.

Δείτε επίσης

Ο Γιάννης Βούρος ξαναπαντρεύτηκε την πρώην σύζυγό του Λένα Κώνστα – Έρωτας και με τη… δεύτερη ματιά (ΕΙΚΟΝΕΣ)
Καρδίτσα: «Μαζεύαμε νερό από τις ρεματιές και το βράζαμε για να πιούμε» λέει η έγκυος που διασώθηκε

«Στην πιο δύσκολη τουριστική χρονιά καταφέραμε να κρατήσουμε την τουριστική κίνηση του νησιού μας σχεδόν στα περσινά επίπεδα. Αξιοποιώντας το γεγονός ότι η Σκύρος απευθύνεται παραδοσιακά σε Έλληνες επισκέπτες και σε συνδυασμό με τις ιδιαίτερα οικονομικές τιμές στη διαμονή και την εστίαση, δουλέψαμε στενά με τους επαγγελματίες του τουρισμού για την πλήρη και συνεπή εφαρμογή των υγειονομικών μέτρων με παράλληλη αναβάθμιση των υπηρεσιών προς τον επισκέπτη», ανέφερε ο δήμαρχος Σκύρου, Νίκος Μαυρίκος.

Από την πλευρά του, ο αρμόδιος για την τουριστική πολιτική του δήμου και πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου, Γιάννης Ευγενικός, τόνισε ότι σταθερός στόχος είναι «η δημιουργία μιας αυθεντικής σκυριανής ταυτότητας που υπερβαίνει το κλασικό δίπτυχο ήλιος-θάλασσα αναδεικνύοντας τον φυσικό πλούτο και την πολιτισμική παράδοση του νησιού μας», ενώ στάθηκε στην άψογη υγειονομική εικόνα του νησιού.

Από την πλευρά του ο πρόεδρος του συλλόγου εμπόρων και επαγγελματιών Σερίφου, Γιώργος Νικολάου, ανέφερε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι «αντιλαμβανόμενοι εγκαίρως ότι η τουριστική περίοδος θα είναι δύσκολη και με λίγους ξένους καταφέραμε να ενώσουμε τις δυνάμεις μας υπό την αιγίδα του δήμου Σερίφου και των υπόλοιπων φορέων του νησιού και να απευθυνθούμε σε ανθρώπους της επικοινωνίας και της διαφήμισης στοχεύοντας στο ελληνικό κοινό και προβάλλοντας τα πλεονεκτήματα του νησιού μας». Σύμφωνα με τον κ. Νικολάου, «το αποτέλεσμα της καμπάνιας μας #Serifos2020#metaximas ήταν απόλυτα επιτυχημένο τόσο σε απήχηση σε πιο νεανικό κοινό αλλά και στο κοινό που στοχεύαμε 30-50, με ταυτόχρονη προσήλωση στα πρωτόκολλα και στην τήρηση των κανόνων πετυχαίνοντας σε μεγάλο βαθμό να τελειώσει η σεζόν χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα».

Από την αρχή της περιόδου και τα δυο νησιά σχεδίασαν και υλοποίησαν ειδική καμπάνια προβολής στοχεύοντας σχεδόν αποκλειστικά στον εσωτερικό τουρισμό που ειδικά τον Ιούλιο και τον Αύγουστο αναδεικνύοντας κάποια βασικά χαρακτηριστικά όπως το πλήθος μη οργανωμένων παραλιών, που στις ιδιαίτερες συνθήκες της πανδημίας αποτέλεσε συγκριτικό πλεονέκτημα.

(φωτογραφία: discovergreece.com)

Ακολουθήστε το TheCaller στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις

Έκτακτο δελτίο επιδείνωσης καιρού: Πού αναμένονται βροχές, καταιγίδες και χαλάζι

Σύψας: Νέα μέτρα ακόμη και αύριο – Όλα τα ποιοτικά στοιχεία είναι άσχημα

Κορονοϊός – Φάρμακο Avigan: Πέρασε και το τρίτο στάδιο κλινικών δοκιμών σε ασθενείς

S&P: Συρρίκνωση της ελληνικής οικονομίας κατά 9% λόγω των συνεπειών της πανδημίας- Ανάκαμψη από το 2021
Αναδρομικά συνταξιούχων: Ξεκίνησαν οι πληρωμές – Αυτά είναι τα ποσά για κάθε κατηγορία
Folli Follie: Πότε θα κριθεί η διάσωση της
Συντάξεις Νοεμβρίου: Ξεκινά από σήμερα η καταβολή – Οι ημερομηνίες ανά ταμείο
Επίδομα 534 ευρώ: Λήγει η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων
Αναδρομικά: Πιστώνονται από σήμερα στους συνταξιούχους