Αθήνα

13 oC

σποραδικές νεφώσεις

Hottest

Ενημέρωση σε…fast-forward!

Άγριες Μέλισσες: Ο Δούκας εξαπολύει κυνηγητό εναντίον του τρομοκρατημένου Θέμελη

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Mάχη για την διανομή προϊόντων σε σουπερμάρκετ

Κονταροχτυπιούνται Wolt, e-food και ΒΟΧ.

Δείτε επίσης

Lockdown: Σήμερα οι αποφάσεις για τα καταστήματα 
Ξυλοδαρμός σταθμάρχη: Ταυτοποιήθηκαν οι δράστες – Στη δημοσιότητα τα πρόσωπα τους δίνει η ΕΛ.ΑΣ (ΒΙΝΤΕΟ)

Στη μάχη της διανομής των προϊόντων των σουπερμάρκετ μπήκε πρόσφατα και η Wolt, η οποία προχώρησε στη σύσταση της εταιρίας Wolt Market Greece.

Οι προετοιμασίες για το λανσάρισμα της νέας υπηρεσίας βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη, και πολύ σύντομα οι πελάτες της Wolt θα έχουν τη δυνατότητα να κάνουν και τις καθημερινές τους αγορές μέσα από την πλατφόρμα.

Η νέα υπηρεσία που, αρχικά, θα είναι διαθέσιμη στις περιοχές του κέντρου της Αθήνας, σταδιακά θα επεκταθεί στις υπόλοιπες περιοχές της πόλης. Θα προσφέρει μεγάλη γκάμα προϊόντων και επιλογών, παράδοση μέσα σε μισή ώρα, όπως ισχύει για τις παραδόσεις φαγητού, Live tracking της παραγγελίας για να γνωρίζουν ανά πάσα στιγμή οι πελάτες, πού βρίσκεται  και πότε θα την παραλάβουν.

Επίσης, θα δίνεται στους πελάτες η δυνατότητα να παραλάβουν σε συγκεκριμένη ώρα παράδοσης με προ παραγγελία με ανέπαφη παράδοση και μέγιστη ασφάλεια στις διανομές. Τέλος θα διαθέτει την καλύτερη και ταχύτερη ομάδα εξυπηρέτησης πελατών στο online delivery, η οποία απαντάει στις κλήσεις των πελατών κατά μέσο όρο σε λιγότερο από 40 δευτερόλεπτα.

Ήδη από τον περασμένο Απρίλιο η Σκλαβενίτης και e-food ένωσαν τις δυνάμεις τους και η συνεργασία έχει εξαπλωθεί σε 51 σούπερ μάρκετ που καλύπτουν το σύνολο της Αττικής και ένα πολύ μεγάλο τμήμα του νομού Θεσσαλονίκης.

Από την άλλη πλευρά η BOX έχει προχωρήσει σε συνεργασία με Κρητικό και Μασούτη ενώ η Delivery με την ΑΒ Βασιλόπουλος.

Η αγορά των σουπερμάρκετ, ένα κλάδος που τρέχει με γοργούς ρυθμούς ανάπτυξης και αποτελεί πρόσφορο πεδίο δραστηριοποίησης των εταιρειών αυτών αφού η ανάγκη λόγω της πανδημίας για γρήγορη παράδοση των προϊόντων αυξάνεται, ενώ για πολλές αλυσίδες σουπερμάρκετ ο χρόνος παράδοσης των προίόντων μέσω των ηλεκτρονικών τους καταστημάτων έχει αυξηθεί πάνω από τις 3 ημέρες.

Να σημειωθεί ότι επιπλέον έσοδα ύψους 1,035-1,15 δισ. το 2020 είχαν τα σούπερ μάρκετ κατά τη διάρκεια της καραντίνας, και ανάπτυξη 9-10% σε σχέση με το 2019. Όσον αφορά τις online πωλήσεις των σουπερμάρκετ αυτές, σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία, έχουν ξεπεράσει τα 100 εκατ ευρώ.

Πώς θα κάνουμε τα ψώνια όταν ανοίξει η Αγορά
Τέλη κυκλοφορίας 2021: Τελειώνει η προθεσμία για την πληρωμή τους την Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου
Οι ελληνικές αλυσίδες επεκτείνονται στην Κύπρο
Εξοικονομώ – Αυτονομώ: Άμεσα η πλατφόρμα υποβολής δικαιολογητικών
Δυναμική είσοδος της SKY express στις διεθνείς αγορές
Νέος ισχυρός παίκτης στον ξενοδοχειακό κλάδο