ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Οι νέες τεχνολογικές λύσεις που έχουν αναπτύξει από κοινού οι εταιρείες ClientIQ και Intelli Solutions με σκοπό τη βέλτιστη διαχείριση πελατολογίων παρουσιάστηκαν σήμερα στο πλαίσιο του 11ου Insurance Conference.
Οι νέες υπηρεσίες με την εμπορική ονομασία Amplify ΤΜ Customer Management solutions, έρχονται να εξυπηρετήσουν τις σύγχρονες ανάγκες των εταιρειών για πελατοκεντρική διαχείριση της πελατειακής τους βάσης, παρέχοντας λύσεις γύρω από τις εξής 3 περιοχές:
- Τον καθαρισμό δεδομένων πελατών από πολλαπλές πηγές & συστήματα (data cleansing), τον εμπλουτισμό τους με κοινωνικοοικονομικά δεδομένα (data enrichment) και την ενοποίηση των δεδομένων σε επίπεδο μοναδικού πελάτη με στόχο την κεντρική αποτύπωση της πελατειακής βάσης (360 customer view)
- Πελατοκεντρική πλατφόρμα campaign management για την ανάπτυξη και υλοποίηση στοχευμένων εμπορικών ενεργειών σε πελάτες με βάση το συναλλακτικό τους προφίλ, καθώς και την κεντρική διαχείριση των προσωπικών δεδομένων του πελάτη στα πλαίσια του GDPR
- Πλατφόρμα customer loyalty, υποστηρίζοντας το σχεδιασμό ευέλικτων σχημάτων ανταμοιβής και επιβράβευσης των πελατών, εξυπηρετώντας τις ανάγκες κάθε σύγχρονης επιχείρησης
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Intelli Solutions Πάνος Γιαλελής δήλωσε σχετικά: «Μέσα από τα νέα προϊόντα που αναπτύξαμε, εμπλουτίζουμε τις λύσεις ψηφιακού μετασχηματισμού που παρέχουμε στους πελάτες μας, ενδυναμώνοντας ακόμα περισσότερο την προστιθέμενη αξία των υπηρεσιών μας. Μας χαροποιεί ιδιαίτερα η συνεργασία με την ClientIQ – συνδυάζοντας τεχνολογία, καινοτομία και επιχειρηματική γνώση, στόχος μας είναι να προσφέρουμε κορυφαίες ψηφιακές λύσεις σχετικά με την αξιοποίηση της πελατειακής βάσης. Είμαστε σίγουροι, ότι τόσο ο ασφαλιστικός όσο και οι υπόλοιποι κλάδοι της ελληνικής και διεθνούς αγοράς θα αγκαλιάσουν τα νέα προϊόντα και υπηρεσίες μας, στο πλαίσιο μιας πελατοκεντρικής και omni channel σύγχρονης εξυπηρέτησης των πελατών τους».
Η Διευθύνουσα Σύμβουλος της ClientIQ Αλεξάνδρα Χριστοπούλου δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για τις νέες υπηρεσίες που αναπτύξαμε σε συνεργασία με τον συνεργάτη μας Intelli Solutions, καθώς πλέον μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας 360 support αναφορικά με τη διαχείριση της πελατειακής τους βάσης, καλύπτοντας από το στρατηγικό σχεδιασμό και την ανάλυση δεδομένων (customer analytics) μέχρι την τεχνική υποδομή στο πλαίσιο του οne stop shop. Επιλέξαμε να παρουσιάσουμε για πρώτη φορά τις λύσεις μας στους εκπροσώπους του ασφαλιστικού κλάδου, καθώς πιστεύουμε ότι η ασφαλιστική αγορά έχει να αποκομίσει εξαιρετικά οφέλη από τη στροφή σε ένα πελατοκεντρικό μοντέλο λειτουργίας».
Στιγμιότυπο από τη συζήτηση πάνελ με τη συμμετοχή της κυρίας Αλεξάνδρας Χριστοπούλου (τρίτη από αριστερά), Διευθύνουσας Συμβούλου της ClientIQ και εκπροσώπων της EY, Accenture και Predicta
Λίγα λόγια για την ClientIQ:
H ClientIQ ιδρύθηκε το 2015 με όραμα την ανάδειξη της στον ηγέτη της Ελληνικής και Βαλκανικής αγοράς μέσα από την παροχή εξελιγμένων εργαλείων διαχείρισης πελατολογίου και πιστότητας πελατών που απαντούν αποτελεσματικά στις ανάγκες της αγοράς. Η εταιρεία θέτει στο επίκεντρο τον καταναλωτή και στοχεύει στη μέγιστη αξιοποίηση του πελατολογίου των εταιρειών που εντάσσονται στο χαρτοφυλάκιο της, μέσα από την προσφορά ολοκληρωμένων πακέτων που καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών αναφορικά με customer analytics, στοχευμένες στρατηγικές marketing και πωλήσεων, δημιουργία ή βελτιστοποίηση προγραμμάτων επιβράβευσης καθώς και με σχεδιασμό και υλοποίηση αποτελεσματικών διαδικασιών πωλήσεων. www.clientiq.gr
Λίγα λόγια για την Intelli:
O όμιλος εταιρειών της Intelli Solutions δραστηριοποιείται στην παροχή υπηρεσιών πληροφορικής προσφέροντας ολοκληρωμένα προϊόντα και λύσεις λογισμικού, πρωτίστως για το χρηματοοικονομικό και τηλεπικοινωνιακό τομέα με παρουσία στη γεωγραφική περιοχή της Νοτιανατολικής Ευρώπης, Αφρικής και Μέσης Ανατολής. Εξυπηρετεί με τις λύσεις του και τις υπηρεσίες του μεγάλους οργανισμούς και εταιρίες σε Ελλάδα, Κύπρο, Τουρκία, Αίγυπτο Βουλγαρία, Σερβία, χώρες της Αφρικής και Μέσης Ανατολής μέσω των εταιρειών του ομίλου. www.intelli-corp.com
Ροή Ειδήσεων
28/03/2024 | 16:02
Ραφήνα: Εσπευσμένα στο νοσοκομείο με σοβαρά τραύματα μια γυναίκα ύστερα από επίθεση σκύλων σε χώρο πάρκινγκ
28/03/2024 | 15:47
Γρηγόρης Αρναούτογλου για Γιάννη Πλούταρχο: «Δεν θέλω να έρθει, δικαίωμά μου δεν είναι; Δεν θέλω να τον δω, δεν θέλω να τον συναντήσω»
28/03/2024 | 15:22
Βάσω Γουλιελμάκη: «Κάθε πρωί θα κοιταχτώ στον καθρέφτη και θα πω μπράβο, είσαι πολύ ωραία, προχώρα»
28/03/2024 | 15:12
Γ.Παπανδρέου: Εσείς της ΝΔ υπηρετείτε τους ισχυρούς της ελίτ – Υπονομεύετε τα αυτονόητα μιας δημοκρατικής πολιτείας
28/03/2024 | 15:05
Επίσκεψη Κουτσούμπα στην Κύπρο: Το ΚΚΕ στέκεται αλληλέγγυο στον αγώνα του Κυπριακού λαού για μια πατρίδα ενιαία
28/03/2024 | 15:01
Δείτε live τη συζήτηση για την πρόταση δυσπιστίας στη Βουλή – Στις 17:00 ξεκινούν οι ομιλίες των πολιτικών αρχηγών
28/03/2024 | 14:45
Όλα δείχνουν ότι η Κέιτ Μίντλετον πάσχει από καρκίνο του παχέος εντέρου, δηλώνει βασιλικός αναλυτής
28/03/2024 | 14:02
Ανδριολάτου για Μουρατίδη: «Δεν έχω τη θέση να μιλήσω για κάποιον που δεν γνωρίζω»
27/03/2024 | 14:14
Λάμπρος Κωνσταντάρας για Γιούλικα Σκαφιδά: «Το κρύβει η ίδια;» – Φαίη Σκορδά: «Πιο ξεκάθαρη δεν γίνεται»
27/03/2024 | 09:54
Βασίλης Σίμος: Ο πρόεδρος της ιχθυαγοράς Αθηνών αναλαμβάνει πολιτικός εκπρόσωπος στο κόμμα Δημοκράτες
27/03/2024 | 10:27
Αντώνης Ρέμος: «Εξαφάνισαν» την εκκλησία από την υπερπολυτελή βίλα του στη Μύκονο
27/03/2024 | 08:43
Ελεωνόρα Ζουγανέλη: «Πολλοί σύντροφοί μου δεν μπόρεσαν να με διαχειριστούν, γι’ αυτό και δεν μείναμε μαζί»
27/03/2024 | 13:38
Χειροτονείται ο εγγονός του Ανέστη Βλάχου: «Εύχομαι κάποια στιγμή να ηγηθεί της εκκλησίας» λέει ο πατέρας του
27/03/2024 | 12:54
Νέες δηλώσεις Ταμήλου μετά τη διαγραφή του: Εμείς οι Τρικαλινοί δεν ευθυνόμαστε για τις διαδικασίες απονομής της Δικαιοσύνης
27/03/2024 | 11:24
Τράπεζες: Αργία διατραπεζικών συναλλαγών στις 29 Μαρτίου και 1 Απριλίου λόγω καθολικού Πάσχα
27/03/2024 | 18:39