Αθήνα

20 oC

ελαφρές νεφώσεις

Hottest

Ενημέρωση σε…fast-forward!

Πέτρος Φιλιππίδης: «Παρέμβαση» του Ρουβίκωνα στο σπίτι του ηθοποιού

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Βγαίνει από το συρτάρια η κατασκευή του νέου Σταθμού Υπεραστικών Λεωφορείων στον Ελαιώνα

Από τα συρτάρια του Υπουργείου Υποδομών βγαίνει ο νέος Κεντρικός Σταθμός Υπεραστικών Λεωφορείων στον Ελαιώνα, ένα έργο που πάνω από μία 4ετία παραμένει ακόμη στα χαρτιά.

Το Υπουργείο έθεσε σε δημόσια διαβούλευση τη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το έργο «Διαχείριση, Οργάνωση, Ανάπτυξη  και Σχεδιασμός του Πολυλειτουργικού Συστήματος για την υλοποίηση του Κεντρικού Σταθμού Υπεραστικών Λεωφορείων στον Ελαιώνα» που αφορά την κατασκευή του νέου σταθμού ΚΤΕΛ που θα αντικαταστήσει τους δύο υπάρχοντες σε λεωφόρο Κηφισού και Λιοσίων.

To έργο θεωρείται υψίστης σημασίας για τον νομό Αττικής, ο οποίος σήμερα εξυπηρετείται από δύο υπεραστικούς σταθμούς λεωφορείων σε Κηφισό και Λιοσίων, που λειτουργούν έχοντας ξεπεράσει τη χωρητικότητά τους, ενώ η πρόσβαση σε αυτούς γίνεται οδικώς με αυτοκίνητο, ταξί ή αστικά λεωφορεία.

Η έναρξη λειτουργίας του υπερ-σταθμού, αναμένεται να αποσυμφορήσει κεντρικές αρτηρίες, όπως η οδός Λιοσίων, η λεωφόρος Kηφισού, αλλά και η λεωφόρος Aλεξάνδρας και οι περιφερειακές οδοί γύρω από την πλατεία Kαραΐσκάκη.

Το κατασκευαστικό κόστος εκτιμάται στα 90 εκατ. ευρώ ενώ ο «Κεντρικός Σταθμός Υπεραστικών Λεωφορείων» (ΚΣΥΛ) προβλέπεται να κατασκευασθεί πάνω από το αμαξοστάσιο του Μετρό στον Ελαιώνα.

Γι΄ αυτό το λόγο έχει υπογραφεί σύμφωνο συνεργασίας μεταξύ της Αττικό Μετρό, του δήμου Αιγάλεω και των ΚΤΕΛ.

Υπολογίζεται ότι θα εξυπηρετεί 35.000 αφίξεις και αναχωρήσεις επιβατών ημερησίως, με 70 θέσεις στάθμευσης λεωφορείων και άλλες 23 για διεθνείς γραμμές.

Σύμφωνα με το μέχρι τώρα σχεδιασμό, προβλέπονται και εμπορικές χρήσεις 16.000 τ.μ καθώς και η δημιουργία ξενοδοχειακής μονάδας.

Αντίστοιχα, 50.000 τ.μ. προορίζονται για ΚΤΕΛ, ταξί και αστικές συγκοινωνίες.

Oι ετήσιες δαπάνες συντήρησης και λειτουργίας θα αγγίζουν τα 3,2 εκατ. ευρώ, ενώ τα ετήσια έσοδα αναμένεται να φτάνουν τα 16 εκατ. ευρώ.

Όπως αναφέρεται στη μελέτη, «συνολικά, αναμένονται ουσιαστικές, πολύ σημαντικές, θετικές και μόνιμες επιδράσεις σε όλους τους τομείς και τις δραστηριότητες της περιοχής μελέτης, αλλά και της ευρύτερης περιοχής από τη λειτουργία του έργου», ενώ ο ενδεικτικός χρόνος κατασκευής του έργου, που θα διευκρινιστεί σε μεταγενέστερο στάδιο, είναι 2 έτη.

Ελλάκτωρ: Με το βλέμμα στην γενική συνέλευση της Πέμπτης
Επιστρεπτέα Προκαταβολή 7: Τέλος οι αιτήσεις – Την Μεγάλη Εβδομάδα οι πληρωμές σε δικαιούχους
AirBnb: Ξεκινούν ελέγχους για αδήλωτα από την ΑΑΔΕ – Τα πρόστιμα
«Μπαράζ» πληρωμών: Καταβάλλονται συντάξεις, επιδόματα και αποζημιώσεις στους δικαιούχους
Φορολογικές δηλώσεις 2021: Μετά το Πάσχα θα ανοίξει το Taxisnet (ΒΙΝΤΕΟ)
Τέλη κυκλοφορίας: Επιστρέφει η πληρωμή με το μήνα – Κατατέθηκε η τροπολογία