Αθήνα

16 oC

ελαφρές νεφώσεις

Hottest

Ενημέρωση σε…fast-forward!

Λάκης Λαζόπουλος: Πρέπει να είσαι τελείως ηλίθιος για να μη φοβάσαι τον κορονοϊό

OPINION

Δεν ήξερες. Δεν Ρώταγες;

Η απλούστερη λύση στον θαλάσσιο τουρισμό είναι συνήθως και η σωστή.

Δείτε επίσης

Συνταξιούχος σκότωσε τη γυναίκα του με μαχαίρι και αυτοκτόνησε εν μέσω καραντίνας για τον κοροναϊό στη Βρετανία

Όπως πολύ καλά γνωρίζουν οι περισσότεροι στο χώρο του θαλάσσιου τουρισμού  αυτή η περίοδος είναι η περίοδος όπου τα νεότευκτα σκάφη που έχουν αγοραστεί από τα ναυπηγεία του εξωτερικού έρχονται στην Ελλάδα προκειμένου να ενταχθούν στο στόλο των επαγγελματικών τουριστικών σκαφών για την καλοκαιρινή σεζόν. Πολλοί είναι λοιπόν οι Έλληνες ναυτικοί οι οποίοι βρίσκονται σε ναυπηγεία του εξωτερικού και ταξιδεύουν με σκοπό να φέρουν τα νέα αυτά σκάφη πίσω στην χώρα.

Δυστυχώς όμως λόγο της κατάστασης που επικρατεί με την έξαρση του Covid 19 καθώς και των αυστηρών μέτρων που έχουν παρθεί από την κυβέρνηση  έχουν δημιουργηθεί προβλήματα όπου το αρμόδιο υπουργείο αλλά και η κεντρική διοίκηση της χώρας  δεν μπόρεσε να  μεριμνήσει παίζοντας για άλλη μια φορά το παιχνίδι με το μπαλάκι αφήνοντας αυτά τα σκάφη μικρού μεγέθους στην μέση της θάλασσας να διαχειριστούν τις καιρικές συνθήκες αλλά και τους κινδύνους ως επανδρωμένα πλοία 150 μέτρων.

Η Λήψη αποφάσεων από το Υπουργείο Ναυτιλίας σε συνδυασμό με το Υπουργείο Τουρισμού (γιατί ο θαλάσσιος τουρισμός θα πρέπει να γίνει κατανοητό σε αυτή την χώρα κάποια στιγμή δεν είναι εντελώς αντιληπτός από το υπουργείο Ναυτιλίας) θα πρέπει όταν θέλουν κάποιοι να μιλάνε για σύγχρονες λύσεις  σχετικά με την ζωή και την περιουσία Ελλήνων πολιτών να είναι ή συνειδητή επιλογή μεταξύ δύο ή περισσοτέρων εναλλακτικών λύσεων σχετικά με το πρόβλημα που έχει προκύψει και το οποίο θα μεγαλώσει τις επόμενες ημέρες.

Κατά την διαδικασία λήψεως των απαιτούμενων αποφάσεων, θα πρέπει να  υπάρχουν ορισμένα λογικά βήματα τα όποια είναι απαραίτητα ( κάτι που για άλλη μια φορά στην Ελλάδα δεν έγινε ).

Ό αριθμός των βημάτων και το περιεχόμενο τους θα πρέπει  είναι επακριβώς καθορισμένα γιατί οι ενέργειες πού απαιτούνται έχουν διαφορετική βαρύτητα σε σχέση με τα διαφορετικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η ευρύτερη ναυτιλία,

Η διαδικασία λήψεως των σχετικών αποφάσεων  ώστε να λυθεί το πρόβλημα που έχει προκύψει θα πρέπει  να έχει τα εξής βήματα :

·         Να οριστεί το πρόβλημα από τις αρμόδιες αρχές …..

Η απάντηση είναι εύκολη εάν γνωρίζεις και φαίνεται πως δεν το έχει ορίσει κανένας :  Πολύ μικρά επανδρωμένα με Έλληνες σκάφη σε μέγεθος τα οποία έχουν ελάχιστες δυνατότητες προσαρμογής σε σχέση με τα  ποντοπόρα ή τα μεγάλα ακτοπλοϊκά πλοία και επομένως χρειάζονται πολύ πιο συστηματική υποστήριξη.

·         Συλλογή των  Σχετικών Στοιχείων από τα ίδια τα πληρώματα που επανδρώνουν τα σκάφη με επαγγελματική ‘Ανάλυση και ‘Αξιολόγηση ….

Κανένας δεν ζητάει να καταπλεύσουν και να πάνε σπίτια τους σαν να μην τρέχει τίποτα.

 

·         Προσδιορισμοί των ‘Εναλλακτικών Λύσεων και ‘Επιλογή της «Προσφοροτέρας» Λύσης….

Η απάντηση και εδώ είναι εύκολη :  Nα βρεθεί ένας προορισμός στον οποίο να καταπλεύσουν οργανωμένα με εντολή του Υπουργείου και βοήθεια του Λιμενικού σώματος  ( όπως για παράδειγμα ένας ασφαλής μικρός κόλπος για σκάφη τέτοιου μεγέθους ), να ασφαλιστούν οι άνθρωποι και τα σκάφη και να παραμείνουν σε καραντίνα για όσο είναι απαιτητό.

Παράλληλα να τους παρασχεθεί με συντονισμένο τρόπο και λαμβάνοντας όλα τα μέτρα η βοήθεια που θα χρειαστούν για όσο διάστημα θα αποφασιστεί αν μείνουν σε καραντίνα.

·         ‘Εφαρμογή (πλήρης) της Λύσεως που θα αποφασιστεί .

Μιλάμε για  Έλληνες πολίτες που αξίζουν την φροντίδα του κράτους….

Λύσεις πάντα υπάρχουν αρκεί να το θέλουν οι υπεύθυνοι και να ρωτάνε αυτούς που ξέρουν.

Υ.Γ Θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς τον κύριο Σπανός Σ ( Εγκλωβισμένο Κυβερνήτη μικρού σκάφους ) για την ενημέρωση που μου έκανε σχετικά με το πρόβλημα που έχει προκύψει σε όλους αυτούς τους ανθρώπους.

O Γιώργος Παρίσης, είναι καπετάνιος M/MA MSc, καθηγητής στο Solent University, μέλος Κ.Ε και ΠΣ Ε.Δ.Ε.Μ. (Ένωση Δημοκρατικής Εθνικής Μεταρρύθμισης), μέλος Γραμματείας Τομέα Τουρισμού του Κινήματος Αλλαγής

Κόσμος… Άκοσμος!
«Ογδόντα χρόνια από το ΄40»
Ας το ξανασκεφτούν …
Η μάχη ενάντια στον λαϊκισμό είναι διαρκής
Απλά τυχεροί… όχι πειθαρχημένοι!
Το ιδιαίτερο 8% του Κινήματος Αλλαγής