Αθήνα

23 oC

αίθριος καιρός

ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΑΣ

Ασκήσεις ηρεμίας από το Μαξίμου: «Ακροδεξιές και εθνικιστικές τάσεις "καπέλωσαν" το συλλαλητήριο»

Τη θέση ότι δεν αλλάζει τη διαπραγματευτική τακτική της κυβέρνησης το χθεσινό συλλαλητήριο στη Θεσσαλονίκη εκφράζει το Μαξίμου, μέσω του κυβερνητικού εκπροσώπου. Επιχειρώντας έτσι να ξεπεράσει την αρχική αμηχανία, περνά στην αντεπίθεση, εκτιμώντας ότι η ΝΔ είναι αυτή που έχει το πρόβλημα και καλεί συγκεκριμένα τον Κυριάκο Μητσοτάκη να αποκηρύξει ακροδεξιές και εθνικιστικές αντιλήψεις.

Γράφει ο Αιμίλιος Περδικάρης

Αυτά είπε ο Δημήτρης Τζανακόπουλος, υποστηρίζοντας επιπλέον πως οι συγκεκριμένες ακραίες αντιλήψεις ήταν αυτές που «καπέλωσαν» το χθεσινό συλλαλητήριο και την «ευαισθησία», όπως τη χαρακτήρισε, μιας μεγάλης μερίδας πολιτών που συμμετείχε στη συγκεκριμένη εκδήλωση. Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος επιβεβαίωσε μάλιστα την πληροφορία περί συνάντησης Τσίπρα-Ζάεφ στο Νταβός, υποστηρίζοντας ότι εάν υπάρξει πρόοδος στις διαπραγματεύσεις κατά τη συνάντηση των δύο πρωθυπουργών, θα ακολουθήσει ενημέρωση των πολιτικών αρχηγών. Παράλληλα, κατά τη συνάντηση αυτή, άφησε να εννοηθεί ότι η ελληνική πλευρά θα ζητήσει από εκείνη της πΓΔΜ να αφαιρεθούν από το Σύνταγμά της στοιχεία που συνιστούν αλυτρωτισμό.

Ο ίδιος επανέλαβε ότι η θέση της κυβέρνησης παραμένει σταθερή, στη σύνθετη ονομασία με γεωγραφικό προσδιορισμό έναντι όλων. Παράλληλα, απέκλεισε το ενδεχόμενο δημοψηφίσματος και αποφεύγοντας να σχολιάσει οτιδήποτε για τη στάση Καμμένου, επανέλαβε ότι ο κ. Μητσοτάκης βρίσκεται αντιμέτωπος με αδιέξοδο στο κόμμα του και γι' αυτό - κατά τον κυβερνητικό εκπρόσωπο - αντιδρά με λαϊκίστικο και ανεύθυνο τρόπο.

Την ίδια στιγμή, πόλεμος έχει ξεσπάσει ανάμεσα στην ΕΡΤ και τη ΝΔ για τον τρόπο κάλυψης του χθεσινού συλλαλητηρίου στη Θεσσαλονίκη, με τον κ. Τζανακόπουλο να απορρίπτει τις αιτιάσεις κατά της δημόσιας τηλεόρασης. Η ΝΔ υποστηρίζει συγκεκριμένα πως η ΕΡΤ επέδειξε πρωτοφανή ολιγωρία στην κάλυψη της εκδήλωσης, ενώ η διοίκηση της δημόσιας τηλεόρασης απαντά πως το συλλαλητήριο καλύφθηκε δημοσιογραφικά περισσότερο από τους ιδιωτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς και πως από λάθος έγινε αναφορά σε «δεκάδες» διαδηλωτές.